رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. admin

    admin

    مدیر کل


    • امتیاز

      7

    • تعداد ارسال ها

      5,545


  2. ramtin2025

    ramtin2025

    همکار پرستا


    • امتیاز

      5

    • تعداد ارسال ها

      3,355


  3. mehranjo

    mehranjo

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      419


  4. almarket.ir

    almarket.ir

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      363


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۵/۰۸/۱۳ در پست ها

  1. به اطلاع دوستان خوبم میرسونم که مشکل بازیابی گذرواژه (فراموشی رمز عبور) انجمن رفع گردید
    2 امتیاز
  2. ممنون از گزارش باگتون. مشکل رو به صورت یک اصلاحیه رفع خواهم کرد امکان افزودن لود آژاکس به این قالب با این رنج قیمتی وجود نداره متاسفانه بله یکبار نصب بعد از خرید قالب به صورت ما رایگان انجام میشه. علاوه بر اون راهنمای نصب نیز همراه با قالب ارائه میشه که اگر خودتون نیاز به نصب داشتید بتونید انجام بدین
    2 امتیاز
  3. سلام دوستان امروز براتون آموزش کامل عوض کردن رمز مدیریت رو آماده کردم که فکر کنم از این کاملتر گیرتون نمیاد این آموزش به سه روش ممکن ارائه شده 1- بازیابی پسورد از طریق ایمیل در این روش شما هنگام ورود به مدیریت بر روی Lost your password? یا کلمه عبورتان رو گم کرده اید؟ کلیک کنید. http://www.prestashopdocumentation.info/wp-content/uploads/2011/06/lost-password-screen-300x225.png ایمیل مدیریت رو وارد کنید ( ایمیلی که قبلا به مدیریت وارد می شدید ) http://www.prestashopdocumentation.info/wp-content/uploads/2011/06/access_code_by_email-300x224.png اگر ایمیل رو درست وارد کرده باشید این صفحه نمایش داده می شه و با موفقیت رمز جدید به ایمیل شما فرستاده شده. http://www.prestashopdocumentation.info/wp-content/uploads/2011/06/password_sent_successfully-300x204.png حالا به ایمیل خود بروید و رمز عبور جدیدی برای شما فرستاده شده اگر فرستاده نشده دوباره بخواهید این کار رو انجام بدید باید 360 دقیقه صبر کنید تا دوباره بتوانید استفاده کنید. برای کم کردن این زمان می تونید به اموزشهای موجود در انجمن مراجعه کنید. [align=RIGHT] http://www.prestashopdocumentation.info/wp-content/uploads/2011/06/time-limit1-300x273.png [/align] توجه کنید اگر سرور شما توانایی ارسال ایمیل با استفاده از تابع mail() رو نداشته باشد می توانید از stmp برای این کار استفاده کنید. 2- تغییر پسورد با استفاده از اسکریپت ابتدا این اسکریپت رو از ضمیمه دانلود کنید بعد از زیپ خارجش کنید و در روت سایتتان آپلود کنید یعنی کنار فایلهای پرستاشاپ بعد در ادرس بار مرورگرتان به این ادرس برید : www.site.com/invertus_passwd_reseter.php با تصویر زیر رویرو می شوید. در این صفحه ایمل مورد نظر خود را انتخاب کنید بعد روی “Download oldpasswords” کلیک کنید تا یک بکاپ از رمز قبلی سایت خود داشته باشید البته به صورت md5 هست که با نرم افزارهای خودش می تونید بفهمید چیه http://www.prestashopdocumentation.info/wp-content/uploads/2011/07/backup_old_prestashop_passwords1-300x238.png اما روش دوم با انتخاب ایمیل خود با زدن دکمه “Reset” رمز اون ایمیل عوض می شه و رمز جدید شما میشه aaa333aaa http://www.prestashopdocumentation.info/wp-content/uploads/2011/07/Reset-prestashop_password-300x219.png