رفتن به مطلب

miladsalehi

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    miladsalehi به Kiana Vafaei امتیاز داد در توضیحی از ماژول وفاداری (loyalty)   
    با استفاده از این ماژول میتوانید تعیین کنید که با خرید هر محصول چه میزان تخفیف در خریدهای بعدی به کاربر تعلق بگیرد.
     
    1) Ratio (امتیاز) : به ازای چه مقدار خرید یک امتیاز تعلق بگیرد.
    2) 1Point: به ازای هر یک امتیاز چه مقدار بن تخفیف ایجاد شود.
    3) Validatry period of a point: تا چه مدتی امتیاز ها اعتبار داشته باشند.
    4) Minimum amount in which the voucher can be used: حداقل مبلغی که میخواهید بن تخفیف حاصل از امتیاز های وفاداری برای محصول در دسترس باشد.
    به عنوان مثال اگر این مقدار 50.000 باشد، بن تخفیف کاربر برای مبلغ های کمتر از 50.000 بی تاثیر خواهد بود و نمیتواند از بن تخفیف برای آن محصول استفاده کند.
    5) Apply taxes on the voucher: آیا میخواهید تخفیف با احتساب مالیات محصول باشد یا خیر؟
    6) Points are awarded when the order is: در چه حالتی امتیاز وفاداری به کاربر تعلق بگیرید؟
    7) Points are cancelled when the order is: در چه حالتی امیتاز وفاداری به کاربر تعلق نگیرد؟
    8) Give points on discounted products: آیا میخواید که امتیاز وفاداری به محصولاتی که دارای تخفیف هستند هم اعمال شود؟
    9)Vouchers created by the loyalty system can be used in the following categories: شاخه هایی که میخواهید به آن بن تخفیف تعلق بگیرد را انتخاب کنید.
     
    در این ماژول امتیاز وفاداری به همه محصولات و شاخه ها تعلق میگیرد و انتخاب شاخه ها برای بن های تخفیف هستند.
  2. Like
    miladsalehi به admin امتیاز داد در برنامه اندروید مدیریت پرستاشاپ   
    کاربر عزیز mobah طبق قوانین انجمن ارسال پست تبلیغات مجاز نیست. به همین دلیل پست شما پاک شد. با تشکر از دوستان بخاطر احترام به قوانین انجمن
  3. Like
    miladsalehi به smartman امتیاز داد در قرار دادن تیک در ویژگی محصول   
    سلام من خودم در نهایت به نتیجه رسیدم شما به جای دارد و ندارد باید از yes و no استفاده کنید خودش به صورت اتوماتیک از تیک و ضربدر استفاده میکنه. متاسفانه 1 ماه نوشته من اینجا بود هیچکی جواب نداد انشالله به درد شما بخوره
  4. Like
    miladsalehi به javad_lee امتیاز داد در آموزش قدم به قدم تعریف حامل در پرستاشاپ 1.6   
    با سلام و احترام خدمت همه عزیزان در خدمت شما هستیم با آموزش تعریف حامل در پرستا 1.6 که مشکل خیلی از دوستان هست هر چند توی انجمن مباحثی ایجاد شده و بصورت پراکنده توضیحاتی داده شده ولی ما ایجا بصورت کامل و قدم به قدم میخواهیم به این موضوع مهم بپردازیم . با ما همراه باشید .

    ابتدا وارد بخش مدیریت پرستا خود شوید و به سربرگ ارسال سپس حامل ها کلیک کنید و حامل های قبلی رو حذف کنید .
    حال بر روی افزودن حامل کلیک کنید ، بر روی افزودن حامل کلیک کنید
    توی این صفحه نام حامل رو بذارید مثلا پست پیشتاز
    زمان انتظار هم مثلا بذارید روی 4 الی 6 روز کاری
    قسمت درجه سرعت بستگی به نیاز خودتون که چه نوع حملی سریع تر هست میتونید عددی قرار بدید بین 0 تا 9 که هر چه عدد بزرگتر باشه یعنی ارسال سریعتر هست
    من عدد 9 رو تنظیم کردم
    قسمت آرم هم که مشخصه میتونید یه عکسی بذارید که حامل رو بهتر نشون بده ( زیباتر باشه )
    آدرس پیگیری هم خالی میذاریم و روی بعدی کلیک میکنیم

