رفتن به مطلب

IFTHEN

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    33
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط IFTHEN

  1. من از نسخه 1.7 استفاده می کنم. با غیر فعال کردن مالیات باز هم اون نوشته نمایش داده می‌شه. به جز CSS راه دیگه ای هست برای حذف این نوشته؟
  2. خب ظاهرا مشکل از حذف نادرست به وجود میاد (!) (در حالی که حذف نکردن محصولی رو) اما ظاهرا راه حل هم توی حذف محصولات از داخل جداول دیتابیس هست. ps_product ps_product_shop ps_product_lang ps_category_product
  3. چند تا کاربر محصولات رو وارد می کنن توی سایت. الآن توی صفحه اصلی سایت چند تا محصول هست که نه اسم داره نه قیمت و نه تصویر! توی داشبورد و کاتالوگ محصولات هم این محصولات وجود ندارن! از کاربرا می پرسم آیا محصول رو پاک کردن، می گن خیر! آی دی محصول هست و محصولی رو هم نساختن و پاک نکردن. فقط می گن حین ساخت محصول بیرون افتادن یکی دو بار. 1- این مشکل چرا ایجاد شده و محصولی داخل سایت نمایش داده می شه بدون هیچ مشخصه ای و داخل قسمت کاتالوگ توی داشبورد (بک پنل) وجود نداره؟ 2- چطور می شه این محصولات رو از صفحه سایت حذف کرد که نمایش داده نشن؟
  4. برای اتصال یه نرم افزار حسابداری، شرکت نرم افزار گفته که یه وب سرویس ارایه بدم که بشه قیمت و موجودی فروشگاه فیزیکی رو هر بار روی فروشگاه آنلاین به روز کنه. شرکت وب سرویس رو به صورت زیر درخواست کرده: توی قسمت وب سرویس پرستاشاپ فقط یه کلید ارایه می کنه و اینکه می شه یه سری گزینه ها رو تیک method رو زد براشون. آیا این امکان وجود داره آدرسی شبیه به اون آدرس نمونه ارایه کنم برای پرستاشاپ؟ اگر خیر ممنون می شم راهنمایی کنید که چطور موارد گفته شده رو از طریق وب سرویس ارایه کنم
  5. IFTHEN

    قالب تمشک

    این نسخه پایدار هست و قابل نصب روی فروشگاه هست؟ چون نوشته: مشکل خاصی پیش نمیاد؟!
  6. IFTHEN

    قالب تمشک

    توی نسخه مخصوص 1.7 آیا امکان نمایش لوگوی تمام برندها هست (باکس اسلاید)؟
  7. IFTHEN

    خروجی دیتا

    کسی ایده ای در این زمینه نداره؟
  8. IFTHEN

    خروجی دیتا

    بنا به دلایلی برای یک سایت نیاز هست که دوباره پرستاشاپ نصب بشه و به جز قالب و ماژول های قالب، از محصولات، مشتری ها و سایر داده ها به اضافه چند ماژول دیگه خروجی گرفته بشه و داخل پرستاشاپ جدید وارد بشه! راهی برای این کار هست که بشه از محصولات، مشتریان، سفارشات و ... خروجی گرفت و داخل پرستاشاپ جدید وارد کرد؟
  9. IFTHEN

    Visual Composer برای پرستاشاپ

    تا حالا کسی از Visual Composer برای پرستاشاپ استفاده کرده؟ اگر کسی استفاده کرده، 1- آیا مثل پلاگین وردپرس همون کارایی رو داره؟ یعنی به راحتی می شه هر صفحه ای را باهاش ساخت؟ 2- آیا امکاناتش در حد امکاناتی که نسخه وردپرس می ده، هست؟ 3- آیا روی هر قالبی نصب می شه و قابل استفاده ست؟
  10. دنبال همچین گزینه ای هستم. آیا این امکان در پرستاشاپ وجود دارد که در بعضی محصولات کاربر با کلیک بر روی دکمه خرید به صفحه خرید در سایت مربوطه منتقل شود؟ یا اینکه به جای دکمه خرید دکمه ای با عنوان و لینک دلخواه برای بعضی از محصولات تعریف کرد؟
  11. آیا ماژول نوشته شده؟
  12. IFTHEN

