رفتن به مطلب

بخش پیگیری


hidden

پست های پیشنهاد شده

سلام

عزیزان مشتری یه سفارشی رو که ثبت میکنه تو قسمت تاریخچه سفارشارت > قسمت سفارش >

یه قسمت هست به اسم شماره پیگیری این قسمت برای چی هست ؟ و چطوری میشه مدیریت کرد و تو این قسمت برای هر مشتری شماره پیگیری پستی ارسال کرد ؟

ممنون از همه عزیزان :P

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رفیق از کدوم قسمت باید شماره پیگیری رو درج کنیم ؟

سلام.

از مدیریت سایت در بخش سفارشات وقتی سفارشی را باز میکنید در قسمت حامل نام حامل ، وزن بسته و مبلغ حمل و نقل درج شده که روبروی آنها کلید ویرایش را که بزنید میتونید شماره رهگیری را در اون قسمت درج کنید . که با درج کد رهگیری ایمیلی هم برای مشتری ارسال میشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون

دوستان این بخش شماره پیگیری از کدوم قسمت مدیریت میشه ؟

مثلا الان شماره پیگیری رو میزنی ایمیلی با قالب in_transit ارسال میشه میخوام یا ایمیل کلا به مشتری ارسال نشه یا اگر میشه با قالب shippid ارسال بشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...