رفتن به مطلب

قدر این انجمن رو بدونید کاربران عزیز !!!


B.A.H.M.A.N

پست های پیشنهاد شده

کاربران انجمن پرستاشاپ ، کاربران گلی هستند و داشتن یک انجمن خوب حق اوناست :shy:

 

اما پیدا میشن کاربرانی که از همه چیز ناراضین و زمین و زمان رو هم به هم میدوزن که چرا این اینجوریه و چرا اینکارو میکنید و چرا نمیکنید و ... :D

 

در طول بررسی که داشتم و انجمن رقبای پرستاشاپ رو مرور میکردم به مواردی برخوردم که با خودم گفتم اگه انجمن خودمون این موارد رو اعمال کنه ، خدا میدونه چه بلایی سرش میارن کاربراش ولی کاربران انجمن های دیگه جیکشون هم درنمیاد :shy:

 

یکی از این انجمن های پشتیبانی که اسمشو نمیگم ، ولی خیلی ها میدونن انجمن کدوم فروشگاه ساز رو میگم ، آورده قانونی وضع کرده که کاربران حتما باید اسم سایتشون رو تو پروفایلشون بزنن موقع ثبت نام و اگه کسی اینکارو نکنه بن میشه ، همچنین پشتیبانی فقط به کاربرانی داده میشه که اسم انجمن رو از پایین فوتر بخش کاربری حذف نکنن ! :D

 

حالا بماند برای طراحی قالب های معمولی و پشتیبانی چند برابر از مشتری دستمزد طلب میکنن و ....

 

البته من کار این انجمن رو تایید یا رد نمیکنم ، هر انجمنی حق داره قوانین خاص خودشو داشته باشه ولی میخواستم به این برسم که برخی از دوستان کم لطفی میکنن و برخی هم حتی دو سه کلمه رو تو فوتر مدیریتشون زیاد میدونن و هر کاری میکنن تا اونا رو حذف کنن! در حالی که مدیریت رو فقط خود مدیر میبینه ، غافل از این که واقعا این حداقل کاریه که میتونن در قبال زحماتی که انجمن برای فارسی سازی و بومی سازی پرستاشاپ گرفته انجام بدن .

 

البته خیلی ها میگن خوب در قبال فارسی سازی عوضش قالب و موارد پولی انجام میدیم و نون میبریم ، بله درست ، اما باور بفرمایید درآمد انجمن از راه شخصی سازی و طراحی قالب و ماژول و ... به زحمت هزینه زنده نگه داشتن انجمن رو کفاف میکنه ، حالا وقتی که گذاشته میشه به کنار . حتی اگه اجازه داشتم لیست آمار فروش بازارچه رو اینجا برای دانلود منتشر میکردم که همه ببینن . و فکر نکنن انجمن داره پول پارو میکنه !

 

خلاصه کلام ، انجمن ما انجمن با انصافیه و مثل انجمن های دیگه کپی رایتش رو تو بخش کاربری فروشگاه شما قرار نمیده و شما رو مجبور نمیکنه سایتتون رو حتما ذکر کنید و اگه ذکر نکنید بن نمیکنه و به همه خدمات میده ، حتی به اونایی که فقط برای خراب کردن انجمن پرستاشاپ ثبت نام میکن و بازم اسم نمیبرم ;)

 

تو یک سال و نیم هیچ کاربری بن نشده و در آینده نیز انشاله هیچ کس بن نمیشه ! که تو هیچ انجمنی سابقه نداشته و نخواهد داشت :shy:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تمام تلاش ما حمایت از کاربرامون و پیشرفت وب پارسی بوده و خواهد بود

امیدوارم با همت تلاش هممون در کنار هم بتونیم یه خانواده ی مجازی گرم و صمیمی داشته باشیم و بتونیم هر کدوم به صورت جمعی و فردی سهمی در پیشرفت داشته باشیم

 

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم

پاینده باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این نکته که حتی یک نفر هم بن نشده رو پررنگ میکنم. به این دلیل که نشون میده کاربران هم ارزش آزادی بیان را می فهمند و هرجا بهشون احترام گذاشته میشه با رعایت قوانین احترام میذارن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

