رفتن به مطلب

derakht

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    26
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط derakht

  1. derakht

    error 500

    سلام از امروز صبح سایت من error 500 میده در بخش ورود مدیریت این پیام را میده [PrestaShopException] Link to database cannot be established: SQLSTATE[HY000] [2002] Can't connect to MySQL server on '127.0.0.1' (115) at line 120 in file classes/db/DbPDO.php 115. public function connect() 116. { 117. try { 118. $this->link = $this->getPDO($this->server, $this->user, $this->password, $this->database, 5); 119. } catch (PDOException $e) { 120. throw new PrestaShopException('Link to database cannot be established: '.$e->getMessage()); 121. } 122. 123. $this->link->exec('SET SESSION sql_mode = \'\''); 124. 125. return $this->link; DbPDOCore->connect - [line 323 - classes/db/Db.php] DbCore->__construct - [line 234 - classes/db/Db.php] - [4 Arguments] DbCore::getInstance - [line 48 - config/alias.php] pSQL - [line 339 - classes/shop/Shop.php] - [1 Arguments] ShopCore::initialize - [line 119 - config/config.inc.php] require - [line 42 - admin/index.php] - [1 Arguments] با هاست هم تماس گرفتم ادعا می کنند مشکلی از سمت هاست نیست. من هم هیچ تغییری این چند روز روی سایت نداده ام. مشکل از کجاست؟
  2. derakht

    حامل ها و کلمه رایگان

    سلام من مشکل محدودیت max_input_vars دارم و از داخل پرستاشاپ امکان ویرایش ترجمه ها نیست. لطف کنید بفرمایید این کلمات رایگان و ارسال رایگان در کدام فایلها هست که ویرایش کنم.
  3. سلام 1. با این افزونه یک مشکل دارم. کامنتها ثبت نمی شود. چطور باید این مشکل را حل کرد؟ 2. یکی از دوستان بالاتر گفته بودند گوگل ایندکسش نمی کند ولی من مطالبی که گذاشته ام را یکی دو کلمه اش را که سرچ می کنم در همان صفحه اول گوگل آدرس مطلب مربوطه می آید. این اندکس نکردن که دوستمان گفته بود یعنی چی؟ 3. شاخه اصلی بلاگ به آدرس http://www....ir/blogخطای 404 میدهد. چطور باید حل شود؟
  4. derakht

    ارور در هنگام نصب قالب

    سپاس طبق آموزش لینکی که گذاشته بودید از طریق FTP عمل کردم. این خطا را اینبار داد: "خطایی در زمان کپی فایل رخ داد."
  5. derakht

    درباره سایت gtmetrix

    سلام لطف می کنید بفرمایید این دو موردی که در عکس مشخص کرده ام را چطور میتوانم اصلاح کنم که نمره سایت بالاتر برود؟
  6. derakht

    ارور در هنگام نصب قالب

    سپاس از پاسخ این کار را هم انجام دادم و نشد. مشکل از پرستاشاپ من است چون الان سعی کردم قالب زمستان شما را که قبلا نصب کرده بودم را هم دوباره نصب کنم و همین خطا را داد.
  7. derakht

    ارور در هنگام نصب قالب

    سلام زمان نصب قالب این پیام خطا را میدهد: سایز فایل سرور با سایز فایل محلی متفاوت است.
  8. derakht

    کدملی

    سلام 1. کد ملی/مالیاتی را برای کاربران جدید اجباری کرده ام ولی هیچ جایی در پروفایل مشتری در بخش مدیریت این کد را نمی بینم. کجا میتوانم ببینم؟ 2. چگونه میتوانم برای مشتریان قدیمی این کد ملی را وارد کنم؟
  9. derakht

    مشکل منوی بخش مدیریت

    سلام من چند ورژن مختلف پرستاشاپ را نصب کردم و در همه منوی بخش مدیریت زیر منوها را نمایش نمی دهد. پرستاشاپ را روی سروری نصب کردم که سایت دیگری هم از سه سال پیش دارم و این مشکل را ندارد. چطور می توانم این مشکل را حل کنم؟
  10. derakht

