رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      8

    • تعداد ارسال ها

      3,726


  2. دانوش

    دانوش

    مدیر کل


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      5,141


  3. admin

    admin

    مدیر کل


    • امتیاز

      4

    • تعداد ارسال ها

      5,545


  4. mor

    mor

    عضو انجمن


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      55


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۵/۱۲/۳۱ در پست ها

  1. قالب ها و ماژول ها هم میتونن ترجمه شده باشن هم از صفر نوشته شده . کلیه قالب ها و ماژول های ما از صفر توسط خود ما نوشته شده اند .
    2 امتیاز
  2. سلام و درود دوستانی که نیاز به ماژول نماد دارن و میخوان نماد رو در ستون راست و یا چپ قرار بدن ، میتونن از ماژول زیر که قرار دادم استفاده کنن . کدی که نماد بهتون میده رو در کادر اول کپی کرده و ذخیره کنید و سپس به سایت نماد مراجعه کنید و کد تاییده ( متاتگ ) رو دریافت کرده و در کادر دوم وارد کرده و ذخیره نمایید . سه نوع ماژول پیوست شده است ، اولی در ستون راست و چپ نماد را نمایش میدهد و دومی به صورت شناور در سمت راست و پایین سایت ( برای فروشگاه هایی که ستون ندارند ) و سومی برای نمایش در فوتر می باشد mynamad.zip mynamad-float.zip mynamad-footer.zip
    1 امتیاز
  3. اسکریپت پشتیبانی آنلاین ، ایجاد پرسش و پاسخ و پرسش های متداول ، ایجاد جعبه چت ، ایجاد نظرسنجی کاملا فارسی live helper chat ************ یه سلام خیلی زیبا به تموم فروشگاه دارهای عزیز پرستاشاپی امروز میخوام اسکریپتی را معرفی کنم به دوستای خوبم که البته احتمالا خیلی هاتون باهاش آشنا هستید ولی به نظرم اومد که معرفیش به دوستان نو رسیده بد نباشه . احتمالا تا حالا شده که قصد داشته باشید سیستمی در فروشگاهتون باشه که بتونید به صورت آنلاین با مشتریهاتون صحبت کنید و به عبارتی یک سیستم پشتیبانی آنلاین در وبسایتتون داشته باشید . و مطمین باشید چنین سیستمی در اعتماد سازی فروشگاهتون تاثیر زیادی داره . راه های زیادی برای این کار وجود داره از جمله لایوزیلا و زوپیم که آموزش هاشون را توی انجمن میتونید پیدا کنید . و همینطور hubtalk که ماژول رایگان مخصوص پرستشاپ داره و کلا میشه گفت مخصوص پرستا هست چون از داخل پنل اون میتونید علاوه بر چت با مشتریهاتون ، در صورتی که مشتریها به حساب کاربری خودشون در سایت شما وارد شده باشند شما میتونید نام اونها و لیست سبد خریدشون را مشاهده کنید و در کل رفتار مشتری را توی سایتتون تحلیل کنید . ولی گزینه ای که من میخوام به شما معرفی کنم بر خلاف زوپیم و hubtalk که شما باید در سایت هاشون حساب کاربری ایجاد کنید و برای ورد به پنل هم باید به همون حساب وارد بشید ، هیچ احتاجی به وابستگی به سایت دیگه ای نداره . چون یک اسکریپت محزا هست که شما بر روی هاست خودتون نصبش میکنید و مدیریت همه چیزش با خودتون هست و کاملا هم تمام بخش هاش رایگان هستند . بخشی از امکاناتش را در اینجا براتون میزارم : کاملا فارسی و راست چین شدهسیستم مدیریت قویدارای نرم افزار تحت ویندوزدارای افزونه مرورگر کرومقابلیت گفتگو از طریق مرورگر ، و نرم افزار با کاربرانقابلیت مشاهده جزئیات کاربرقابلیت دعوت کاربر به گفتگواستفاده از ایجکس در سیستمانواع کد های مختلف جهت قرار دادن در وب سایت( ویجت های پایین صفحه و کناری که در دمو هم میتونید مشاهده کنید ) قابلیت گفتگو در پنجره جدیدقابلیت گفتگوی همزمان با چندین کاربرقابلیت اتصال به Gtalkقابلیت اتصال به XMPPقابلیت تعریف چندین اپراتورقابلیت تعریف بی نهایت بخش پشتیبانیقابلیت تعریف فیلد