adminsystem ارسال شده در اسفند 31، 2015 گزارش Share ارسال شده در اسفند 31، 2015 سلام1 - فرض کنید یه نفر از سایتم خرید کنه و هزینه رو هم پرداخت و بعد محصول رو دریافت کنه حالا اگه بخواد محصول رو برگشت بده باید چجوری اینکارو انجام بده ؟ تو پروفایل کاربر که همین امکانی نیست . 2- باید تلفنی با مدیر سایت هماهنگ کنه و مدیر هم در قسمت سفارشها ، وضعیت سفارش رو بازگشت وجه بزنه ؟ (روال کار اینجوریه ؟ ) 3- اگه جواب سوال 2 بله هست . من وضیعیت چند سفارش رو بازگشت وجه زدم (برای تست). آیا این سفارش ها باید در منوی سفارش ها >> بازگشت کالا دیده بشه ؟ اصلا بازگشت وجه همون بازگشت کالا میشه نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در اسفند 31، 2015 گزارش Share ارسال شده در اسفند 31، 2015 در بخش کاتالوگ، کالاهای بازگشتی این گزینه رو فعال کنیدراهنمایی برای بازگشت کالا در سایتتون بنویسیدمشتریان میتونند در بخش جزئیات سفارش کالا رو انتخاب و بازگشت بزنند Sent from my Xperia using Tapatalk pro واکنش ها : jafar1374 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
adminsystem ارسال شده در اسفند 31، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در اسفند 31، 2015 در بخش کاتالوگ، کالاهای بازگشتی این گزینه رو فعال کنیدراهنمایی برای بازگشت کالا در سایتتون بنویسیدمشتریان میتونند در بخش جزئیات سفارش کالا رو انتخاب و بازگشت بزنند Sent from my Xperia using Tapatalk pro کالاهای بازگشتی فعال هست البته از بخش سفارش ها - بازگشت کالادر بخش جزئیات سفارش کالا، بخشی برای بازگشت کالا نیست که میشه عکس بزارید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
amir.yahyavi ارسال شده در آذر 11، 2016 گزارش Share ارسال شده در آذر 11، 2016 سلاموقت بخیر من یک کالا به مشتری فروخته بودم مشتری بنا به دلایلی آنرا مرجوع کردحالا می خواهم کالا را برگشت بزنم تو قسمت سفارش مشتری توی فیلد وضعیت گزینه ای بابت برگشت کالا یا سفارش ندارد فقط گزینه بازگشت وجه دارد البته من آنرا زدم ولی در کالاهای برگشتی هیچ کالایی ثبت نشده. آیا این کاری که انجام دادم درست است ؟ و اینکه کجا می توانم سابقه برگشت کالای این مشتری را ببینم؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
sm_pakdel ارسال شده در مهر 30، 2017 گزارش Share ارسال شده در مهر 30، 2017 بخش بازگشت کالا که برای کاربر فعال میشه رو میشهیه توضیحی کسی بده؟ اون فرمی که پر میکنهو مفرسته درخواست بازگشته؟ یا وقتی کالا رو ارسال کرد و ما هم اعلام کردیم که میتونیم پس بگیریم اونو میزنه؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
Hosseini ارسال شده در مهر 30، 2017 گزارش Share ارسال شده در مهر 30، 2017 سلام از منوی سفارش ها>>کالاهای برگشتی(بازگشت کالا)، فیلد "بازگشت فعال" را روی بله قرار داده و "مدت زمان اعتبار "برای برگشت را می تونید تنظیم و ذخیره کنید. و همچنین از این قسمت می تونید کالاهای برگشتی را مشاهده کنید. با فعال کردن فیلد بازگشت کالا توسط شما، در حساب کاربری مشتری --> قسمت جزئیات و تاریخچه سفارشات، میتواند کالاهای مورد نظر را برگشت بزند. یه گزینه به نام "کالاهای برگشتی شما" هم در حساب کاربری هست .که مشتری میتواند کالاهایی که برگشت داده و وضعیت آنها را مشاهده کند. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .