رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      3726


  2. Fahime1992

    Fahime1992

    مدیر انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      1287


  3. mousanajafi

    mousanajafi

    عضو انجمن


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      325


  4. amirsallar75

    amirsallar75

    عضو انجمن


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      90


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 06/29/16 در پست ها

  1. ارتقا چند مرحله ساده داره که هر کسی میتونه انجامش بده روش ارتقای پرستاشاپ ( هر نسخه ای و هر ورژنی که دوست دارین ) 1 - این مرحله مهمه . فایل زیپ پرستاشاپ رو که از انجمن دانلود کردین در پوشه زیر تو هاست کپی میکنید و از حالت فشرده خارج میکنید ( اکسترکت میکنید ) : /admin/autoupgrade/latest/حالا باید داخل پوشه latest یک پوشه به اسم prestashop داشته باشین . 2- از دایرکت ادمین یا سی پنل و از بخش بکاپ ، یک بکاپ کامل از سایتتون بگیرین که اگه ارتقا ناموفق بود بتونید سایت رو برگردونید و همه چی خراب نشه . 3 - از بخش تنظیمات / تعمیرات ، فروشگاه خود را در حالت تعمیرات قرار دهید ( یعنی غیرفعال کنید تا کسی نتونه ببینه در حین ارتقا ) 4 - ماژول بروزرسانی با یک کلیک رو نصب کنید . تو کادر جستجوی صفحه ماژول ها در مدیریت کافیه تایپ کنید : upgrade تا ماژول رو براتون پیدا کنه و شما نصبش کنید . 5 - وارد پیکربندی ماژول ارتقا با یک کلیک بشین . روی انتخاب های بیشتر ( حالت تخصصی ) کلیک کنید تا باز بشه . 6- کانال را روی آخرین گزینه ، یعنی دایرکتوری محلی تنظیم کنید و نسخه ای که میخواهید نصب کنید را مینویسید ، دقیق اسم نسخه رو بنویسید ، مثلا نسخه 1.6.0.14 و دکمه ذخیره رو بزنید . 7 - بقیه موارد رو مثل عکس تنظیم کرده و ذخیره رو بزنید (توجه کنید که گزینه خیر یا NO دومین دایره است) نکته مهم: بعد از تنظیم باید یک بار روی دکمه save یا ذخیره کلیک کنید. 8 - دکمه ارتقا رو بزنید تا شروع کنه به ارتقا دادن سایت شما . حین ارتقا مرورگر رو نبندید و با اینترنت بازی نکنید یا با هاستتون حالا دو حالت پیش میاد : 1 - ارتقا با موفقیت انجام میشه ، خوب میرین و فروشگاهتون رو فعال میکنید و تمام ( در 90 درصد مواقع ) 2 - ارتقا شکست میخوره ، به خاطر محدودیت های هاست و بدشانسی و حجم زیاد دیتابیس و صد ها دلیل دیگر . که در این حالت بکاپ رو برمیگردونید و از اول دوباره انجام میدین ( شاید خیلی هاتون بعد از انجام چند باره این مرحله خودتون تایید کنید که قیمت های بازارچه برای ارتقا خیلی هم منصفانه هست چون ممکنه دو سه روز بعضی ها تلاش کنن و نتونن فروشگاهشون رو ارتقا بدن و هی خطا بخوره ) دلایل ناموفق بودن ارتقا : 1 - محدودیت های هاست های اشتراکی 2 - حجم فروشگاه و به خصوص حجم دیتابیس که هر چقدر بالا باشه هم ارتقا زیاد طول میکشه هم امکان شکست ارتقا بسیار بالا میره 3 - بدشانسی 4 - نابلد بودن طرفی که داره ارتقا میده
    1 امتیاز
  2. سلام. mynamadرو جستجو کنید.
    1 امتیاز
  3. فکر نمیکنم بتونید اینکارو انجام بدید شما نهایتا می تونید از این طریق ماژول ها رو توو صفحه محصول نشون ندید
    1 امتیاز
  4. جناب دانوش یه دنیا سپاس همین که فرمودید یه جایی مشکل محدودیت آپلود و فرم دارم کاملا درست بود ، از اونجایی که سرورمون اختصاصیه برای سرعت بهتر دست به بهینه سازی آپاچی زدیم و آپاچی رو در حالت event و php رو در حالت fastcgi کامپایل و بیلد کردیم ، و جهت امنیت بیشتر هم php suhosin رو فعال کردیم که یه ماژول امنیتی جهت بهینه سازی و تامین امنیت کد های php هست و تعریفش رو زیاد شنیدم . همین دو مورد باعث ایجاد این مشکلات میشدند و ظاهرا با پرستا میونه خوبی ندارند ، وقتی به حالت پیشفرض برگشتم و php رو روی mod_php و آپاچی روی auto با فعالسازی mod_ruid2 گذاشتم و suhosin رو هم خاموش کردم بعد از کامپایل مجدد مشکل حل شد . البته جهت اجرای بهتر در فایل php.ini مقادیر زیر رو هم افزایش دادم : max_input_time = 120 max_input_vars = 8000 memory_limit = 256M بعد از یک ریستارت سرور تمام مشکلات بطور کامل حل شد . باز هم سپاس از شما جناب دانوش ، راهنمایی های شما همیشه کمکم کرده
    1 امتیاز
  5. چون ایمیلشون رو هم فراموش کردن !
    1 امتیاز
  6. سلام این موضوع نه ضعف هست و نه باگ بلکه شما به طریق اشتباهی در حال استفاده از ماژول هستید وقتی شما در ویژگی ها در حالت عادی یک فیلد رو خالی کنید و ذخیره کنید خب طبیعی هست که اون مقدار از ویژگی های اون محصول خارج میشه و طبیعتاً وقتی توی مدیریت دسته بندی رو تغییر میدین دیگه فیلد های قبلی وجود نداره و بعد از ارسال اون به سرور، خود پرستاشاپ اونا رو به عنوان پاک شده در نظر میگیره و مقادیر رو پاک میکنه به طور کل دسته بندی به این صورت و استفاده به این صورتی که الان توضیح دادین از بیخ و بن اشتباه هست به چند دلیل 1. دسته بندی بخش کاربری کاملاً جدا از مدیریت هست و در واقع ما 2 ماژول رو در 1 ماژول به شما دادیم 2. دسته بندی بخش مدیریت برای سهولت در وارد کردن مقادیر برای محصولات با نوع مختلف هست و نه جنبه ظاهری و زیبایی به این صورت که فرض کنید شما 1200 ویژگی دارید و از این 1200 ویژگی فقط 200 تای اون مختص محصولات نوع موبایل هست و شما باید یک نوع موبایل تعریف کنید و این 200 ویژگی رو در اون قرار بدین، در نتیجه وقتی محصول از نوع موبایل دارید وارد میکنید رو حالت موبایل تنظیم میکنید و 1000 تا ویژگی بدون کاربرد برای شما حذف میشه و سهولت در وارد کردن ویژگی برای اون نوع محصول ایجاد میشه، زیرا نیاز نیست شما بین 1200 ویژگی دنبال ویژگی های مختص به اون محصول رو بگردید و پیدا کنید و مقدار بدین بسیار واضح هست که اگر از این 200 ویژگی هر ویژگی که مقدار داشته باشد در سایت نمایش داده خواهد شد و سایر ویژگی های بدون مقدار نمایش داده نمیشوند 3. وقتی شما بخش مدیریت رو مانند بخش کاربری دسته بندی کردین و دارید ورود اطلاعات میکنید که دیگر سهولت وارد کردن ویژگی ها در مدیریت رو نقض کردین زیرا همین تشخیص دادن دسته های مختلف بین این همه دسته و تغییر دادن دسته ها و مقدار دادن دسته ها خودش باعث کندی روند افزودن محصول میشه و نه تسریع در وارد کردن اون در نتیجه دیگر دسته بندی بخش مدیریت ارزش خودش رو از دست میده (با توجه به این که اگر کسی قسمت مدیریت رو مانند بخش کاربری ایجاد کرده باشه) امیداورم که توضیحات کافی باشه موفق باشید
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...