تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۷/۱۲/۳۰ در همه بخش ها
-
ماژول رایگان جشنواره وب ایران
Direction برای B.A.H.M.A.N امتیاز داد
با سلام خدمت کاربران عزیز با استفاده از این ماژول میتوانید کد مربوط به جشنواره وب ایران را بدون نیاز به دستکاری در قالب فروشگاهتون به راحتی قرار دهید . کافیست ماژول را نصب کرده ، به پیکربندی آن بروید و کدی که از طرف سایت جشنواره وب ایران دریافت کرده اید را وارد کنید . به همین راحتی myiwmf.zip1 امتیاز -
قالب نسیم
sinatra800 برای Hosseini امتیاز داد
سلام 1. عموما کاربران سایتها را زوم نمی کنند بنابراین این مورد مشکل محسوب نمیشه. 2.امکان تغییر تعداد نمایش در این ماژول نیست و قالب به این صورت طراحی شده است. 3.ماژول جستجوی این قالب ساده است و تصاویر نمایش داده نمیشه. میتوانید از ماژول جستجوی هوشمند استفاده کنید. 4.بر روی هر شاخه که کلیک کنید، امکان مقایسه محصولات وجود دارد.1 امتیاز -
سلام در مورد لود نشدن دکمه ذخیره در انجمن پست های زیادی است که می تونید مطالعه کنید: http://ipresta.ir/forum/topic/9391-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%B0%D8%AE%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/ http://ipresta.ir/forum/topic/10898-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B0%D8%AE%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%B0%D8%AE%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86/ در صورتی همه مراحل گفته شده را انجام دادید و باز هم مشکل داشتید، در صورت تمایل می تونیدتیکت بزنید و درخواست بررسی فنی بدید. ماژولها و قالب های ما و پرستا استور بر روی دامنه اولیه ای که وارد کنید لایسنس گذاری شده اند و میتونید از خودشون بپرسیدکه شرایط تغییر دامنه شون به چه صورت است.1 امتیاز
-
قالب الکترون !
digitalyar برای sepehr امتیاز داد
اول اینکه ممنون بابت طراحی قالب های بومی و زحمتی که دوستان میکشن [] [] دنبال باگ ها یا مشکل توی تم نبودم اما همینجوری طی روند راه اندازی چند مورد رو بهش برخوردم که امیدوارم طراحان قالب اصلاحش کنن توی آپدیت های بعدی آپلود عکس توی ماژول اسلایدر مشکل داره که اینو فکر کنم میدونن دوستان، عکس های دیفالت اسم مشخص دارن اما با ماژول آپلود که میکنی اسم تصادفی ایجاد میکنه و یه ورژن موبایل هم میخواد توی پوشه mobile بزاره که چون نیست ارور میده، با ساختن پوشه موبایل یکیش حل میشه داخل ماژول اسلایدر دکمه سوییچ مخصوص موبایل جای بله و خیر جابجا هستش تنظیمات شخصی سازی هدر سایت یه مشکل بزرگ داره که یه سری از اِلِمان ها با رنگ قالب تغییر میکنن و به طور کلی حالتی که بکگراند پررنگ یا رنگی باشه و موارد دیگه روشن باشه توش دیده نشده، یعنی اگر تم رنگیتون شبیه مثلا فیسبوک باشه نمیتونید با این ساختار شخصی سازی کنید و مجبورید حتما یه رنگ روشن بزارید برای بک (از طریق تیکتینگ هم مشکل حل نشد و پیشنهاد پرداخت هزینه و یا انتخاب رنگ سفید برای قالب شد که در صورت انتخاب رنگ سفید برای قالب آیکن ها دیگه دیده نمیشن ، نوشته های دراپ دان حساب کاربری و کادر های دور اینپوت باکس ها و... دیده نخواهند شد!) ماژول اعتماد سازی یه سری موارد امنیتی رو فراخوانی میکنه که مجبور شدیم به دلیل امنیتی بودن هاستینگ افرانت بخوایم که modsecurity رو برای مدتی خاموش کنن تا ما بتونیم تغییرات رو اعمال کنیم. البته یکی دیگه از دوستان که توی گروه تلگرام بودن هم همین مشکل رو فکر میکنم با هاستیران داشتن که راهنماییشون کردم مشکلشون حل شد. البته انتقادی که هست برای اینکه این مورد رو دوستان عزیز فنی آی پرستا متوجه بشن درخواست پرداخت هزینه داشتن که.... مشکل بعدی در قالب حساب کاربری هست که اگر هدر شناور توی تنظیمات هدر روی "فقط منو" باشه، قالب حساب کاربری توی حالت پیشفرض میره زیر منوبار و دیده نمیشه (با تیکت حل شد)1 امتیاز -