صحبت های بهمن عزیز کاملاً تأیید میشه. جدای از این صحبت ها من به شخصه از پرستاشاپ استفاده میکنم و پرستا رو قویترین فروشگاه ساز اپن سورس میدونم ولی همیشه روی اسکریپت های دیگه هم کار میکنم و ماژولهاشون رو میشناسم و قالب هایی هم ازشون آرشیو کردم. حتی با نسخه توماتو انگلیسی 1.1.8.1 کار کردم که پشتیبانی پارسیش ترجمه نمیکنه و روی 1.1.5 مونده.

میخوام بگم اینطور نیست که فقط با پرستا آشنایی داشته باشم اما آقای ذاکریان و دانوش جان که گاه گداری به انجمن شاپکیپر میان سر میزنن و میدونن که من چقدر دارم تلاش میکنم سطح آگاهی و شناخت کاربران شاپکیپر نسبت به پرستاشاپ بالا بره.

 

بدون اغراق سال قبل بالای 90درصد شاپکیپری ها تعریفشون از فروشگاه ساز وردپرس بود! ولی الآن توی پست بیت کاربران می بینیم غالباً اسکریپت فروشگاه ساز مورد استفادشون رو پرستاشاپ انتخاب کردن. خودتون هم توی این انجمن دارین می بینین که هر روز کاربران بیشتری رو جذب میکنید و هر روز بر تعداد یوزرهای مفید پرستا داره افزوده میشه.

 

اصلی ترین عامل این نوع تبلیغات من و خیلی های دیگه برای پرستاشاپ، اخلاق و منش خوب مدیران پشتیبانش بوده. اینکه من به راحتی با بهمن ارتباط ایمیلی دارم و سوالم رو می پرسم خیلی ارزشمنده!

وقتی هم که در شاپکیپر میخوام پاسخ پرسش کاربران رو بنویسم اولین چیز همین پشتیبانی خوب و بعد امکانات فوق العاده پرستا رو در نظر میگیرم و کاربران رو به این سمت هدایت میکنم.

این رو در نظر میگیرم که اگر کاربری رو به جایی دعوت کنم و اون کاربر راضی نشه اعتبار خودم در انجمن زیر سوال میره ولی کاملاً اطمینان دارم اگر فردی به این انجمن پا بذاره و با پرستا آشنا بشه حتماً انتخاب اولش همین اسکریپت خواهد بود.

امیدوارم در جشنواره امسال با شناختی که کاربران شاپکیپر بر پرستا پیدا کردن و همکاری خوب کاربران انجمن پرستاپارسی، رتبه نخست از آن این فروشگاه ساز باشه و این مقام در سالهای بعد هم حفظ بشه.

 

با تشکر از زحماتتان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با درود

به استناد حديث شريف"هر کس در مقابل احسان و نیکی بندگان خداوند، شکرگزاری نکند؛ خدا را شاكر نبوده است." و با عنايت به زحمات بي شائبه و متعهدانه مديران و كاربران دانشمند اين انجمن كه بدون اغراق مشكلات فروشگاه ها را همانند مشكل خود دانسته و با حوصله ، دقت و پي گيري ايده آل، به پاسخگويي و رفع مشكلات مي پردازند و از همه زيباتر روحيه كار گروهي و كمك به همنوع را در اين انجمن به وديعه نهاده اند، سپاس و تشكر كمترين چيزي است كه ميتوان بصورت سمبوليك نثار كرد. شخصا دست يكايك شما را مي بوسم و به همه خدا قوت مي گويم.شاد و سلامت باشيد. سپاس

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از تمام دوستانی که نظرات خودشون رو بیان کردند کمال تشکر رو دارم

امیدوارم این رضایتمندی در آینده هم همچنان پایدار باقی بمونه

 

موفق و پیروز باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من خودم ابتدا با پرستا شروع کردم و سپس به فروشگاه ساز دیگه که استارتر انجمن اشاره کرد رفتم به نظر شخصی من اون فروشگاه ساز تو ایران داره قویتر کار میکنه .البته یکم سخت گیری میکنه ولی به قول خودتون هیچکی قر نمیزنه چون همه حق رو بهشون میده تا دیگه فروشگاه ساز رایگان بالای 1 میلیون نفروشن در حالی که هیچی از فروشگاه ساز نمیدونن .البته شما هم دارین پیشرفت خوبی میکنید و ازروی پیشرفت بیشتر واستون میکنم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 months later...

با قوانین جدید انجمن (در بالای انجمن) یاد این سربرگ یکی دو ماه پیش بهمن جان مخصوصا خط های اخرش افتادم که گفتم بد نباشه مدیران انجمن کمی به نحوه عملکرد خودشون بنگرند و چیزی که بهش مفتخر بودیم به کجا رسیده

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شروین دیگه ولش کن ، یک مسئله رو یک بار مطرح میکنند و تموم میشه ، تو یه چیزی گفتی در مورد کپی رایت ، مدیر هم جواب داد ، حالا دیگه با تو یا با مدیر انجمن نیست و با کاربراست که خودشون قضاوت کنند ، بهتره روال سابق رو پیش بگیری .

 

چیزی که بهش افتخار میکردیم به جاهای خوبی رسیده و بهتر هم خواهد شد . عملکرد دو سه ماهه اخیر انجمن چندین برابر یک و نیم سال گذشته می ارزه و ز اول هم همین باید می بود که متاسفانه نبود .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببخشید.. مسئله ی دوست عزیز Matrix - آقا شروین چی هست؟؟ چرا ایشون بازنشسته و از جمع مدیران کنار گذاشته شدند؟ ایشون هم توی امضا و همچنین توی تاپیک های مختلف دلخوری شون را اعلام می کنن... اگر امکانش هست شفاف ساز یبشه اگر هم که موضوع محدود به خانواده پرستاشاپ (گروه پشتیبانی) هست که هیچ....

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم که عضو جدید انجمن هستم و همکاری نزدیکی بامدیران دارم تو این دوماه اخر اسفند باتوجه به پیشرفت چشم گیری که انجمن داشت ولی بحث هایی شد و افرادی بنابر دلایلی که دلیل نمیشه اسمشو گذاشت تیم پشتیبانی رو کمی دلسرد کردند که البته تیم پشتیبانی همچنان عالی به کارشون ادماه میدن ولی حمایت کاربران رو می طلبه که بیشتر به قوانین این انجمن احترام بگذارند زیراکه باثبت نام در انجمن متعهد شدند که این قوانین رو رعایت کنند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من خودم اگه مدیر این انجمن بودم سیاست های خاص خودمو داشتم و قطعا شیوه کاری من متفاوت بود ، تو هم همینطور و یه جور دیگه مدیریت میکردی ، شاید بدتر شایدم بهتر ، اما چون نیستم در این مسائل دخالتی نمیکنم و حتی در این بحث ها هم دیگر شرکت نخواهم کرد ، چون نتیجه خاصی نه برای من ، نه برای تو و نه برای کاربرا داره . این آخرین پست من در این مسائل بود

هر کی خواست میتونه وقتشو با این بحث ها تلف کنه ، انتخاب با خودشه . امیدوارم به نتیجه برسین ، اما این بحث ها چه درست چه غلط به انجمن و کاربران لطمه میزنه .

 

راستی من نبودم و نتونستم سال جدید رو تبریک بگم به کاربرا ، یکم دیر شده اما سال نو همگی مبارک :)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 months later...

سلام،

ببخشید که اینجا مطرح می کنم. امکان داره یکی از دوستانی که عضو انجمن «شاپ کیپر» هست برای من یک دعوت نامه بفرسته؟

 

من از «شاپ کیپر» با «پرستا شاپ» آشنا شدم، اما یک سری سوال هست در مورد فروشگاه سازی که کلی هست و تنها مربوط به پرستا نمیشه. قصد دارم اونجا بپرسم. پس اگه لطف کنید ممنون خواهم شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...