توجه بعد از انجام تغییر پسورد حتما حتما فایل رو از هاست خود پاک کنید. این اسکریپت بر روی پرستاشاپ ورژن 1.3 و 1.4 تست شده 3- تغییر پسورد از phpmyadmin روش سوم و اخرین روش ابتدا وارد phpmyadmin شوید بعد به دیتابیس سایت خود برید در اون صفحه یا در ستون کناری صفحه ps_employee رو پیدا کنید بعد با صفحه زیر رویرو می شید که مدیرها رو نشون میده روی مدیری که شما هستید کنارش یک مداد هست رو اون کلیک کنید http://www.prestashopdocumentation.info/wp-content/uploads/2011/06/edit-user-300x180.png حالا فیلد passwd رو پیدا کنید در قسمت Value این رو وارد کنید b31cb42fc60472855e1309b7c9731180 بعد از پایین go رو بزنیدو تمام معادل اون کد هم میشه aaa333aaa اگه روشی به جز این روشها بلد بودید در این تایپیک ارسال کنید. موفق باشید. invertus_passwd_reseter.zip
    1 امتیاز
  4. سلام بر دوستان گل و بلبل میخواستم بدونم که آیا میشه سایت رو که با یه قالب خاص طراحی شده رو دو زبانه کرد؟ زبان فارسی و زبان روسی میخوام شدنیه ؟ زبان فارسی بود همه چی فارسی و زبان روسی بود همه چی به زبان روسی باشه
    1 امتیاز
  5. خوب چرا کار ساده تر که براساس وزن هست رو انجام نمیدین ؟!! چرا براساس قیمت حامل ساختین ؟!!!!! براساس وزن بذارین که هزینه حمل خودش مناسب محاسبه بشه .
    1 امتیاز
  6. سلام میتونید به فایل مربوطه برید و قبل از تابع preg_replace یک علامت @ قرار بدید تا نمایش داده نشود موفق باشید
    1 امتیاز
  7. سلام معمولا هاستینگ ها انتقال اطلاعات رو خودشون رایگان براتون انجام میدن موفق باشید
    1 امتیاز
  8. بله میشه فقط باید css های قالبتون دو جهته باشه
    1 امتیاز
  9. خوب کاملا مشخصه مشکل شما . به بخش تنظیمات / قالب ها بروید . به پیکربندی پیشرفته قالب الکترومارکت بروید . حالا در پایین صفحه بگردین و صفحات بلاگ رو پیدا کنید و جلوشون ستون راست را روشن کنید
    1 امتیاز
  10. برای هر دو بخش باید فرآیند ثبت نام رو در tpl های قالب ویرایش کنید
    1 امتیاز
  11. این ها هشدار هستند. کافیه از مدیر سرورتون درخواست کنید نمایش هشدارهای هاستتون رو غیر فعال کنند
    1 امتیاز
  12. بازاریابی از طریق محتوا، مبحث بسیار مهمی است و همواره به صاحبان کسب و کار تجارت الکترونیکی توصیه شده است محتوای مناسبی در روند خرید سایت خود قرار دهند. بازاریابی از طریق محتوا، مبحث بسیار مهمی است و همواره به صاحبان کسب و کار تجارت الکترونیکی توصیه شده است محتوای مناسبی در روند خرید سایت خود قرار دهند. دو رویکرد برای تولید محتوای موثر وجود دارد که به واسطه آن می توانید از شبکه های اجتماعی، کسب و کار و فعالیت های تبلیغاتی خود پشتیبانی کنید: 1- فرآیند تولید محتوا را توسط کارمندان خود انجام دهید. با نویسندگان حرفه ای یا سازمان ها قرارداد ببندید و تولید محتوا را برون سپاری کنید. هر دو روش دارای امکانات مثبت و منفی هستند. ممکن است کارمندی نداشته باشید که بتواند پست ها و محتوای جالب توجهی تولید کند اما مطمئنا کارمندان شما تخصص هایی دارند که ممکن است فردی در خارج از شرکت شما دارای این توانایی ها نباشد. در صورت امکان، توصیه می شود این فعالیت در داخل مجموعه شما و توسط کارمندان تان انجام شود. با این روش مطالب خوبی تولید می شود، به علاوه در هزینه های شما صرفه جویی می شود. http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/2/7/517335_821.jpg این مقاله