های دلخواهسیستم نصب کننده اتوماتیکقابلیت پیوست کردن فایلتنظیمات قوی بخش کاربریقابلیت ارسال شکلک در محیط گفتگوسازگاری با موبایل و تبلت به عبارتی ریسپانسیو و امکانات فراوان دیگرکه البته با یه مدت کار کردن باهاش متوجه امکانات فراوان تر هم خواهید شد . ویژگی اسکریپ بودنش هم اینه که با نصبش روی هاست خوتون دیگه وابسته به سایت تولیدکننده نیستید و در صورت در دسترس نبودن اون سایت شما همچنان میتونید به پشتیبانیتون ادامه بدید . خب حالا یه آموزش کوچیک میخوام بدم برای استفاده از این سیستم روی پرستاشاپ: 1. اول به این سایت برید و اسکریپت را دانلود کنید . https://github.com/remdex/livehelperchat/archive/master.zip 2.پوشه در روت ایجاد کنید به نام به طور مثال chat و اون فایل زیپ را در اون آپلود و اکسترکت کنید .البته به نظر من اول اون فایل را در رایانه خودتون اکسترکت مکنید و فقط تمامی فایل و پوشه های داخل پوشه lhc_web را دوباره زیپ کنید و به هاست منتقل کنید تا مسیر مدیریت بعدا طولانی نشه و پوشه در پوشه نشه .خب فرض را بر این میزاریم پیشنهاد منو عمل کردید و میریم مرpحله بعد . تذکر : به هیچ عنوان فایل ها را مستقیم در روت اکسترکت نکنییییید. 3. الان برای نصب شما احتیاج به ایجاد یک دیتابیس جدید دارید که اموزش ساخت دیتابیس هم تا دلتون بخواد توی نت هست که البته صد درصد بلدید . 4.حالا توی مرورگرتون به آدرس yoursite.com/chat برید که البته اسم دامنه خودتون را باید بزنید واگر فایل ها را در پوشه ای غیر از chat ریختین نام اون پوشه را باید وارد کنید و صد البته اگر داخل پوشه زاشف پوشه های دیگه ای هست و همون فایلی که دانلود کردید را مستقیم آپلود واکسترکت کردید باید نام بقیه پوشه ها را هم به آدرس اضافه کنید . 5. خب الان اگر همه چیز درست پیش رفته باشه به صفحه نصب که خارجکی هست وارد میشید .و متاسفانه اینجاش فارسی نیست و باید یکم به هنر زبان خارجی خود مراجعه کنید . البته زیاد فشار نیارید اگر خظایی نباشه شما فقط باید next بزنید . 6. در مرحله بعد شما باید اطلاعات دیتابیس و نام کاربری و رمز عبور کاربر دیتابیس را وارد کنید . که امیدوارم تو این مرحله گیر نکنید . 7. توی مرجله بعدی یک نام کاربری و رمز عبور برای ورود به پنل مدیریت اسکریپتتون انتخاب کنید سایر اطلاعات هم که مشخص هست .و پایان 8. حالا با رفتن به ادرس مدیریت که احتمالا این http://yoursite.com/chat/index.php/site_admin/user/login هست میتونید به پنل مدیریت وارد بشید 9. تا اینجا همه چیز انگلیسی بود ولی برای فارسی شدن این کارها را باید بکنید . اول از اون نوار بالا صفحه اون علامت چکش و آچار فرانسه که ضربدری روی هم هستند پیدا کنید و روش کلیک کنید .و از تب system گزینه Languages configuration را انتخاب کنید .خب حالا گزینه fa-FA را انتخاب کنید و save بزنید . تبریک میگم حالا زبان مدیریت زبون آدم حسابیا یعنی پارسی شد . خب حالا به تب " تنظیمات عمومی زبان برید و اونجام Fa-fa را انخاب کنید تا همه چیز فارسی بشه . 10. خب حالا من فقط یه چیز دیگه میگم و بقیه امکاناتش که کمم نیست خودتون برید بگردین پیدا کنیذ از جمله نظر سنجی ، فرم سوالات متداول و پرسش و پاسخ ، جعبه چت و .. من نحوه گذاشتن کد ابزار پشتیبانی آنلاین را در پرستا میگم و تموم . اول : به همون بخش تنظیمات یا همون چکش و آچارفرانسه که اون بالاست برید دوم : به تب " کد داخلی " برید . سوم : از بخش " کد داخلی پشتیبانی آنلاین " گزینه " کد داخلی ویجت " را انتخاب کنید . چهارم : تنظیمات ویجت را طبق سلیقه خودتون انجام بدید . و کدی که اون پایین بهتون میده را کپی کنید . پنجم : به هاستتون برید و در پوشه قالبتون فایل footer.tpl را به حالت ویرایش باز کنید . ششم : حالا در این فایل به آخر صفحه برید و گزینه
