رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. digikadeh

    digikadeh

    عضو انجمن


    • امتیاز

      5

    • تعداد ارسال ها

      153


  2. saeed.5570

    saeed.5570

    عضو انجمن


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      142


  3. دانوش

    دانوش

    مدیر کل


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      5141


  4. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      3726


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 11/21/15 در همه بخش ها

  1. به نظر من ای پرستا انجمن و فروشگاه بسیار خوبیه و دی بی اس تم هم واقعا فوق العادس.هر دو حق اب و گل دارن و خیلی ها امثال من بهشون مدیونن.فقط یک سوء تفاهم کوچیک پیش اومده همین.استارتر بنظر من مقصره که باعث این سوء تفاهم شده و اگه جای جناب معظمی بودم دیگه به همچین فردی خدمات و پشتیبانی نمیدادم.ای پرستا هم به گردن همه حق داره .تنها تنها و تنها مرجع اموزش و عیب یابی کامل فقط ای پرستا هست.محصولاتشون هم روز به روز در حال بهبود و بهتر شدنه .پس باید هم از ای پرستا متشکر بود و هم از دی بی اس تم بابت پشتیبانی بی نقص و فوق العادشون سپاسگذاری کرد
    3 امتیاز
  2. دوست عزیز با فایرباگ اینکار رو نکنید پرستاشاپ برای تمامی قسمت ها ماژول داره از بخش ماژول ها بگردید و ماژول اون رو پیدا کنید و پیکربندی کنید توی سرچ بخش ماژول ها تایپ کنید call یا phone یا تماس اسم قالب رو بگید چیه ؟ یا ادرس سایت رو بدین اگه پیدا نکردین
    3 امتیاز
  3. سلام بر کاربران عزیز پرستاشاپ داریم به فصل زمستون نزدیک میشیم و چه بهتر که فروشگاه پرستاشاپیمون رو هم زمستونی کنیم و برای اینکار باید یک قالب شیک و تمیز خریداری کنید ، اگه شماهم مثل من کمی ولخرجی کردین و کاپشن و لباس زمستونی و کفش و اینا تهیه کردین و پولی ته جیبتون برای خرید قالب باقی نمونده ، اصلا نگران نباشین ، امشب به زحمت طرحی این قالب زمستونی رو تموم کردم و این قالبو تقدیم میکنم به تمامی کاربران عزیز و گل و گلاب پرستاشاپ . این قالب بالاتر از یک قالب رایگانه و از لحاظ ظاهر و برنامه نویسی خیلی بهینه و شیک طراحی شده . امیدوارم لذت ببرید . راستی این قالب با نسخه 1.6.1.2 سازگار می باشد . http://ipresta.ir/idemo/free/themes/b/zemeston/img/zemestoni.jpg استفاده از این قالب رایگان می باشد ، کلیه حقوق آن متعلق به ipresta.ir بوده و انتشار آن در سایر سایت ها و انجمن ها فقط با درج لینک منبع به همین تاپیک امکان پذیر می باشد . برای مشاهده دموی آنلاین کلیک کنید دانلود قالب از بازارچه اینجا کلیک کنید
    2 امتیاز
  4. سلام علی عزیز ممنون از مشارکت شما ولی شما حرفهایی زدید که نمیشه بدون جواب بمونه. صحبتهای شما در مورد سوء مدیریت انجمن رو نادیده میگیرم و جوابی نمیدم و قضاوت با دوستان. در مورد منحرف شدن بحث از موضوع ، متاسفانه این انحراف توسط جناب معظمی بوجود اومد و همون مسائلی که شما فرمودید ازشون اطلاعی ندارید بحث رو به اینجا کشوند. تهمتهای دروغ به کل تیم پرستاشاپ فارسی زدند و رفتند. اگه یه کاربر عادی بود و پای اعتبار تیممون مطرح نبود مطمئنا پست ایشون رو خودم ویرایش یا حذف میکردم و بحثی پیش نمیومد . ولی صحبت ایشون اگر بی پاسخ میموند یا حذف میشد ، در ذهن افرادی که این مطلب رو خونده بودند چه تفکری نسبت به تیم ما بوجود میومد ؟ بدون شک مهمترین دلیل پیشرفت پرستاشاپ فارسی تا به امروز ، صداقتش با مشتریان و اعضای انجمن بوده و ما نمیتونیم به این سادگی اجازه بدیم کسی بیاد و 4 سال زحمت و خدمات صادقانه ما رو زیر سوال ببره و به جرم مرتکب نشده محکوممون کنه و بی جواب بمونه. مطمئنا هیچ تیم و شخصی بدون اشتباه نیست و تیم ما هم در مواردی دچار اشتباه و اشکال شده ، ولی اونقدر شهامت داریم که اگه اشتباه یا کوتاهی ای انجام بدیم ، به اون اقرار کنیم و عذرخواهی کنیم. در همین انجمن یا شاپکیپر اگر جستجو کنید ، تاپیکهای زیادی هستند که خودم شخصا از کاربران پرستاشاپ بابت مواردی که پیش اومده عذرخواهی کردم و اصلا هم کسر شان نمیدونم این کار رو. ولی شما برید تهمتهای جناب معظمی ، از ادعای اولین نماینده لئوتم ، تا راستچین سازی و آشنایی من با پرستاشاپ از نسخه 1.6 رو بشمارید و ببینید که همگی در این تاپیک با مدرک ثابت شدند که ایشون اشتباه میکردند و تهمت بیجا به بنده و تیم ما زدند، ولی شهامت روبرو شدن با اشتباهی که کردند رو ندارند. اما در مورد جواب بنده به استارتر : بنده و جناب معظمی تا قبل از این تاپیک با هم دوست بودیم و هیچ مشکلی تا به حال با هم نداشتیم و جواب بنده بر خلاف تصور شما ، کاملا دفاع از تیم شما بود. ولی وقتی تفکر و دید منفی باشه به اینجا کشیده میشه. در اینجا هدف این بود که استارتر متوجه بشه که پشتیبانی از قالبهای خارجی ، به دلیل محدودیت هایی که وجود داره بسیار سخت هست و نباید توقع بیش از حد از تیم دی بی اس تم داشته باشه. چرا که خیلی از اشکالات رو حتی اگه این تیم برطرف کنه باز هم با اجرای آپدیت بعدی از بین خواهد رفت. پس مشتری بهتره که منتظر بمونه تا اشکالات قالب رو لئوتم در آپدیت خودش برطرف کنه و سپس از طریق دی بی اس تم دریافت کنه. میشه بفرمائید کجای این مطلب بنده ، این مفهوم رو میرسونه که لئوتم چون برنامه نویس قالب نیست پس تسلط کافی نداره ؟ در اینجا هم هدف من این بود که استارتر متوجه پشتیبانی ضعیف سایت اصلی لئوتم بشه و توقع آپدیت هفتگی و ماهانه از دی بی اس تم نداشته باشه. منتها برای اینکه استارتر بدونه که بنده روی هوا و بدون دلیل ، لئوتم رو ضعیف خطاب نمیکنم ، مختصری درباره اینکه قبلا تیم ما هم نماینده لئوتم بوده ذکر کردم و هیچ دروغی هم ننوشتم و تمام مطالب عین واقعیت هست. اما چرا بنده اصلا در این تاپیک به قول شما اعتراضی شرکت کردم ؟ به دلیل اینکه مدتهاست که در شاپکیپر و انجمن خودمون ، آقای معظمی حضور نداشتند یا مطلبی ارسال نکردند و فکر نمیکردم به این زودی ها جواب این تاپیک رو بدهند. من از سر لطف و به خاطر رفاقتمون جواب این کاربر رو دادم وگرنه فشار کارم اونقدر زیاد هست که وقتی برای این موارد باقی نمیمونه. اگر آقای معظمی از مطلبی که من گذاشتم برداشت دیگه ای داشتند ، کافی بود یه پیام خصوصی به بنده میدادند که مطلبی که نوشتم درست نیست یا منظور رو به درستی نمیرسونه یا برداشت اشتباه میشه و مطمئنا من یا ویرایش میکردم یا کلا حذفش میکردم. اما در مورد تعجب شما در رابطه با برنامه نویسی بنده : بومی سازی قالب با بومی سازی پرستاشاپ کلا متفاوته و این مقایسه از پایه اشتباه است. جهت اطلاع باید بدونید که ما در بومی سازی پرستاشاپ ، هیچیک از فایلهایی را آپدیت میشوند ، دستکاری نمیکنیم و تغییر نمیدهیم چون بسیار واضحه که با اولین آپدیت، بسیاری از بومی سازیها از دست خواهد رفت. به عنوان مثال فایهای اصلی ماژولها و ... کاملا دست نخورده هستند. ولی در قالب ، وقتی یکی از ماژولهای قالب دچار اشکال باشه و شما مثلا فایل اصلی php ماژول رو اصلاح کنید (اگر طراح مجوز این کار را داده باشد) ، پس از آپدیت، این تغییرات از دست خواهد رفت و شما باید مجددا این کار را انجام دهید. در مورد رقابت و پیشرفت هم حرفهای شما کاملا ضد و نقیض هستند. همانطور که خودتون فرمودید ، تیم ما مشتریان زیادی برای دی بی اس تم فرستاده و بالعکس و این نشون میده که ما هیچ رقابتی نداشتیم که بخواد باعث پیشرفتمون باشه. از همان ابتدا ما با همه تیم های فعال در حوزه پرستاشاپ رفاقت داشتیم و هیچ کسی رو در مقابل خودمون تصور نکردیم ( البته به جز سایت کلاهبردار پرســــتاتولز که بحثش جداست و فعالیت ناسالم میکنه ). اگه ما پیشرفتی داشتیم به خاطر تلاش ، پشتیبانی و صداقت خودمون در کار بوده و اگه دی بی اس تم پیشرفتی داشته ، باز هم حاصل خدمات خوبش به مشتریانش بوده. سعید جان از شما هم ممنونم به خاطر دلسوزی ای که برای هر دو تیم دارید . ولی لطفا نسبت به سایرین قضاوت نکنید . اولا که مشکل ایشون با سایت دی بی اس تم حل شده و نیازی به این تذکرات نیست و ثانیا شما شرایط ایشون رو نمیدونید و شاید اگر من و شما هم در شرایط ایشون بودیم ، این کار رو انجام میدادیم. در مورد سایت ما هم مواردی در شاپکیپر و همین انجمن بوده که کاربری از خدمات ناراضی بوده و تاپیک زده . این جای نگرانی نداره ، یا ما اشتباه کردیم و ایشون رو به هر ترتیبی که ممکن باشه راضی میکنیم و یا ایشون در اشتباه بوده یا برداشت درستی از نحوه کار نداشته که توجیح میشه. البته همیشه کمی صبر باعث میشه راه حل های بهتری به ذهن آدم برسه. موفق باشید
    2 امتیاز
  5. از بخش ماژول ها>>> بلوک تماس با ما این ماژول رو پیکربندی کنید شماره رو وارد کنید
    2 امتیاز
  6. با سلام و درود خدمت عزیزان بنده هم نظرم رو به عنوان یک بیننده بدون در نظر گرفتن محتوای تاپیک عرض میکنم. ( البته همکار جدید دی بی اس تم در بخش برنامه نویسی هستم و امیدوارم سوتفاهم نشه چرا که هیچ علاقه ای به بحث های حاشیه ای که معتقدم حتی اگر حق با یک طرف ماجرا باشه ، ندارم و در واقع ضرر واقعی از نظر وجه کاری برای هر دو طرف در ذهن کاربر هست. و در طول سالها کار و برنامه نویسی در حوزه اینترنت هیچ حاشیه ای رو برای خودم صلاح ندونستم حتی در مواردی که صد در صد حق با بنده بوده. ) اما نظر من به عنوان یک خواننده تاپیک ؛ کمی تجربه نیاز هست تا دلیل واقعی صحبتهای جناب معظمی که اکثر دوستان تند اونو خطاب کردند ، پیدا کنیم. دوستانی که به انداره کافی تجربه در محیطهای انجمنی رو داشتند میدونند که به هیچ عنوان نباید در یک تاپیک اعتراضی و شکایتی غیر از دو طرف ماجرا ، شخص دیگری پستی ارسال کنه چرا که پست ایشون هر چه که باشه به مثابه نمک پاشیدن بر روی زخم هست. اگر این تاپیک رو بررسی کنید میبینید که بعد از پست استارتر ، جناب @ramtin2025 مخصوصا در پاراگراف اول توضیحاتی دادند که عملا دی بی اس تم که بومی ساز قالبهای لئوتم هست زیر سوال رفت که چون برنامه نویسشون نیست پس تسلط کافی نداره. و در پاراگراف دوم هم به طور کلی محصولات دی بی اس تم از ریشه زیر سوال رفت. که در واقع متاسفانه از اونجایی که ایشون مدیر انجمن هم هستند نمکی که پاشیده به بحث ده ها برابر از نمکی که یک کاربر معمولی میتونه اضافه کنه تاثیرش بیشتر بود ! در اینجا انتظار میرفت یک مدیر انجمن ، مجرب تر عمل کنه و اینطور موضوع رو به انحراف نکشه. در ادامه تحلیل چرایی ماجرای تاپیک ، از اونجایی که مدیر محترم ( که واقعا برای ایشون احترام قائل هستم ) در تاپیک اعتراضی پستی ارسال کردند و قبح دخالت رو شکستند ، نفر بعدی که شخص محترم و بزگواری هستند و خودشون اعلام کردند که نه با لئوتم کار کردند و نه با دی بی اس تم اما ابراز کردند که چرا باید از بومی ساز و واسط استفاده کنند ، غیر مستقیم باز هم خدمات دی بی اس تم زیر سوال رفت اگر چه من مطئنم کاربر گرامی @mehranjo خواستن تجربه مثبتشون رو انتقال بدند و اصلا کاری با دی بی اس تم نداشتند اما متاسفانه ناخواسته خدمات دی بی اس تم رو زیر سوال بردند. نفر بعدی در پست چهارم خود استارتر پستی رو ارسال کردند که اگر به تبعیت از نفرات قبلی بودکه بدون اینکه منتظر پاسخ از سمت گروه دی بی اس تم باشند بر اثر این نمک پاشیدنها قضاوت و نتیجه نهایی رو کردند و اعلام کردند که کلا از گروه دی بی اس تم خرید اشتباه هست. پس پنجم هم کلا نامرتبط و صرفا سوال شخصی بوده. در نهایت هم در پست ششم یک بزرگوار جناب @jafar1374 پیدا شدند و از نتیجه مثبتشون از همکاری با دی بی اس تم نوشتند. و در پست هفتم صحبتهای جناب معظمی هست و ادامه بحث هم بدون ارتباط با موضوع تاپیک بر سر مسائل دیگه ای ارتباط پیدا میکنه. اما چرا باید تاپیک به این شکل آغاز پیدا کنه و به این شکل ادامه پیدا کنه. آیا مدیر یک انجمن موظف نیست که سلامت تاپیکها رو حفظ کنه و با هر گونه انحراف تاپیک از سمت اشخاص نامرتبط برخورد کنه ؟ اگر در انجمنی مدیر انجمن مسبب انحراف بشه چه میشه کرد ؟ چرا در تایپیکی که اشخاص محترم و بزگواری پست میزنند و هیچ ارتباطی هم به گفته خودشون به موضوع ندارند و حتی از خدمات استفاده نکردند اجازه درج پست داده میشه و پستشون هم پاک نمیشه ؟ آیا خدای ناکرده مدیریت این تاپیک با قصد و غرض بوده که با توجه به شناختی که تا امروز از مجموعه آی پرستا دورادور در انجمن شاپکیپر داشتم این موضوع بعید هست. اگر شخص شما در تاپیک مشابهی قرار بگیرید و یک نفر ناراضی از خدمات شما باشه که من مطمئنم پیدا میشه و هیچ چیز صد در صد نیست ، آیا اگر نفراتی نامرتبطی پیدا بشند و خدمات و زحمات چندین ساله شما رو زیر سوال ببرند ، شما عکس العملتون چیست ؟ آیا بعد از نگاه دقیق تر به موضوع و قرار دادن خودمون به جای جناب معظمی ، این پاسخ تند رو ممکن نبود خودمون بدیم ؟ نیازی به پاسخگویی نیست چرا که متاسفانه در خارج از گود همه ما بهترین عکس العمل رو نشون میدیم و میشیم خونسرد ترین و ریلکس ترین شخص دنیال اما در واقعیت اوضاع همه میدونیم متفاوت هست. توی این پست هم متاسفانه ، مدیر محترم کاملا آشکار از کاربران محترم درخواست مطلب گذاشتن کردن. در یک تاپیک اعتراضی یک کاربر که مرتبط نیست با دو طرف ماجرا چه شما چه استارتر و چه دی بی اس تم چه حرفی برای گفتن داره ؟ چه حرف مفیدی میتونه بیان کنه ؟ با کدوم یک از جریان های مطرح شده در تاپیک اطلاع داشته که بخواد مطلبی اینجا ارسال کنه یا شفاف سازی حتی بکنه ؟ به نظر بنده با توجه به پست شما در ابتدای تاپیک و نحوه مدیریت تاپیک ، انتظاری بیش از این نمیرفت که تاپیک به اینجا کشیده نشه اگر در این زمینه کم تجربه هستید میتونید یک بار دیگه در یک تاپیک اعتراضی همینطور پست بدید و بررسی کنید ببینید اون تاپیک به کجا ختم میشه آیا همه چی خوب تموم میشه یا بلکه اختلاف بیشتر و عمیق تر میشه ؟ اگر و فقط اگر استارتر پست ارسال میکرند بعد از اون مطمئنا جناب معظمی پاسخ ایشون رو میدادند و در نهایت استارتر متوجه سوتفاهم میشدند و مطمئن باشید بحث اینقدر راحت تموم میشد چرا که دی بی اس تم و آی پرستا و پرستا استور ازشون همین انتظار در پشتیبانی مشتریان میره نه انتظار کمتر ! غیر از اینه ؟ به طور کلی اگر نخوایم بحث این تاپیک رو به پای قصد و غرض احتمالی بزاریم ( که صد در صد همینطور هست و از تیم آی پرستا بردباری و اخلاق انتظار میره ) و صرفا کم توجهی ارسال کنندگان تاپیک به بار بسیار منفی پستها و تاثیرات واقعی پستشون ، مطمئنم که فقط و فقط ضعف و سو مدیریت در این تاپیک مسبب این بحث نامبارک شده و مطمئنم که انشالله در آینده با تجربه بیشتری اینطور تاپیکها مدیریت میشه. اما یک نکته در باب برنامه نویسی و توسعه : در تعجبم که مدیر محترم @ramtin2025 که برنامه نویس هستند چرا پاراگراف اول رو بیان کردند با این توضیج شما آیا بومی سازی اسکریپت پرستاشاپ هم که طراح و نویسنده اونها نیستید و در آپدیتها ممکنه تغییرات بومی ساز با اشکال مواجه بشه ، آیا بدین معنی هست که محصول نهایی بومی ساز ضعیف هست ؟ برای اشکالات بومی سازی پرستاشاپ شما به خود پرستاشاپ اطلاع میدید که مشکلات حل بشه و منتظر آپدیت ها میشید ؟ آیا با این طرز فکر بهتر نیست یک پرستاشاپ دیگه از صفر نوشته بشه چرا که طراح و برنامه نویسش خودمون باشیم و به کار مسلط ؟ در قالب هم دقیقا همین موضوع صدق میکنه شما قالبی از لئوتم یا تم فارست تهیه میکنید با هزینه پایین و بعد به بومی سازی که کیفیت خوبی داره میدید و همون یک ماه رو که باید صرف نوشتن یک قالب از بیس کنه رو صرف بومی سازی و جزییات و کیفیت بالا میکنه . آیا دی بی اس تم یا شخص بنده یا کاربر محترم @mehranjo یا خیلی از بزرگان وب ترجیح میدند که به جای اختراع چرخ یک چرخ دیگه رو توسعه بدند ، اشتباه میکنند ؟ اونقدر امکانات و ویژگی ها در قالبهای خارجی هست که شاید بعد از یک سال کاربر هنوز هم اون امکانات رو درک نکنه که چطور باید استفاده کنه البته متاسفانه دی بی اس تم توی این زمینه ضعیف عمل کرده و آموزشهای قالبها و امکاناتش رو منتشر نکرده که خریداران مسلط به قالب باشند و بتونند از امکانات قالب به خوبی استفاده کنند که در البته در جریان هستم که این آموزشها در دستور کار هست. از اون طرف قالبهایی که از بیس طراحی شدند هم مزایایی دارند که نمیشه نادیده گرفت و امیدوارم که یک روز شرایط این فراهم بشه که زحمات برنامه نویسان و طراحان ایرانی بتونه در خارج از مرزها هم منتشر بشه و زحمت واقعی این عزیزان به بار بنشینه. ------------------------------------------ بنده نظرم رو در این تاپیک به عنوان یک خواننده عرض کردم و دخالتی هم نمیکنم موضوعاتی مثل بحث نمایندگی لئوتم هم نه ازشون اطلاعی دارم و نه واقعا ارزش بحث دارند. اما بحث کلی اگر امروز پرستاشاپ در ایران مورد توجه قرار گرفته نتیجه زحمات چند پشتیبان قوی هست مطمئن باشید اگر هر کدوم از این پشتیبانها ، پشتیبانیشون رو خاتمه بدند و خدماتشون رو تغییر بدند خیلی زود سطح کیفی کار پایین میاد و کاربران هم به مرور از این سیستم فاصله میگیرند و جایگزین دیگه ای پیدا میکنند. متاسفانه انحصار طلبی بیماری هست که در جامعه ایرانی باعث عقب ماندگی بیش از پیش در هر حوزه ای که انحصار به وجود آمده ، بوده. امیدوارم سعی کنیم ظرفیت رقابت سالم و داشتن رقیب سالم رو درتک تکون پرورش بدیم که نه نتها باعث پیشرفت اون حوزه بلکه باعث پیشرفت خودمون خواهد شد. اگر آی پرستا امروز اینقدر پیشرفت کرده به دلیل رقیب قدرتمندی مثل دی بی اس تم بوده و دقیقا بالعکس. و در نهایت جو فعلی اینقدر به نفع فروشگاه داران و وبمستران بوده که خیلی راحت یک بار از خدمات دی بی اس تم استفاده میکنند یک بار از خدمات آی پرستا. آی پرستا مشتریانشون رو در مواردی زیادی به دی بی اس تم ارجاع میده و دقیقا بالعکس دی بی اس تم در مواردی بسیاری به آی پرستا ! امیدوارم بحث همینجا تمام بشه و از ادامه بحث به دلایل بی ارزش جلوگیری بشه و سه طرف ماجرا ، استارتر ، دی بی اس تم و آی پرستا سعی کنند با قلب بزرگتری و عطوفت بیشتری همکاری و رقابتشون رو ادامه بدند. بنده دورادور در انجمن شاپیکپر با مدیران این انجمن شناختی داشتم و دارم و همیشه براشون احترام قائل بودم امیدوارم که این بحثها و احتلافات به حداقل برسه و تمرکز و توجه به سمت ایجاد محصولات و پروژه های با کیفیت تر و حتی همکاری های بیشتر معطوف بشه. با احترام و خسته نباشید.
    2 امتیاز
  7. با سلام و خدا قوت توی قسمت مدیریت محتوا من شاخه بندی کردم و می خوام محتوا ها رو لیست کنم به عنوان مثال یه مسابقه هفتگی برگزار کردم ولی توی لیست محتواهایی که نشون میده زیاد جالب به نظر نمیاد و بهتره فاصله اونها بیشتر بشه عکس به پیوست ارسال شد. http://dl.licenseoriginal.com/HR/pic/contect-manager.png
    2 امتیاز
  8. ماژول عضویت پرستا استور هم هست . که کلا فیلد های ثبت نام رو میتونید هرجور دوست دارید فعال یا غیر فعال کنید .
    1 امتیاز
  9. شما ماژول را حذف کنید اون بخش بجای خود باقی خواهد ماند. اگرم دوست دارید مشتری توی مرحله اول بتونه حامل را انتخاب کنه به منو تنظیمات /سفارشات برید و گزینه 5 مرحله ای رو به یک مرحله ای تغییر بدین.
    1 امتیاز
  10. کلا ماژولش رو خاموش کنید ( کل ماژول همین سه فیلده )
    1 امتیاز
  11. آدرس سایتتون رو بفرمایید؟ همچنین میتونید تیکت بزنید برای بررسی
    1 امتیاز
  12. همانطور که شما در نهایت احترام و آرامش مطلبتون رو نوشتید من هم در نهایت احترام و آرامش بخشی از حرف شما رو پاسخ میدم. این بخش از سخن شما رو نمیتونم بپذیرم چون نه ما انحصاری در اختیار خودمون گرفتیم و نه قصد این کار رو داریم. پرستاشاپ فارسی شده در انحصار ماست چون تمام بومی سازی ها با خلاقیت و شیوه های استاندارد توسط خود ما بومی شده. هرجایی هم که به مشکل خوردیم با تیم اصلی پرستاشاپ مشکل را (مشکل آن ها را) حل کردیم. فکر میکنم بیشتر سخنان شما به دلیل ناآشنا بودن شما با تاریخچه پیشرفت ما باشه. زمانی که دی بی اس تم وارد خدمات پرستاشاپ شدند این انجمن بهترین