به شرح روش هایی برای تولید محتوای جذاب- ترجیحا درون سازمانی- می پردازد. • انواع محتوا در ذیل فهرستی از انواع محتوای یک سایت تجارت الکترونیکی شرح داده شده است. ممکن است گزینه های دیگری نیز موجود باشد اما می توان گفت لیست زیر نقطه شروع خوبی به شمار می آید. - محتوای محصولات: تصاویر، ویدیوها، مشخصات، توضیحات فنی، امکانات و گزینه های مرتبط با یک محصول - محتوای تبلیغاتی: فروش ویژه محصول، حمل رایگان، محصول جدید و آیتم های فصلی - محتوای صفحه نخست: محتوای جالب توجه در صفحه نخست سایت خود قرار دهید. لازم است محتوای این صفحه هرازچندگاهی، به روز رسانی شود. می توانید بر روی محصولات و آیتم های فصلی تمرکزکنید. به این نکته توجه کنید که تصاویر در این صفحه تاثیر بیشتری نسبت به متن خواهدداشت. - محتوای تجاری: توضیحات طبقه بندی ها و صفحات فرودی مربوط به پیام های بازرگانی و تبلیغاتی - بلاگ: پست های مربوط به محصولات، مشتریان، کارمندان، سازمان و موفقیت های کسب شده می تواند در این بخش قرار گیرد. دقت کنید که طول هر مطلب می بایست بین 200 تا 500 کلمه باشد. - خبرنامه: خبرنامه ها می توانند به پست های موجود در بلاگ لینک شوند. این خبرنامه ها باید کوتاه و مرتبط باشند، در عین حال می توانید از تصاویر و ویدیوها برای زیباترشدن آنها استفاده کنید. - توییتر: می توانید از توییتر برای مواردی از قبیل خدمات مشتریان، تبلیغات و همچنین معرفی محصول جدید استفاده کنید. می توانید تقریبا از 140 کاراکتر برای درج توضیحات استفاده کنید. به علاوه امکان درج تصاویر را نیز خواهیدداشت. در صورت امکان در گفت وگوها شرکت کنید و از هشتگ ها (hashtags) برای دسته بندی شدن توییت ها استفاده کنید. - پینترست: صفحه ای در پینترست ایجادکنید و به معرفی محصولات و طرز کار آنها بپردازید. - فیس بوک: در ارتباط با محصولات پست هایی درج کنید و تصاویری نیز به آن اضافه کنید. در گفت و گوها با دنبال کننده ها مشارکت کنید. زمانی که توضیحات زیادی برای درج کردن ندارید 140 کاراکتر به نظر مناسب می آید اما در صورت لزوم می توانید مطالب طولانی تری نیز اضافه کنید. - تامبلر: این گزینه جایگزینی برای بلاگ به حساب می آید. می توانید از تصاویر در این پلتفرم استفاده کنید چرا که تامبلر نیز مانند پینترست حالت بصری دارد. - تبلیغات: تبلیغات متنی PPC (Pay Per Click)، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات بصری همگی نوعی از محتوای یک سایت محسوب می شوند. پیام تبلیغاتی ثابتی داشته باشید و از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/2/7/517336_851.jpg• از کجا شروع کنیم نکته اول، توجه به چگونگی استفاده از انواع مختلف محتوا است. باید به محصولات هنگامی که در چرخه خرید هستند، توجه ویژه ای شود. اگر شما در تلاش برای تحقق خرید از طریق انگیزه ای تبلیغاتی هستید، ممکن است مشتریان بالقوه را فراموش کنید. در حالی که لازم است برای به فعالیت واداشتن این مشتریان، در انها انگیزه ایجاد شود. اگر مشتریان عضو خبرنامه های تبلیغاتی هستند، به ارایه پیشنهادات تبلیغاتی بپردازید که در عین اختصار بر پس انداز و صرفه جویی در هزینه ها تمرکز دارند. اگر چشم اندازی مرتبط با فعالیت در شکبه های فیس بوک یا توییتر دارید، ممکن است تلاش شما به فروش منجر نشود. محتوای تولیدشده در این شبکه های اجتماعی می بایست خلاقانه و مفید باشد. به ارایه توضیحات مختصر اکتفا کنید و تصاویر را نیز در پست ها درج کنید. سعی کنید افراد را در جهت اشتراک