    حالا توی این قسمت اضافه کردن هزینه جا به جایی رو خیر میذاریم و حمل رایگاه هم روی خیر قرار میدیم
    قسمت صورتحساب بستگی به خودتون داره که بر اساس قیمت حساب بشه یا وزن
    ما اینجا بر اساس وزن میگیریم
    قسمت مالیات هم بدون مالیات
    قسمت خارج از محدوده فعالیت ها هم میزنید روی غیر فعال کردن حامل
    خب حالا محدوده کادر اول و دوم رو تنظیم میکنیم مثلا اولی رو بین 1 کیلو گرم تا 5 کیلو گرم به ترتیب توی کادر اولی و دومی بنویسید ( بسته به نیاز خودتون و صنف کاری خودتون میتونید تغییر بدید )

    و حالا روی ALL  همه گزینه های پایین رو تیک دار میکنیم و هزینه حمل رو مقابلش مینویسیم مثلا 8000 تومان و روی بعدی کلیک میکنیم

    در قسمت سوم یعنی سایز ، حجم و گروه دسترسی بسته به نیازتون میتونید اعدادی رو وارید کنید که ما در اینجا خالی میذاریم و روی بعدی کلیک میکنیم

    حالا توی قسمت خلاصه ، تمام کارهایی که انجام دادیم رو به ما نشون میده و فقط کافیه روی پایان کلیک کنیم
    حالا توی قسمت ارسال سپس تنظیمات برید و هزینه های جا به جایی رو روی 0 قرار بدید و ذخیره کنید

    تمام
     
    نکته 1 : باید برای محصولاتتون که تعریف میکنید وزن محصول رو هم وارید کنید  تا حامل بتونه به درستی کار بکنه
     
    نکته 2 : حامل هایی که تعریف کردید باید توی قسمت محصولات خودتون در دسترس قرار بدید برای این کاردر هنگام افزودن محصول خود به فروشگاه در سربرگ ارسال قسمت حامل های در دسترس رو به قسمت حامل های انتخاب شده بیافزاید
     
    نکته 3 : اگه میخواهید بصورت وزن گرمی محصولاتتون رو بذارید ( مناسب برای فروشگاه های مخصوص گیم و فیلم ) باید از قسمت بومی سازی واحد وزن رو به g تغییر بدید
     
    موفق باشید
  5. Like
    miladsalehi به javad_lee امتیاز داد در آموزش ویدئویی تنظیمات اولیه بعد از نصب پرستاشاپ   
    با اجازه بهمن عزیز این لینک دانلود : http://myprestashop.ir/videos/First_Time_Config.swf
  6. Like
    miladsalehi به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزش ویدئویی تنظیمات اولیه بعد از نصب پرستاشاپ   
    خوب ، خیلی ها وقتی پرستاشاپ رو نصب میکنن، در اولین ورود به مدیریت نمیدونن باید چیکار کنن و چی رو تنظیم کنن و به کجا باید برن و نرن اونطور که من میبینم حتی اونایی که سابقه دار هستند در پرستاشاپ هم تنظیمات اولیه رو به خوبی انجام نمیدن ، برای مثال اصلا به بخش سئو یا کارایی ها سر نمیزنن و تنظیمات رو به حال خود و به امید خدا رها میکنن .
     
    در این ویدئوی آموزشی ، در مدت زمان 7 دقیقه با شما هستیم ، شما هم با ما باشید تا تنظیماتی که در اولین ورود به مدیریت پرستاشاپ باید انجام دهید را فرا بگیرید .
     
    آنچه در این ویدئو خواهید آموخت :
     
    تنظیم سرعت ، کش و بهینه سازی پرستاشاپ
    تنظیمات بخش سئو
    کم کردن برخی از فیلدهای فرم ثبت نام
    و چندین تنظیم دیگر ...
     