    قالب زمستان

    سلام قالب زمستان را نصب کردم و بکگراند سر صفحه را عوض کردم. لوگوی پی ان جی را که گذاشتم بهنظر یک بک گراند ملایم خاکستری زیرش انداخته (هم رنگ بک گراند منوی بالا) کجای CSS این بک گراند قابل حذف است؟
  11. در دموی قالب زمستان ماژول مدیریت محتوای سفارشی بصورت افقی چیده شده است. چطور این تنظیم را انجام دهم؟
  12. سلام فعال است چون قبلا روی نسخه قبلی بدون مشکل کار میکرد. باز هم ازشان پرسیدم . گفتند فعال است.
  13. سلام از 1.6.0.6 به 1.6.1.12 ارتقا دادم. قبلا URL آشنا فعال بود ولی بعد از ارتقا این پیام را نوشته و صفحات از دسترس خارج شده: "بازنویسی URL یعنی (mod_rewrite) بر روی سرور شما فعال نیست یا اینکه بررسی پیکربندی سرور شما ممکن نیست. اگر می‎خواهید از URL آشنا استفاده نمایید، باید این ویژگی فعال باشد."
  14. سلام من مشکل به روزرسانی را با بروزرسانی دو مرحله ای حل کردم. ابتدا به ورژن 1.6.0.14 و سپس به ورژن 1.6.1.12 ارتقا دادم. بخش مدیریت و بخش کاربری بدون مشکل کار می کردند تا اینکه رفتم و ماژول منوی بالا را تنظیم کردم برای اضافه کردن تب های صفحات مدیریت محتوا که در به روزرسانی از منو حذف شده بودند. بعد از این کار بخش کاربری دیگر بالا نمی آید و در بخش مدیریت هم موقع پیکربندی قالب این پیام را میدهد: [PrestaShop] Fatal error in module file :/home/petsshop/public_html/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_write_file.php: Uncaught --> Smarty: unable to write file /home/petsshop/public_html/cache/smarty/compile/0f/53/a0/wrt59073b2a38b433_37815921 <-- thrown اضافه کنم که از قالب پیش فرض استفاده می کنم.
  15. سپاس ارتقا را انجام دادم. حین ارتقا این خطاها را داد: File admin****.zip (size: 33177823) has been skipped during backup. Error while copying file /tools/htmlpurifier/standalone/HTMLPurifier/ConfigSchema/Validator.php Error when trying to upgrade file /tools/htmlpurifier/standalone/HTMLPurifier/ConfigSchema/Validator.php.
  16. سپاس از پاسخگویی من مبتدی هستم. منظورتان از کانال چیست؟ فایل ورژن جدید پرستاشاپ را از انجمن دانلود کردم و در آدرسی که فرمودید باز کرده ام.
  17. سلام من از ورژن 1.6.0.6 به ورژن 1.6.1.12 میخواهم ارتقا دهم ولی موقع نصب ماژول Click Upgrade v1.6.7 این پیام را میدهد: "اشکال در دانلود جدیدترین نسخه"
  18. کسی جوابی برای مشکل من ندارد؟
  19. سلام من در خصوص ترکیبات محصول مشکلی دارم. محصولات من دو نوع تقسیم بندی بر اساس وزن پاکت و دانه بندی دارد. به طور پیش فرض ترکیب شامل اولین وزن پاکت و اولین دانه بندی را نمایش می دهد و می نویسد "این محصول در انبار موجود نیست با این خصوصیات؛ اما با ویژگی‌های دیگر موجود است." حال آنکه می خواهم اولین ترکیبی از محصول که موجودی دارد را نمایش دهد. همچنین در صفحه محصولات زیر محصولاتی که کلا موجودی ندارند می نویسد "موجود نیست" و زیر آنهایی که ترکیب پیش فرضشان موجودی دارد می نویسد "موجود است" ولی زیر آنهایی که موجودی دارند ولی ترکیب پیش فرض موجودی ندارد هیچ چیزی نمی نویسد. این دو مشکل را چطور حل کنم؟
  20. این پیام را داد: هشدار! ارایه کننده‌ هاست شما در حال استفاده از وصله‌ ی suhosin برای PHP است، که حداکثر تعداد فیلدهایی که در یک فرم ارسال می‌شوند را محدود می‌کند 1000 برای suhosin.post.max_vars. 1000 برای suhosin.request.max_vars. لطفا از ارایه کننده‌ هاست خود برای افزایش محدوديت سوال کنید و درخواست کنید تا محدودیت برسد به حداقل 1936، یا شما باید فایل های ترجمه را ویرایش کنید.
  21. من با ویندوزفون چک کی کنم. اگر دوستان دیگری هم با ویندوزفون تست کنند سپاسگزارم.
  22. با سلام میخواستم متن کپی رایت پایین سایت را از "© 2014 نرم افزار تجارت الکترونیک توسط PrestaShop™" به "© 2014 PrestaShop™" تغییر دهم. باید چکار کنم؟ با سپاس
  23. سلام کلیه اعداد و حروف انگلیسی مربوط به محصولات را در موبایل نشان نمی دهد و به جای هرکدام یک مستطیل توخالی می گذارد. با سپاس
×
×
  • اضافه کردن...