گذاری مطالب خود، تشویق کنید و از این طریق احتمال دستیابی به هدف خود را افزایش دهید. خبرنامه ها می توانند به روش های گوناگونی استفاده شوند. بدین منظور می بایست ایمیل های خود را دسته بندی کنید. این دسته بندی می تواند شامل عناوین متعددی از جملع معرفی محصول جدید، تبلیغات، تجربیات مشتریان در رابطه با محصولات و اخبار سازمانی باشد. پس از آن شما قادر خواهیدبود مطالب خود را مورد توجه قرار دهید. از وبلاگ برای شرح تجربیات استفاده کنید. به علاوه می توانید صدا و تخصص خود را به اشتراک بگذارید. این کار به ارتباط قوی تر با مشتریان می انجامد. هنگامی که ایده ای در ذهن دارید، به قریحه خود اجازه بارورشدن دهید. معمولا شما اطلاعات زیادی در ارتباط با محصولات و سازمان خود دارید و قاعدتا اطلاعات شما نسبت به مشتریان تان بیشتر است. همچنین می توانید دلیل انتخاب محصول یا برند خاصی را بیان کنید و توضیحات کاملی راجع به ویژگی های مثبت و امکانات آن ارایه دهید. در ارتباط با مواردی که حس خوبی نسبت به آن دارید، تلاش به نوشتن کنید.
    1 امتیاز
  13. پیشنهاد می کنم به جای گوگل پلی از این سایت دانلود کنید http://m.downloadatoz.com/apps/com.PrestaShop.MobileAssistant,215888/downloading.html
    1 امتیاز
  14. سلام . شما 2 کار میتونید انجام بدین . اول این که 2 ترکیب ایجاد کنید به صورتتکی و جفتی و برای هر ترکیب دو قیمت تعیین که در این صورت مشتری با نتخاب هر گزینه قیمتش را مشاهده میکنه . ( برای تنظیم ترکیب ها هم میتوتید در انجمن جستو کنید ) ولی در این مورد باید توجه داشته باشید که در پرستا هر ترکیب 2 موجودی مستقل دارند و باید براشون تعریف بشه . و اما روش دوم میتونید در هنگام تعریف کالا در برگه قیمت یک قیمت ویژه برای کالا تعریف کنید که بر اساس تعداد قیمت تغییر کند . مثلا با خرید یک اسکناس قیمت 1000 تومان و 2 عدد یا بیشتر قلان قیمت و الی آخر میتونید برای هر تعداد به بالا قیمت را خودتون تعیین کنید . ولی در این روش مشتری هر تعدادی میتونه انتخاب کنه . ممکنه مشتری 21 عدد انتخاب کنه که میشه 10 جفت و 1 تکی در این موارد ممکنه مشکل براتون پیش بیاره .
    1 امتیاز
  15. خوشحالم مشکلت حل شد. البته در مورد این هزینه هایی که من توی این عکس وارد کردم این نکته را به همه بگم . این هزینه ها به شرطی درست هستند که باجه های پستی تیک های خدمات اضافی مانند " تعیین زمان توزیع" شناسه الکترونیک " پیشتاز دو قبضه " آگهی تحویل " بسته غیر استاندارد " را نزنند که اکثرا پیش فرض میزنند و باید یه جورایی باهاشون کنار بیاید که از این تیک ها را حذف کنند وگرنه به تمام هزینه های توی عکس باید حدود 2 یا 3 هزار تومانی اضافه کنید و نکته دیگه ای هم که باید در مورد تنظیم هزینه پست بگم این هست که این هزینه ها به شرطی هست که شما هزینه بسته بندی یا پاکت را نخواهید از مشتری بگیرید .و اگر اینطور نیست هزینه پاکت یا بسته بندی را نیز باید به این هزینه اضافه کنید . و در آخر ابنو بگم این هزینه ها هر لحظه ممکن است توسط پست افزایش پیدا کنند . پس همیشه این هزینه ها را با سایت محاسبه هزینه پستی که خود شرکت پست راه اندازی کرده چک کنید و در صورت افزایش تغییر دهید به طور مثال در سال نود و سه 4 بار هزینه پست افزایش داشت. ویک نکته کوچک دیگه : اگر از ماژول های واسطه های پستی مثل فروتل و .... استفاده میکنید احتیاجی به ایجاد و تنظیم این حامل ها نیست . چون به صورت خودکار از طریق وبسرویس واسطه ها این هزینه در ماژول ها محاسبه میشه. موفق باشید همگی .