    1 امتیاز
  4. سلام این ماژول همانظور که از اسمش پیداست ، محصولات شاخه های خاص رو در صفحه اصلی نمایش میده . توضیحات بیشتر رو در بازارچه مطالعه کنید : http://ipresta.ir/598-large_default/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-16.jpg لینک خرید ماژول محصولات شاخه ها آپدیت شد : -- امکان نمایش محصولات جدید -- امکان نمایش محصولات پرطرفدار -- امکان آپدیت ماژول به نسخه های جدید بدون از دست رفتن اطلاعات ثبت شده قبل -- با نسخه 1.6.1.0 سازگار شد موفق باشید
    1 امتیاز
  5. با سلام خدمت دوستا عزیز دوستان واسه تنظیمات جستجو وقتی حداقل طول کلمه(بر حسب کارکتر) رو کمتر از 3 میزنم درست کار نمیکنه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    1 امتیاز
  6. دموی دوم قالب پارمیس به پست اول اضافه شد. این دمو بر اساس رنگ سال 2016 ایجاد شده است و ترکیب رنگ آن در آپدیت جدید قالب در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت مشاهده دموی دوم قالب پارمیس
    1 امتیاز
  7. بالای همون صفحه فهرست سازی وجود داره ، کلیک کنید و صبر کنید تموم بشه ، بعد تست کنید تو فروشگاهتون باید کار کنه
    1 امتیاز
  8. مثلا من میخوام گوشی samsung j7 رو پیدا کنه، میخواستم "j7" رو جستجو کنه و به نتیجه برسه. یعنی راهی نداره؟
    1 امتیاز
  9. کمتر از دو معنی نداره ، هیچ کلمه معنادار 2 حرفی وجود نداره که بشه اسم محصول رو گذاشت . همون 3 بذارین بمونه .
    1 امتیاز
  10. ایا این سوال بی پاسخی است؟
    1 امتیاز
  11. بهترین راهکارش اینه که ماژئل پرسش و پاسخ رو ازبازارچه خریداری کنید که امکان پاسخ دادن رو داره . روش دیگر اینه که به عنوان یک مشتری ثبت نام کنید تو فروشگاه و بعد نظر بدین ( به عنوان پاسخ ) که به دلیل قاتی پاتی شدن با نظرات کاربران توصیه نمیشه
    1 امتیاز
  12. به نقد که پاسخ نمیدن ، دیجی کالا رو ببینید . نقدی که مشتری درباره کالا مینویسه نیاز به پاسخ نداره .
    1 امتیاز
  13. به پوشه config/xml برید و این فایل ها رو پیدا کرده و حذف کنید Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  14. تعداد ماژول هاتون زیاد شده از هاستتون کمک بگیرید یا ماژول هایی که نصب نیستند رو از پوشه ماژول پاک کنین Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  15. در بخش کاتالوگ، کالاهای بازگشتی این گزینه رو فعال کنید راهنمایی برای بازگشت کالا در سایتتون بنویسید مشتریان میتونند در بخش جزئیات سفارش کالا رو انتخاب و بازگشت بزنند Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  16. گوگل یک ماشینه و گاهی ممکنه اشتباه کنه. شاید این هم یک باگ در موتور جستجوی گوگل باشه و همچنین ممکنه در اون صفحه از سایت شما قبلا چیزی بوده که این لینک رو نمایش میده. مثل فعال بودن ماژول محصولات همشاخه Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  17. طبیعی هست دوست من Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  18. احتمالا memory limit سرور شما مقدار کمی هست و با کمبود حافظه مواجه میشه Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  19. دیباگ رو روشن کنید
    1 امتیاز
  20. دانلود آخرین نسخه: http://ipresta.ir/forum/t4858-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE-1-6-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87 آموزش نصب: http://ipresta.ir/blog/14_%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C.html
    1 امتیاز
  21. digitalyar