     
    ضمنا شرکت در نظر سنجی بالای این تاپیک یادتون نره
     

    [flash w=900 h=523]
    http://myprestashop.ir/videos/First_Time_Config.swf

  7. Like
    miladsalehi به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزش ویدئویی نصب پرستاشاپ در لوکال هاست   
    شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای اولین بار می خواهید پرستاشاپ را امتحان نمایید ، شاید هنوز هاست خریداری نکرده اید و می خواهید ابتدا ببینید پرستاشاپ چه امکاناتی دارد و چند روزی با آن کار کنید و سپس اقدام به خرید هاست و نصب پرستاشاپ بر روی هاست نمایید .
    حالا کسی که هاست نداشته باشه چطوری میتونه طعم استفاده از پرستاشاپ را بچشه ؟ چطوری میتونه چند روزی به صورت تست باهاش کار کنه ؟
    دو راه وجود داره :
    1 - میتونید از یک دوست خواهش کنید که دسترسی به شما بده و شما وارد مدیریت پرستاشاپ اون بشین و چند روزی کار کنید البته چنین دوستی اگه پیدا کردین محکم بچسبین بهش که خیلی کم پیدا میشن چنین آدمایی .
     
    2 - خیلی خوب میشه که بتونید داخل ویندوز هاست رو شبیه سازی کنید بله امکانش هست . نرم افزراهای زیادی برای اینکار وجود ندارن ، اما سه چهار تا هستند که اینکارو براتون انجام میدن .
     
     
    در این آموزش ویدئویی ، به صورت کاملا مفصل و بسیار گویا ، آموزش نصب و تست پرستاشاپ را در روی ویندوز خود ( با استفاده از بهترین نرم افزار موجود ) خواهید آموخت . برای این ویدئو وقت زیادی صرف شده پس اگه دیدینش ، باید قول بدین ازش لذت می برین
     
    عزیزی میگه : بهترین آموزش اونه که از سه روش انتقال مفاهیم توش استفاده شده باشه . صوت ، لحن و تصویر . این آموزش تصویر رو بهتون میرسونه ، اما صوت نداره ، وقتی صوت نداره ، پس لحن هم نداره در آموزش های حرفه ای تر در آینده سعی خواهیم کرد تا صدا را هم اضافه کنیم تا فرایند یادگیری و درک مفاهیم توسط کاربران ، بهتر صورت بگیره .
     
     

    [flash w=900 h=523]
    http://myprestashop.ir/videos/Install_Prestashop.swf

  8. Like
    miladsalehi به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب یلدا   
    قالب یلدا با رابط کاربری بسیار ساده و روان قالبی ایده آل برای فروش انواع محصولات در بستر اینترنت می باشد ، ساختار صفحه اول این قالب برای قرار دادن انواع بنر ها و عکس ها مناسب می باشد . به صورت پیشفرض ساختار صفحه اول تک ستونه می باشد که میتوانید براساس نیاز خود ستون راست یا چپ را نیز فعال نمایید . این قالب مناسب  فروشگاه هایی هست که نیاز دارند در صفحه خانگی خود ، مشتری بیشتری جذب نمایند .
     
    قالب یلدا با طراحی مدرن و رنگ بندی های جذاب و زنده ، یکی از بهترین قالب های میان رده آی پرستا محسوب می شود . این قالب با وجود سادگی ، از امکانات و ظاهر مناسبی برخوردار است . با خرید این قالب مطمئن خواهید بود که براساس هزینه ای که میکنید امکانات ارزشمندی بدست می آورید . در طراحی این قالب تماما سعی شده تا نیازهای اساسی یک فروشگاه اینترنتی خوب برآورده گردد .  تمامی استانداردهای سئو ، طراحی و رنگبندی و سادگی و رابط کاربردی شفاف در قالب یلدا به درستی پیاده سازی شده و این قالب را ما به شما برای پیاده سازی انواع فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد میکنیم .
     
     
    از همه ی گجت ها مشتری جذب کنید و بفروشید
     

    تمامی قالب های جدید آی پرستا با موبایل سازگار هستند ، نوع سازگاری و ظاهر این قالب ها در موبایل به صورتی هست که حس مرور سایت در یک اپلیکشین موبایل را به مشتری القا میکند . قالب یلدا با ظاهری مینیمال و ساده در موبایل ، سرعت فوق العاده و کارایی بالایی ارائه می دهد . یکی از مشکلات قالب های ریسپانسیو سنگین بود و عدم عملکرد درست در صفحه نمایش های کوچک هست ، به صورتی که عملا کارایی این قالب ها در موبایل زیر سوال می رود . اما تیم آی پرستا با متد ها  روش های جدید و ابتکاری طراحی نوینی ارائه می دهد تا بهترین و لذت بخش ترین حس در مرور فروشگاه شما با موبایل را به شما هدیه دهد .
     