    مشکل در جستجو

    روی همین سرور نسخه 1.6.1.15 و 1.7 رو نصب کردم بدون مشکل، جستجو هم کار می کنه! اما همچنان وقتی بک آپ رو بر می گردونم کار نمی کنه! ممکنه مشکل از بک آپ و یا دیتابیس باشه؟
  13. IFTHEN

    مشکل در جستجو

    از روی هاست اشتراکی اومدم رو سرور اختصاصی، Cpanel رو نصب کردم و بک آپ رو برگردوندم. سایت و صفحات بالا میاد اما قسمت جستجو کار نمی کنه و بعد از زدن دکمه جستجو، درصفحه جدید پیغام زیر نمایش داده می شه: مشکل از کجا می تونه باشه؟ مورد خاصی باید روی سرورنصب و یا فعال باشه؟
  14. یک سرور موجوده و قرار هست برای یک فروشگاه که با پرستاشاپ ران شده و چند تا وبلاگ ورپرسی استفاده بشه. CentOS7 روش نصب شده. سایت اصلی همون فروشگاه پرستاشاپی هست، و سرور برای پرستاشاپ باید Optimize بشه. 1- آیا نصب Cpanel پیشنهاد می شه؟ 2- مواردی که باید روی سرور نصب بشه؟ 3- تنظیمات سرور برای استفاده پرستاشاپ؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.
  15. IFTHEN

    مشکل در جستجو

    خیر. سرور برای خودم هست. تنظیمات خاصی باید اعمال کنم روی سرور؟
  16. IFTHEN

    مشکل در جستجو

    بعد از انتقال به سرور جدید، جستجوی سایت کار نمی کنه. لیست (فهرست) رو باز سازی کردم، اما باز هم درست نشد. مشکل از کجا می تونه باشه؟
  17. خیر، باز هم بالا نمیاد.
  18. سایت رو به سرور جدید منتقل کردم. صغجه اول سایت لود می شه، اما وقتی روی محصولات، یا دسته بندی ها و یا تولید کننده ها (هر لینکی که توسط پرستاشاپ تولید شده) کلیک می شه، در صفحه جدید با پیغام زیر مواجه می شم: Not Found The requested URL /"url" was not found on this server. - فایل .htaccess رو پاک کردم، و بعد از خالی کردن کش دوباره روی کامپایل اجباری، ذخیره کردم، اما تغییری در وضعیت ایجاد نشد. - در قسمت سئو و آدرس ها هم ذخیره رو زدم، باز هم تغییری در وضعیت ایجاد نشد. در صفحه کارایی -> هوشمند، نوع ذخیره سازی روی «سیستم فایل»، تنظیم شده. «بهینه سازی آپاچی» هم روشن هست. در صفحه سئو، آدرس بومی روشن هست. داخل فایل defines.inc.php قسمت دیباگ(define('_PS_MODE_DEV_', true) رو هم true قرار دادم اما پیغامی نشون نمی ده! مشکل از کجا می تونه باشه؟
  19. دنبال افزونه ای هستم که با حفظ کیفیت بیاد حجم عکس رو تا جایی که می تونه کم کنه.
  20. کسی پشنهادی در این مورد نداره؟
  21. برای optimize کردن تصاویر در پرستاشاپ چه ماژولی پینشهاد می شه؟
  22. لینک رو داخل پیغام خصوصی ارسال کردم.
  23. وقتی از طریق PageSpeed Tools گوگل سرعت سایت رو چک می کنم یکی از مواردی ایراد می گیره همین فایل هست!
  24. راهنمایی یا نظر خاصی؟
×
×
  • اضافه کردن...