    1 امتیاز
  16. آخه دو حرفی کی جستجو میکنه دوست عزیز ؟ دنبال ایراد پیدا کردن هستی شما حداقل 3 حرف به صورت پیشفرض تنظیم شده که میتونید تغییرش بدید بخش مدیریت >> تنظیمات >> جستجو
    1 امتیاز
  17. سلام همونطور که قبلا اشاره کردم، این موضوع باگ محسوب نمیشه و سلیقه ای بوده و تیم قدرتمند پرستاشاپ حتما دلیلی برای خودشون داشتن که این قسمت رو به این صورت نوشتن. به هر حال با بررسی هایی که با دانوش جان داشتیم، فایل زیر آماده شده که این مساله رو برطرف میکنه کافیه فایل ضمیمه رو دانلود کنین و در مسیر /override/classes قرار بدید موفق باشید Search.zip
    1 امتیاز
  18. سلام maintenance.tpl این فایل رو در پوشه قالب ویرایش کنید یا از طریق ترجمه متن دلخواه خودتون رو قرار بدید
    1 امتیاز
  19. دوست عزیز به هیچ عنوان از هاست خود خبرنامه ارسال نکنید چون هاستتون رو می ببندند فشار زیاد به سرور میاد پس بی خیال هاست بشید من تمام راههای ممکن رو میگم چون تست کردم و به ترتیب می گم و شما اگه خواستید می تونید همه روشها رو تست کنید تا بفهمید کدوم روش بهترینه : راه اول خرید نرم افزارهای ارسال ایمیل گروهی که موجود ولی پیشنهاد نمی شود راه دوم استفاده از نرم افزارهای رایگان برای ارسال ایمیل گروهی که این مورد هم تایید نمی شود چون باید از stmp استفاده کنی که بازم ایمیلها 80 درصد ارسال نمی شوند راه سوم استفاده از گروه یاهو که کمی حوصله میخواد راه چهارم استفاده از گروه گوگل با زبان فارسی (خوب ولی افزودن ایمیل کمی مشکل هست بهش ) راه پنجم استفاده از هاستهای ارسال ایمیل گروهی که پنل مخصوص به خود دارند و با محدود ارسال مواجه هستید راه ششم استفاده از سایتهای ارسال ایمیل گروهی که بعضی ها خوب و بعضی ها بد هستند بستگی به خدماتش مونده اما روش پیشنهادی من : راه چهارم گوگل که می تونید تا 100 تا ایمیل هر روز به لیست خود اضافه کنید خوب ولی اگر تعداد ایمیلها زیاد باشه دردسر داره پیشنهاد راه ششم استفاده از سایتهای ارسال ایمیل که می تونید در اینترنت جستجو کنید و سایتهای زیادی پیدا کنید ولی من سایتی که پیشنهاد می دم و دارم ازش استفاده می کنم سایت http://mailchimp.com هست که 12000 ایمیل در ماه می تونید ارسال کنید که تمام به پوشه اینباکس می ره و محدودیت در اضافه کردن ایمیل ندارید کاملا حرفه ای با پنل گزارش دهی امکان انتخاب تم های گوناگون برای ایمیل خود و حتی نمایش میده کدوم ایمیلها باز شده و کدومها نشده و کدوم ها روی چه لینکی کلیک کردن و دیگر امکانات... یکی از حسنی که داره ماژولی برای سیستم پرستاشاپ هم داره که می تونید از قسمت افزونه اش پیدا کنید و استفاده کنید برای تمامی سیستم ها یک ماژول طراحی شده فقط عیبی که داره نمی تونید لوگوی سایت رو از ایمیل خود حذف کنید ولی اگر به شخصه بخوام از ایمیل گروهی استفاده کنم که ارمش هم نباشه از سرویسهای پولیش استفاده می کنم ولی در کل خودم تمام روشها رو تست کردم این بهترین روش بود که برای سایتم جواب داد و دارم هنوز ازش استفاده می کنم و ایمیلها تمام رسیده به کاربرانم بدون هیچ مشکلی این توضیحات رو می خواستم بصورت یک مقاله دربیارم که کاملا تمام روش ها رو توضیح بدم کدوم روش خوبه چرا خوبه و چرا بده ولی بدلیل کمبود وقت بطور خلاصه اینجا برای شما ذکر کردم تا مشکلی با ارسال ایمیل برای فروشگاه خود نداشته باشید. امیدوارم مفید واقع شده باشد.
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...