    برآورد هزینه

    کار خاصی که نکردید فقط همون محصول رو وارد کردید که البته به نظرم با توجه به چند تا محصول اتفاقی که دیدم اونم در توضیحاتش کار خاصی صورت نگرفت، کلا اسم فروشگاه رو نمیشه روش گذاشت چون همچین حسی به مخاطب نمیده جای کار خیلی زیاده! اگر واقعا می خاهید روی پرستاشاپ کار کنید باید عرض کنم که خیلی بیشتر از اینها زحمت لازمه نه اینکه سخت و پیچیده باشه بلکه حرفه ای باید نگاه کنید.
    1 امتیاز
  22. بله درست تنظیم کرده اید . تولید کد برای اینه که این کد رو بدین به مشتری ها تا وارد کنن ( در سبد خرید وارد میکنن ) اگه خالی بذارین نیازی به وارد کردنش نیست و اتوماتیک به همه سفارشات و همه مشتریان 10 درصد تخفیف اعمال میشه . مجموع در دسترس یعنی این کد تخفیف چند بار میتونه اعمال بشه ( مثلا صد بار نهایت ) مجموع در دسترس برای هر کاربر یعنی اینکه هر کاربر چندبار میتونه از کد تخفیف استفاده کنه . ( مثلا هر کاربر فقط یک بار بتونه از این کد استفاده کنه ) یک مثال ساده : ----------------------------------------------------- مجموع در دسترس رو میذارین رو 100 مجموع در دسترس برای هر کاربر رو میذارین رو 100 این یعنی مثلا من میتونم بیام و 100 سفارش ثبت کنم و تو هر 100 تا تخفیف بگیرم . البته ممکنه به جز من خیلی های دیگه هم سفارش ثبت کنن و این بستگی به شانس داره که چقدر از این 100 کد تخفیف نصیب من بشه . بستگی به حجم سفارشات داره . ------------------------------------------------------ مجموع در دسترس رو میذارین رو 100 مجموع در دسترس برای هر کاربر رو میذارین رو 1 این یعنی مثلا من میتونم بیام و فقط یک سفارش رو با تخفیف بتونم ثبت کنم .جمعا 100 سفارش با تخفیف وجود داره که من فقط یکیش رو میتونم استفاده کنم . ------------------------------------------------------ مجموع در دسترس رو میذارین رو 1 مجموع در دسترس برای هر کاربر رو میذارین رو 1 این شکلی میتونه هیجان انگیز باشه ، هر کسی زودتر سفارش رو ثبت کنه تخفیف رو اون میبره در این حالت یک کد تخفیف وجود داره که هر کاربری اونو زودتر استفاده کنه مال اون میشه . و ...................
    1 امتیاز
  23. سلام هنوز ماژول ایرانی برای اینکار طراحی نکردیم. در برنامه هست و تا دو سه ماه آینده انجام میشه. چند ماژول خارجی قبلا دیدم که باید در سایت اصلی جستجو کنید موفق باشید
    1 امتیاز
  24. asasoal

    تصویر بند انگشتی

    به زبان ساده تصویر بند انگشتی (Thumbnail) از نظر اندازه کوچکتر از تصویر اصلی و بزرگتر از آیکن (Icon) می باشد. اصطلاح بند انگشتی از نظر لغوی و حتی سایز از همان بند انگشت و پشت ناخن گرفته شده است. و نقش مشابهی مانند فهرست متنی را برای تصاویر دارا هستند. در قالب پیش فرض پرستا نمونه هایی را قرار داده است. مثلا اگر بر روی شاخه زنانه Women ماوس را نگه دارید. این تصاویر بند انگشتی ظاهر می شوند. البته این تصاویر پیش فرض به خاطر داشتن متن و وضوح متن ها کمی بزرگتر گرفته شده اند، شما می توانید از تصاویر کوچکتر هم استفاده کنید. http://s3.picofile.com/file/8214214326/%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C.jpg
    1 امتیاز
  25. سلام در 1.5.4.1 این دستورات را به دستوراتی که گفته شده تغییر دهید. '.htmlentities($category['name'].'').' به کد '.htmlentities($category['name'].'', $type, 'utf-8').' ------------------------------------------------------------/ '.htmlentities($now['name'].'').' به کد '.htmlentities($now['name'].'', $type, 'utf-8').' /---------------------------------------------------------------------/ .htmlentities($product['id_product'].''). به کد .htmlentities($product['id_product'].'', $type, 'utf-8'). /-----------------------------------------------------------------/ '.htmlentities($product['name'].'').' به کد .htmlentities($product['name'].'', $type, 'utf-8'). /---------------------------------------------------------------/ پیروز باشید.
    1 امتیاز
  26. با تشکر از به اشتراک گذاری این مطلب شکر خدا آمار استفاده از پرستا شاپ در ایران هم روز به روز داره بیشتر میشه. البته آرزوی قلبی خودم اینه که یروز بتونیم در ایران چیزی قدرتمندتر از پرستا شاپ تولید کنیم که البته قبلش باید خیلی چیزها به خصوص فرهنگ استفاده از اینترنت و وب پارسی رو توسعه و بهبود ببخشیم به امید پیشرفت وب ایران برای همه به خصوص پرستا شاپی های عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم پیروز باشید
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...