پرستاشاپ، یک نرم افزار، یک جامعه کاربری عظیم، یک اکوسیستم دیگر بر کسی پوشیده نیست که پرستاشاپ در تمام دنیا فراتر از فقط یک نرم افزار فروشگاه ساز است. پرستاشاپ یک راهکار تجارت الکترونیک با جامعه کاربری 1 میلیون نفری و به عنوان یک اکو سیستم در حال ادامه فعالیت خود و رشد روز افزون می باشد. هم اکنون پرستاشاپ بیش از 120 کارمند رسمی در فرانسه، اروپا و آمریکا دارد. همچنین توسعه دهنده ها، فری-لنس ها، بومی کننده ها و مترجمین، نماینده ها و آژانس ها، سفیران پرستاشاپ و ... در کنار این 120 نفر در حال کمک به رشد و توسعه تجارت الکترونیک بر پایه پرستاشاپ هستند و این سیستم موفقیت خود را مدیون آن هاست. نماینده پرمیوم پرستاشاپ چیست؟ پرستاشاپ با افراد، تیم ها و شرکت های مختلف جهان سطوح مختلفی از انواع همکاری های صنعتی، تجاری و غیر تجاری را دارد. سطح نمایندگی پرمیوم پرستاشاپ بالاترین سطح همکاری بین پرستاشاپ و شرکت نماینده می باشد که در آن نه تنها همکاری های تجاری و غیر تجاری بین دو شرکت انجام می گیرد، بلکه نماینده پرمیوم وظایفی فراتر از سایر نمایندگان داراست. نماینده پرمیوم به نوعی معرف، مبلغ و حامی توسعه پرستاشاپ و چشم اندازهای آن در کشور و منطقه خود می باشد که هدف اصلی آن کمک به توسعه تجارت الکترونیک بر پایه پرستاشاپ برای مردم خود بوده و جامعه کاربری پرستاشاپ را در منطقه هدایت می کند. فقط تعداد انگشت شماری نماینده پرمیوم پرستاشاپ در کل دنیا وجود دارند. در هر کشور تنها یک نماینده پرمیوم می تواند وجود داشته باشد که وظایف این نوع نمایندگی را در ادامه مطلب می توانید مطالعه کنید. هدف از نمایندگی پرمیوم در یک کشور، هدایت جامعه کاربری پرستاشاپ آن کشور شامل نماینده ها، همکاران تجاری، کاربران، توسعه دهندگان، همیاران و مترجمین به شکل صحیح و در مسیر توسعه تجارت الکترونیک می باشد. با توجه به این که پرستاشاپ تحت قوانین اروپایی اداره می شود، دریافت این نمایندگی فقط با دارا بودن فاکتورهایی مثل تخصص، تجربه، روحیه همکاری واقعی و احترام به قوانین کپی رایت ممکن است و آی پرستا موفق شد تمام این فاکتورها را اثبات کرده و این نمایندگی را دریافت کند. هم اکنون آی پرستا به عنوان نماینده پرمیوم انحصاری پرستاشاپ در ایران، فصل جدیدی از توسعه تجارت الکترونیک را آغاز می کند. زین پس فعالیت های پرستاشاپ در ایران رسمی تر، قانونی تر، منظم تر، با برنامه ریزی بهتر و اصولی تر پیش برده خواهد شد و آی پرستا به نمایندگی از پرستاشاپ فرانسه مسئول رسیدگی به امور پرستاشاپ در ایران خواهد بود. آی پرستا به عنوان نمایندگی پرمیوم پرستاشاپ چه وظایفی را بر عهده دارد؟ آی پرستا 6 سال پیش، از ابتدای فعالیت خود با هدف کمک به رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک ایران پا به میدان گذاشت و از همان زمان به طور مستقیم و مداوم با تیم پرستاشاپ اصلی در ارتباط بود. در آن زمان فضای آشفته تجارت الکترونیک ایران و نا آشنا بودن مردم با آن بر همگان روشن بود. آی پرستا با شروع بومی سازی پرستاشاپ برای کاربران ایرانی و کمک و پشتیبانی آن ها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود و همچنین ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک و افزایش سرعت مبادلات با استفاده از بستر اینترنت، تکمیل ترجمه پرستاشاپ برای زبان فارسی و کمک به پرستاشاپ برای انتقال سیستم ترجمه به Crowdin و همکاری در سایر بخش های پرستاشاپ به کار خود ادامه داد و امروزه بالغ بر 5000 فروشگاه اینترنتی پرستاشاپی در ایران را پشتیبانی می کند. حال با عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ، وظایف جدیدی همچون: تبلیغ، ترویج و توسعه بیش از پیش پرستاشاپ در ایران ارتباط موثر تر با کاربران پرستاشاپ در منطقه مدیریت و ساماندهی نمایندگی ها و آژانس ها در ایران مدیریت و ساماندهی سفیران پرستاشاپ ایران مدیریت و ساماندهی فعالان حوزه پرستاشاپ در ایران مدیریت و ساماندهی متقاضیان همکاری با پرستاشاپ ایران تایید، مدیریت و ارتباط با متقاضیان نمایندگی سطوع برنزی تا پلاتینیوم پرستاشاپ در ایران عقد قرارداد برای ارائه نمایندگی سطوح مختلف پرستاشاپ برای ایران آموزش نیروهای نمایندگان سطوح مختلف در ایران آموزش توسعه دهنده پرستاشاپ آموزش کاربران پرستاشاپ ارائه بسته های آموزشی پرستاشاپ (توسعه دهنده/کاربر) ارائه بسته های پشتیبانی فنی پرستاشاپ ارائه خدمات توسعه، طراحی و شخصی سازی پرستاشاپ بازاریابی، مدیریت، ساماندهی و عقد قرارداد با شرکت ها، مجموعه ها، سازمان ها و ارگان ها برای همکاری با پرستاشاپ ایران ارائه و طراحی ماژول های کاربردی پرستاشاپ فرآهم کردن دسترسی به ماژول ها و قالب های با کیفیت اددانز برای کاربران ایرانی ارائه ماژول ها، قالب ها و خدمات آی پرستا به کاربران خارجی پرستاشاپ مدیریت، راهنمایی، ساماندهی و هدایت سرمایه گذارهای خارجی و شرکای تجاری خارج از ایران پرستاشاپ برای ورود به بازار ایران مدیریت، ساماندهی و عقد قرارداد با متقاضیان خارجی راه اندازی کسب و کار پرستاشاپی در بازار ایران مدیریت و برگزاری رویدادها، میت آپ ها و گردهمایی های پرستاشاپ در ایران مدیریت و ارسال خبرنامه ماهانه پرستاشاپ برای ایران مدیریت و ارسال مطالب فارسی در بخش بلاگ پرستاشاپ و آی پرستا مدیریت ترجمه پرستاشاپ برای زبان فارسی مدیریت، اصلاح و توسعه بومی سازی پرستاشاپ برای زبان فارسی و زبان های راست چین مدیریت ترجمه مستندات و راهنمای پرستاشاپ برای زبان فارسی شرکت در اجلاس سالانه نمایندگان پرستاشاپ در پاریس شرکت در نمایشگاه های مرتبط با تجارت الکترونیک در ایران با نام پرستاشاپ شرکت در نمایشگاه های مرتبط با تجارت الکترونیک در سایر کشورها با نام پرستاشاپ یا در غرفه پرستاشاپ حفظ حقوق مادی و معنوی برند پرستاشاپ در ایران پیگیری امور حقوقی و قانونی پرستاشاپ در ایران و سایر وظایفی که در پست های بعدی به اطلاع شما دوستان خواهد رسید... به وظایف آی پرستا اضافه شده اند. چگونه از صحت نمایندگی آی پرستا به عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ مطلع شویم؟ در صورت تمایل به اطلاع از صحت اعتبار آی پرستا به عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ در ایران و مطالعه توضیحات میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید: https://www.prestashop.com/en/experts/web-agencies/ipresta همچنین برای مشاهده لیست سایر نمایندگان پرستاشاپ در دنیا می توانید به این صفحه مراجعه کنید: https://www.prestashop.com/en/experts چطور می توان نماینده پرستاشاپ در ایران شد؟ در صورت تمایل به اخذ نمایندگی رسمی سطوح برنزی تا پلاتینیوم پرستاشاپ در ایران می توانید با آی پرستا از طریق ارسال ایمیل و یا تماس با شماره بخش بین الملل شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس در ارتباط باشید. به زودی مقاله ای برای شرح جزییات اخذ نمایندگی پرستاشاپ در ایران در بلاگ آی پرستا درج خواهد شد. شرایط عمومی اخذ نمایندگی پرستاشاپ در ایران: آشنایی کامل با پرستاشاپ تخصص در زمینه کار و توسعه پرستاشاپ آشنایی به تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی مرتبط آشنایی و سابقه کار در حوزه وب پایبندی به قوانین کپی رایت داخلی ایران و قوانین بین المللی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای سایر مقررات، ضوابط و شرایط متعاقبا در یک مقاله تکمیلی اعلام خواهد شد چه افرادی یا تیم ها، شرکت ها، سازمان ها و تجاری می توانند درخواست نمایندگی داشته باشند؟ اطلاعات تکمیلی در این باره به زودی اعلام خواهد شد اما به طور کلی طراحان و توسعه دهندگان پرستاشاپ، فعالان حوزه میزبانی وب، فعالان حوزه سئو و برندینگ و ... می توانند درخواست اخذ نمایندگی داشته باشند. همچنین مزایای اخذ نمایندگی سطوح مختلف پرستاشاپ نیز در مقاله تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد. اقدامات بعدی آی پرستا چیست؟ آی پرستا برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت زیادی پیش رو دارد. در ابتدای کار به عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ در ایران آی پرستا: اخذ این عنوان نمایندگی را به کاربران ایران و جهان پرستاشاپ معرفی و اطلاع رسانی خواهد کرد اولین خبرنامه رسمی پرستاشاپ را به زبان فارسی برای کاربران ایران ارسال خواهد کرد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری متقاضیان برای ورود و راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران را آماده خواهد کرد بستر مناسب برای ارائه نمایندگی سطوح مختلف پرستاشاپ در ایران را آماده خواهد کرد فعالان حوزه پرستاشاپ را مدیریت و ساماندهی خواهد کرد اولین میت آپ پرستاشاپ را در ایران برگزار خواهد کرد و سایر فعالیت هایی که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد منتظر خبرهای خوب آی پرستا باشید! با آرزوی موفقیت و سربلندی برای یکایک شما همراهان عزیز آی پرستا تیم پرستاشاپ فارسی شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس دی ماه 1396 لینک خبر در بلاگ آی پرستا: https://goo.gl/kpEy6A1 امتیاز
-
دوست عزیز به پوشه قالبتون برید و داخل اونجا محتویات پوشه mail رو پاک کنید . حالا توی محل نصب پرستا پوشه mail فایل ها رو از بسته اصلی جایگزین کنید . هنگام ترجمه ایمیل هام دو بخش قابل انتخاب هست یکی هسته و یکی قالبتون که اگه هسته رو انتخاب کنید فایل های داخل پوشه mail که در محل نصب هستند ویرایش میشن و اگه قالبون رو انتخاب کنید فایل هایی که در پوشه themes/yourtheme/mail قرار دارن ویرایش میشن.1 امتیاز
-
باگ یا خطای محرز و مشخص در بخش ثبت نام مشتری پرستا 1.5 و 1.6 مشکل از اونجا شروع میشه که فیلدهای ثبت نام پرستاشاپ رو بخوای مدیریت کنی! مشکل مدیریت این فیلدها و باگ و خطتی اصلی زمانی دیده میشه که بخوای محصول مجازی بفروشی. آخه محصول مجازی که تحویل اش آدرس نمی خواد! در نتیجه بخش "آدرس تحویل" مسلماً و اصولا وقتی محصول مجازیه نباید نمایش داده بشه یا نیاز به پر کردنش باشه. از طرفی قابلیت پرداخت مهمان برای سرعت و جذب مشتری هست. حالا باید چه کرد؟ اولاً محصول مجازی نباید نیاز به نمایش و پرکردن بخش آدرس تحویل داشته باشه که البته بهتره شماره موبایل رو استثنا کنیم و به بخش بالاش یعنی ثبت نام و پرداخت فوری ببریمش. دوما اصولا هر فروشنده ممکنه اطلاعات خاصی از مشتری بخواد که باید بتونه فیلد اضافه و کم، قابل نمایش و عدم نمایش، و الزامی و غیرالزامی کنه. خیلی برای حل این مشکل گشتم و دیدم ماژول هایی ارائه شده!!! به نظر من این عجیبه. آخه چرا ماژول؟ ماژول صرفا ظاهریه و قابلیت شخصی سازی کمی داره. این کار باید در قالب یک پلاگین یا چیزی در حد یک کامپوننت در جوملا باشه. در فروم ها هم تقریبا به جز یک مورد راهنمای به درد بخوری پیدا نمیشه. اما...اما... در مدیریت به چند مورد مهم برای فیلدهای ثبت نام و مشتری برخوردم. 1 - در مدیرت پرستا بخش تنظیمات > مشتری یک دکمه جالب هست! فقط یک دکمه! شماره تلفن بلی خیر اگر "بله" را انتخاب کنید، مشتریان شا مجبور خواهند بود حداقل یک شماره تلفن ثبت کنند. نکته: انتخاب "نوع پروسه ثبت نام" کار نمیکنه!!! 2 - در مدیریت پرستا بخش مشتریان > مشتریان پایین صفحه ایتم "مجموعه زمینههای مورد نیاز برای این بخش" وجود داره. اگر تیک هر دو گزینه نام فیلد newsletter optin رو بزنیم باید مشتری دو چک باکس در خبرنامه ما عضو شوید! دریافت پیشنهادهای ویژه از شرکای تجاری ما! رو تیک بزنه تا بتونه ثبت نام کنه و اگر تیک ها رو در مدیریت برداریم الزامی برای مشتری در این دو گزینه نیست. اما فقط همین دو فیلد!!!؟؟؟ بقیه فیلد های زیر چطور؟ ایمیل * عنوان آقا خانم نام * نام خانوادگی * تاریخ تولد 3 - در مدیرت پرستا بخش مشتریان > آدرسها باز هم پایین صفحه ایتم "مجموعه زمینههای مورد نیاز برای این بخش" وجود داره. اگر تیک بزینیم همه رو همه فیلدهای بخش آدرس تحویل اعم از نام * نام خانوادگی * شرکت شماره مالیاتی آدرس * کد پستی * شهر * کشور * استان * تلفن همراه * اجباری میشن! و حتی وقتی به عنوان مشتری همه فیلدها رو پر میکنیم متوجه میشیم که گزارش خطایی به مشتری داده میشه که میگه: 4 خطا وجود دارد: آدرس 2 مورد نیاز است. دیگر مورد نیاز است. تلفن ثابت مورد نیاز است. کد ملی مورد نیاز است. در صورتی که دیگه فیلدی برای پر کردن مشاهده نمیشه!!! اصولا راهکار رفع سرسری این بخش از مشکل برداشتن همه تیک ها در مدیریت بخش مشتریان > آدرسها - پایین صفحه ایتم "مجموعه زمینههای مورد نیاز برای این بخش" هست!.! در حالی که حتی با برداشتن این تیک ها بازهم موارد قبل به جز 4 خطای بالا باید در آدرس تحویل الزاما توسط مشتری پر بشن!!! یه نکته جالب دیگه: در حالی که فیلد انتخاب استان هم ستاره دار هست اما بدون انتخاب استان میشه فرم رو تائید کرد!!! این دیگه آخر باگه و حسن ختام مشکلات این بخشه!!! به نظر میرسه توسعه دهنده های پرستا بیشتره توجهشون به ظاهر پرستا است و نه کارکرد!!! نمیدونم این موضوعات به مترجمین پرستا در ایران ربط داره یا نه اما کاش موضوع از طرف مدیران ایرانی هم برای اصلاح اصولی هسته پرستا پیگیری بشه. متاسفانه در همه فروم ها به جای پاسخ اصولی به این موضوع که چطور فیلدهای ثبت نام و یا پرداخت مهمان رو اصلاح کنیم پاسخ غیر اصولی میدن که برید فایل های tpl رو در فولدر قالب پرستا دستکاری کنید!!!! فکر نمیکنن با تغییر قالب قبلیت های مورد نظر و اصولا قضیه سیستم مدیریت محتوا بودن و back end فروشگاه زیر سوال میره!!! منتظر ارائه یک راهکار جامع و رایگان و سریع در هسته پرستا هستیم.!. اگه یک نفر که زبان انگلیسی اش خوبه این متن رو ترجمه کنه و در فروم خود پرستا درج کنه کار بزرگی میکنه. با تشکر که تا آخر این موضوع مهم رو خوندید1 امتیاز