رفتن به مطلب

amir.yahyavi

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mehreganonline.com

Profile Information

  • Gender
    Male

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2,185 بازدید کننده نمایه

amir.yahyavi's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. سلام به نظرم در بخش حامل ها مشکلی هست من هم چند بار محدوده در بخش پست پیشتاز تعریف کردم ولی: در سبد خرید یا پست پیشتاز رو نشون نمیده یا اگر نشون بده مبلغ محدوده دیگه ای رو برای یک محدوده دیگه نشون میده بارها هم حامل رو تعریف کردم و نکته دیگه اینکه وقتی میرم دوباره حامل رو تعریف کنم تمام محدوده ها پا ک شدن و فقط یه محدوده هست و بقیه حذف شده اند حتی حامل پیش فرض رو گذاشتم رو پیک موتوری و لی توی سبد تیپاکس رو به عنوان پیش فرض نشون میده
  2. سلام من به اشتباه کشور ایران را از لیست کشورها در قسمت بومی سازی حذف کردم و وقتی می خواهم دوباره ثبت کنم به کد ISO کشور ایراد می گیرد و پیغام زیر را میدهد این ISO در حال حاضر وجود دارد، شما نمی‎توانید دو کشور با ISO یکسان بسازید. باید چکار کنم تا دوباره ایران وارد لیست شود؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
  3. سلام من از قالب دیفالت پرستاشاپ استفاده می کنم متوجه ایراد عجیبی شدم و آن اینکه در حالت موبایل و تبلت، صفحه اسلایدر زیر دوتا بنر بالایی سایت قرار می گیرند در حالی که همیشه اسلایدر بالای این دو تا بنر بود! ( این دو تا بنر همیشه در حالت دسکتاپ کنار اسلایدر هستند) چطوری میشه این مشکل را حل کرد؟ و دوباره در حالت موبایل و تبلت اسلایدر بالای این بنرها دیده بشه ممنون
  4. سلام وقت بخیر من یک کالا به مشتری فروخته بودم مشتری بنا به دلایلی آنرا مرجوع کرد حالا می خواهم کالا را برگشت بزنم تو قسمت سفارش مشتری توی فیلد وضعیت گزینه ای بابت برگشت کالا یا سفارش ندارد فقط گزینه بازگشت وجه دارد البته من آنرا زدم ولی در کالاهای برگشتی هیچ کالایی ثبت نشده. آیا این کاری که انجام دادم درست است ؟ و اینکه کجا می توانم سابقه برگشت کالای این مشتری را ببینم؟
  5. ممنون مشکل حل شد فقط یک مشکل اینکه پس از بروز رسانی به نسخه 1.6.15: اعداد در قسمت نام محصول که به انگلیسی وارد شده است هم فارسی می شود در صورتی که نام به زبان انگلیسی است و برعکس در قسمت توضیحات که می خواهم فارسی باشد اعداد انگلیسی می باشند باید چکار کرد؟
  6. سلام در هنگام ارتقا به 1.6.1.5 ارور زیر رو نمایش می ده کسی می دونه چرا؟ Unable to create backup database file /home/mehrega4/public_html/mehregan/autoupgrade/backup/V1.6.1.2_20160907-122149-519dcbdf/auto-backupdb_000001_V1.6.1.2_20160907-122149-519dcbdf.sql.gz.
  7. ز کجا باید پیدا کنم؟؟؟ ممنون می شم راهنمایی کنید
  8. سلام بر دوستان من فونت های سایتم رو تغییر دادم البته همانطوری شد که می خواستم به جز یه بخش وقتی رو شاخه ای کلیک می کنیم و داخل صفحه اون شاخه می شم متن زیر شاخه ها همان فونت دیفالت هستم و نمی دانم چه طور باید آنها را تغییر بدهم؟
  9. سلام من هم این مشکل رو دارم چکار باید کنم؟؟؟
  10. وقت بخیر در صورت ارتقا به نسخه 1.61.5 آیا ماژول درگاه بانکی که الان داره روی 1.6.1.2 کار می کنه دچار مشکل می شه یا خیر؟
  11. سلام من اکثر پست های مربوط به Smsrt Blog رو که خوندم متوجه شدم دوستان اکثرا سه تا مشکل اساسی دارند: 1- ارور 404: که وقتی می خواهیم از طریق home Page مطلب را مشاهده کنیم ارور 404 می دهد 2 - درج تاریخ میلادی برای مطالب 3 - جدیدترین اخبار برای اینکه روی صفحه اصلی سایت قرار بگیرند باید مدام حافظه موقت پاک شود. - البته من یک تستی روی عنوان لینک کردم و به جای فارسی به صورت انگلیسی نوشتم که مشکل ارور 404 حل شد که البته به نظرم نباید اصولی باشد ولی بقیه مشکلات همچنان پابرجاست. کسی واقعا برای حل این مشکلات راه حلی ندارد؟؟؟
  12. سلام مشتری در سایت من خرید خود را ثبت کرده و به صورت اینترنتی پرداخت کرده است اما با وجود واریز شدن به حساب پرستا خطای پرداخت داده است علاوه بر اینکه نفهمیدم چرا این مشکل وجود دارد حالا می خواهم وضعیت سفارش تغییر داده و بروز رسانی کنم اما با این صفحه روبرو می شوم الان باید چکار کنم؟؟؟ [PrestaShopException] Property StockAvailable->id_product_attribute is empty at line 909 in file classes/ObjectModel.php904. }905.906. $message = $this->validateField($field, $this->$field);907. if ($message !== true) {908. if ($die) { 909. throw new PrestaShopException($message);910. }911. return $error_return ? $message : false;912. }913. }914.ObjectModelCore->validateFields - [line 246 - classes/ObjectModel.php]ObjectModelCore->getFields - [line 652 - classes/ObjectModel.php]ObjectModelCore->update - [line 406 - classes/stock/StockAvailable.php] - [1 Arguments]StockAvailableCore->update - [line 128 - Core/Business/Stock/Core_Business_Stock_StockManager.php]Core_Business_Stock_StockManager->updateQuantity - [line 472 - classes/stock/StockAvailable.php] - [4 Arguments]StockAvailableCore::updateQuantity - [line 195 - classes/order/OrderHistory.php] - [4 Arguments]OrderHistoryCore->changeIdOrderState - [line 531 - controllers/admin/AdminOrdersController.php] - [3 Arguments]AdminOrdersControllerCore->postProcess - [line 178 - classes/controller/Controller.php]ControllerCore->run - [line 367 - classes/Dispatcher.php]DispatcherCore->dispatch - [line 58 - admin/index.php]
  13. من یک سایت دارم که دامین اصلی آن .com است و یک پارک دامین دارای پسوند .ir اما وقتی سایتم را در گوگل سرچ می کنم در رنک اول با .ir نمایش می دهد در حالی که من می خواهم با .com نشان داده شود. اگر می شود مراراهنمایی کنید. ممنون می شم کسی اگر اطلاعی داره منو راهنمایی کنه
  14. سلام مشکل حل شد احتمالا منظور گزینه Body بوده
×
×
  • اضافه کردن...