انجمن فروشگاه ساز در ایران شده بود و تیم ما به شکل جدید خودش در حال تحول بود. دی بی اس بخشی به نام پرستاشاپ نداشت و خدمات وردپرس انجام میدادند. پس اصولا ما قبل از پیشرفت رقیبی به نام دی بی اس نداشتیم که پیشرفتمان را مدیون آن ها باشیم! برعکس این موضوع قطعا میتونه صادق باشه چون اگر پرستا با قدرت کار نمیکرد قطعا این همه کاربر به سمت این انجمن و طبیعتا پرستاشاپ کشیده نمیشد. از افتخارات ما این هست که با بستن در کپی و نال و ریپ و ... در انجمن رسمی و مرجع فارسی راه را برای رشد برنامه نویسان داخلی فراهم کردیم. با افتخار این را بیان میکنم که یک تنه از روز اول جلوی هرگونه کپی کاری را در انجمن گرفتم و حتی شاید باور نکنید همکار فعلی خودم ramtin2025 (مهدی شاد) مخالف عقیده من بودند و آن را سخت گیرانه میدونستند و امروز دلیل این سرسختی رو به خوبی درک میکنند. در این زمینه به قدری سخت گیر هستیم که چنانچه فروشگاهی از محصولات غیر اصل استفاده کند از تمام خدمات ما محروم می شود. قطعا همه تیم ها در پرستاشاپ ایران مدیون این سیاست هستند. در حال حاضر هم دی بی اس تم را رقیبی برای خود حساب نمیکنیم چرا که قصد رقابت با دوستان خود را نداشته و نداریم. قطعا با مطالعه تاپیک باید متوجه میشیدید که در حال بررسی امکان همکاری بین دو تیم بودیم تا پیشرفت مجموعه وب فارسی و به خصوص فروشگاه های اینترنتی را رقم بزنیم. وقتی هدف ما خدمت صادقانه است و پیش رفت وب فارسی در همه زمینه ها (از جمله برنامه نویسی و خدمات) نمیتوانیم دیدی انحصاری به داشته باشیم. در نهایت با تمام احترام از این که نظرتون رو بیان کردید سپاسگذارم. بخشی از مطالب شما دوستانه بوده و بسیار از شما قدردانی میکنم و بخشی هم فکر میکنم دارای اشکال هست که خیلی نمیخوام واردشون بشم.
    1 امتیاز
  13. سلام این اشکال در بومی سازی این نسخه از پرستاشاپ فارسی است که در برخی عرض ها به وجود میاد. میتونید منوی سمت راست رو کوچیک کنید یا اینکه تاریخ رو دستی وارد کنید. در نسخه های بعد از مشکل رفع شده است موفق باشید
    1 امتیاز
  14. سلام خیلی ناراحت شدم از مشاجرات بین دو گروهی که هر دو در توسعه پرستا بهترین های ایران هستند. پیشنهاد میکنم هر دوتیم با همدیگر یک ملاقات حضوری و دوستانه داشته باشید بخصوص که هر دو در یک شهر هستید این امر میسر است. قول میدهم تمام این سوء تفاهم ها از بین میرود و تمامی کامنت های این پست را پاک و حذف کنید. این بحث کمی بر روی کاربران هر دو سایت که کاملاً آشنا هستند بار منفی دارد. و البته بدتر اینکه زمینه همکاریهای جدی بین دو تیم را تیره و تار میکند. با تشکر
    1 امتیاز
  15. من به عنوان شروع کننده تاپیک اعلام میکنم که مشکلات مطرح شده همونطور که جناب معظمی فرمودند سوء تفاهم بوده که با پاسخی که جناب معظمی و افخمی به تیکت بنده دادند مشکل در حال حل شدن هست. اصلا قصد من این نبود که این دو تیم زحمت کش پرستاشاپ از هم دلخور بشن و مشکلات گذشته و فراموش شده دوباره مطرح بشه. من از هر دو طرف عذرخواهی میکنم. امیدوارم که عذرخواهی بنده رو بپذیرید.
    1 امتیاز
  16. دوستان عزیز مشکل از سایت بانک ملت هست که عملکرد ماژول رو دچار مشکل کرده. وقتی از بانک برمیگردید یک دکمه و یک تایمر وجود داره. وقتی روی دکمه کلیک میکنید مرورگر شما در حال کار هست و در حالی که هنوز سایت قبلی رو میبینید وارد سایت خودتون شدید و در حال پردازش هست. حالا یا شما و مشتریان شما چند بار به اشتباه روی دکمه برگشت کلیک میکنید و چندبار درخواست پردازش رو میفرستید و یا در این مدت تایمر صفر شده و درخواست مجددا ارسال میشه. راهکار اینه که بانک ملت بعد از یک بار کلیک روی دکمه برگشت دکمه را غیرفعال کرده و تایمر را غیرفعال کند. نسخه جدید ماژول در حال تهیه است و به زودی ارایه خواهد شد.
    1 امتیاز
  17. سلام و وقت بخیر معظمی هستم. همون کسی که استارتر بدون مدرک متحمش کرده و همون کسی که مهدی شاد عزیز رو در انجمن هایی مثل شاپکیپر به کاربرهای پرستاشاپی معرفی کرده و قبل از اون کسی نمیدونست مهدی شاد کی هست! حالا مهدی شاد به تخریب دی بی اس تم مطالبی رو بنویسه و ادعاهایی کنه که جواب داره. متأسفانه نمک خوردن و نمکدون شکستن در وب ایران به اوج خودش رسیده و افراد به دلیل اینکه توان رقابت ندارن شروع به تخریب رقبای قوی خودشون میکنن. من اگر اخلاق شما رو داشتم، هرگز ار اعتبار خودم برای معرفی رقبای خودم به کاربرهای پرستاشاپ استفاده نمیکردم ولی بهرحال این رفتار رو ما سالها شاهد بودیم. 1- استارتر از دوستانه. هرچیزی که نوشته یک سوء تفاهم هست و بنده از ایشون دلخوری ندارم. دیروز هم در تیکتشون خودم پاسخ دادم و فکر میکنم متوجه سوء تفاهمی که براشون پیش اومده شده باشن. 2- محض اطلاع دوستانی که با دی بی اس تم آشنایی ندارن. دی بی اس تم اولین و تنها نمایندگی قانونی کمپانی لئوتم در ایران بوده و هست و هر سایتی که ادعایی خلاف این رو مطرح کنه دروغگو و عوام فریبی بیش نیست! زمانی که یکسال از ارائه قالب های لئوتم در ایران میگذشت و ما بیش از صد مشتری قالب از کمپانی لئوتم داشتیم، لئوتم اطلاعیه ای رو بر روی سایت خودش منتشر کرد که به صورت "عمومی" نوع خاصی از ری سلری "DISTRIBUTION" از همه جای دنیا می پذیره و مجموعه آی پرستا اقدام به ارسال ایمیل به سایت لئوتم کرد و با یکسال تأخیر نسبت به دی بی اس تم موفق به اخذ نمایندگی شد. نمایندگی لئوتم ارث پدری ما نیست که از اینکه چرا لئوتم به یکی دیگه در ایران هم نمایندگی داده گله مند باشیم! ما استقبال کردیم و اگر به تاپیکی که در انجمن شاپکیپر زدند سر بزنید، بنده خودم از اولین افرادی بودم که تبریک گفتم و حتی توصیه هایی هم برای افزایش فروش داشتم. با این حال در کمتر از 2 هفته سایت آی پرستا ادعا کرد که تنها نمایندگی لئوتم در ایران هست و سایت دی بی اس تم رو با القاب زشتی خطاب کرد! در تاپیک های شاپکیپر تاریخچه این خوش اخلاقی ها وجود داره. ما مجبور شدیم به لئوتم ایمیل بزنیم و قضیه رو جویا بشیم که آیا با اعطای اکانت DISTRIBUTION به مجموعه آی پرستا، دیگه قول قرارهایی که یک سال قبل با ما توسط خود مدیر اصلی لئوتم داده شده بود بی اساس شده یا هنوزم ما به عنوان یک نمایندگی هستیم؟ خوشبختانه مدیر لئوتم آدمی نبود که زیر همه حرف های خودش بزنه و به ما پاسخ داد که دی بی اس تم نمایندگی قانونی لئوتم در ایرانه. سایت آی پرستا از لئوتم خواسته بود که حتماً خبر نمایندگی شون رو در سایت لئوتم درج بشه و این کار صورت گرفته بود و همه جا اعلام میکردن که چون فقط خبر اعلام نمایندگی ما روی سایت هست، پس نشون میده ما تنها نمایندگی لئوتم در ایرانیم و ادعای بقیه درست نیست!!! ما از مدیر لئوتم خواستیم که خبری در این رابطه روی سایتش منتشر کنه تا جلوی ادعاهای بی اساس و عوام فریبی های عده ای رو بتونیم بگیریم و این اتفاق افتاد. به مدت دو ماه سایت آی پرستا اقدام به ارائه قالب های لئوتم در ایران کرد. به جرأت میتونم بگم در همون دو ماه بنده بر حسب رفاقت هایی که با دانوش و مهرشاد داشتم، چندین مشتری ناراضی رو به رایگان قالب بومی شده خودمون رو دادم بهشون و چه ایمیل هایی که برام نیومد و چه تیکت هایی که باز نکردن در بخش پشتیبانی دی بی اس تم. حتی خود دانوش سر یک مشتری شخصاً به من ایمیل زد که لطفاً اینو یک کاریش کنید ما نمیتونیم مشکلش رو حل کنیم دردسر شده و مشتری بسیار ناراضیه! بعد از دو ماه که عزیزان متوجه شدن ارائه قالب های بومی در ایران کار هرکسی نیست، خودشون نمایندگی DISTRIBUTION که داشتن رو. تعظیل کردن!!! و بهانه چی بود؟ بهانه این بود که چرا دو ماه پیش لئوتم اعلام کرد که دی بی اس تم هم DISTRIBUTION داره! حالا مهدی شاد که پرستاشاپ رو از نسخه 1.6 به بعد میشناسه در مقامی ظاهر شده که ادعا میکنه من "معظمی" که پرستاشاپ 1.3 رو در زمان خودش در انجمن خودش به کاربرهای ایرانی معرفی میکرد و آموزش میدادم چطور باهاش کار کنن و فروشگاه رایگان بسازن و "دی بی اس تم" به عنوان معتبرترین مرکز ارائه قالب های واقعی پرستاشاپ (نه قالب دیفالتی که استایلش رو ویرایش کردن و به عنوان طراحی قالب می فروشن!) نمیتونه خدمات تخصصی ارائه کنه و قالب های اورجینال مشکل داره. ---------------- و استارتر: ایشون در مردادماه به عنوان اولین مشتری درخواست بومی سازی قالب لئو فرنیچر رو میدن. مشتری که اولین خریدار یک قالب هست باید یک زحمتی بکشه. وقتی قالب بومی سازی میشه و تحویل مشتری میشه، ما با سطح اطمینان 95% قالب رو نصب میکنیم و به مشتری میگیم بعضی امکانات قالب ممکنه از دید دور مونده باشه و در کار واقعی با قالب اگر جایی رو دید که ما بومی نکردیم و به حالت معمول به چشم نیومده، اطلاع بده تا برطرف بشه. آقای افخمی بعد از نصب قالب برای ایشون، بهشون گفتن که آپدیت قالبت رو یکی دو هفته دیگه بهت میرسونیم. فکر میکنم واضح باشه این قضیه که نسخه نهایی تأیید شده پس از تست توسط مشتری دو هفته بعد تقریباً روی سایتش ریخته میشه. استارتر از اون زمان تا امروز 10 تیکت توی بخش پشتیبانی دی بی اس تم داشته و تماس تلفنی با آقای افخمی هم که شمارش مشخص نیست. تمام مشکلاتشون هم برطرف شده تا امروز بجز یکی دو مورد که در آپدیتی که تا دو سه هفته آینده قراره منتشر کنیم برطرف میشه. ولی استارتر از همون مرداد ماه هر 20-30 روز یکبار زنگ میزده یا تماس میگرفته که آپدیت قالب من کی میاد؟ من نمیدونم چرا آقای افخمی متوجه این موضوع نشدن و فکر کردن که مشتری داره می پرسه آپدیت قالبش کی میاد! (آپدیتی که یا لئوتم منتشر کنه یا ما). و دائم برای استارتر نوشته فعلاً خبری نیست هر زمان آپدیتی بیاد با ایمیل بهتون اطلاع میدیم. استارتر هم این رو خلف وعده ای که در مردادماه بهشون داده شده تلقی کرده و سوء تفاهمی که دلخوری به وجود آورده. من فقط متعجبم که چرا بعد از پاسخی که به تیکت شون دادم، باز با این لحن عصبانی تاپیک زدن و دی بی اس تم رو محکوم کردن! دیروز هم بنده در تیکت ایشون همین پاسخ ها رو ارسال کردم و اگر استارتر خودش بخواد، پاسخ های بنده رو عکس میگیره در همین تاپیک قرار میده. ---- و نکته آخر اینکه دی بی اس تم تا امروز 9139 مشتری و 11063 سفارش رو به خوبی پوشش داده و در تیکت سنتر دی بی اس تم تا این لحظه 3785 تیکت پاسخگویی شده! سطح پاسخویی ما به مشتریان دی بی اس تم در حد کمپانی های بزرگ خدمات فروش هاست شده! خوشبختانه اعتباری که در طول این سالها کسب کردیم و شهرتی که به پشتیبانی داریم در حدی هست که اگر در اینترنت جستجویی کنید و نظرات مشتریان دی بی اس تم رو جویا بشید، هرگز ادعاهای کذب و بی اساس تخریبی رو قبول نخواهید کرد. و در پاسخ دوستمون که میگن چرا از یک نمایندگی ایرانی قالب تهیه کنیم: 1- هزینه تهیه یک قالب مستقیماً از خود سایت لئوتم بیش از 2 برابر هزینه تهیه از دی بی اس تمه. ما مثل بعضی ها از آب گل آلود ماهی نمیگیریم و چون در ایران سایتی نیست که قالب های حرفه ای مثل قالب های ما ارائه کنه، بی خود قیمت قالب ها و خدمات مون رو بالا نمی بریم. 2- هزینه بومی سازی قالب های در سطح کیفیت کار دی بی اس تم که بی رقیب هست در ایران، چند صد هزارتومان خواهد بود. که این رقم رو باید به رقم خرید اضافه کنید. 3- پشتیبانی دی بی اس تم تا امروز هزاران مشتری رو پوشش داده. شما با خرید مستقیم از خود لئوتم علاوه بر دو مورد بالا، بهای گزافی که باید بپردازید اینه که از پشتیبانی مادام العمر رایگان دی بی اس تم محرومید. خودتون باید به زبان انگلیسی با پشتیبانی لئوتم مشکلات رو مطرح کنید و منتظر بمونید تا رسیدگی کنن که قطعاً و بدون تردید به سطح ما پاسخگویی نمیکنن. یا علی
    1 امتیاز
  18. متن رو مطالعه کنید متوجه میشید که وب سرویس تغییری نداشته و فقط ظاهری هست Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  19. admin

    تغییر نام فروشگاه

    از بخش مدیریت وارد منوی تنظیمات - تماس های فروشگاه شده و نام فروشگاه رو تغییر بدید
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...