    قالب یلدا از رابط کاربری بسیار روان و زیبایی در موبایل بهره میبرد ، سرعت لود بالا ، سادگی و زیبایی و سهولت خرید این اطمینان را به شما میدهیم که بتوانید از حداکثر ظرفیت مشتریان موبایلی خود بهره مند شوید .
     
    قالب یلدا با توجه به قیمت مناسب ، سادگی رابط کاربری  ، زیبایی و رنگ بندی شاد ، سازگاری با انواع تبلت و موبایل و پشتیبانی مطمئن آی پرستا یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ می باشد . آی پرستا این قالب را به شما پیشنهاد می نماید .
     
    مشاهده دموی قالب یلدا
    خرید قالب یلدا از بازارچه
  9. Like
    miladsalehi به moghimi امتیاز داد در قالب شیک آیکون   
    با سلام به دوستان خصوصاً مدیران انجمن
     
    قالب آیکون رو خوشم اومد سعی کردم ترجمه اش کنم که دوستان علاقه مند به استفاده از قالب های متنوع، از این قالب هم استفاده کنن، به نظرم این قالب در عین حال که ساده است ولی مزایایی داره، اون هم جمع و جور بودنش هست و مخصوصا فوتر کشویی که داره
    مناسب نسخه 1.6.6، شاید روی ورژن 1.6 کار کنه من روی 1.6.6 تست کردم، به کپی رایت هم دست نزدم چون حق معنوی طراح محترم هست.
    خوشحال می شم عیب و نقص کار رو بگین تا اصلاح کنم و راست چین کردن رو کامل تر یاد بگیرم

    این قالب به طور کامل راست چین نشده بود، به همین دلیل دانلود آن رو حذف کردم


  10. Like
    miladsalehi به aminamin امتیاز داد در دو قالب زيبا و حرفه اي رايگان   
    سلام
     
    از لينك زير ميتونيد دو تا قالب كه مشخص شده را دريافت نماييد
     
    http://up.persianthem.ir/uploads/13545397881.png http://up.persianthem.ir/uploads/13545397882.png
     
     
    نمايش دموي آنلاين
     
    http://www.leotheme.com/demo/prestashop14x/?template=leo_tshirt
     
    http://www.leotheme.com/demo/prestashop14x/?template=leo_sportshoes
     
    دانلود قالب از سايت سازنده
     
    به علت حجم بالاشون در پيوست قرار نگرفت
     
    http://www.leotheme.com/prestashop/themes.html?tag=free
     
    اگه از دوستا زحمت فارسي سازي را كشيدند خواهشا اينجا هم معرفي كنند
  11. Like
    miladsalehi به hamid امتیاز داد در قالب دیجیتال (1.6)   
    [align=right]مشخصات قالب
     
     
    نام قالب : دیجیتال
    ریسپانسیو : بله
    بوت استرپ :3.2
    سازگار با پرستاشاپ نسخه 1.6.0.6 تا 1.6.0.9
     
     
    امکانات قالب :


     

    دارای 3 ماژول تبلیغ ( در این سه ماژول
    میتوانید بی نهایت تبلیغ برای فروشگاه خود داشته باشید)


     

     

    ماژول نمایش محصولات شاخه های دلخواه
    (محصولات شاخه های دلخواه خود را از طریق این ماژول میتوانید نمایش دهید)


     

     
     

    ماژول بلاگ ( در این ماژول تمامی باگ های
    ماژول که در انجمن خود پرستاشاپ ارئه شده رفع شده و با قالب دیجیتال هماهنگ شده تا
    زیبایی بیشتری داشته باشه)


     

     

    [align=center]ماژول اسلایدر تولید کنندگان )به
    وسیله این ماژول میتوانید تمامی تولید کنندهای خود را به صورت اسلاید در صفحه اول
    فروشگاه خود نمایش دهید)


     
    [/align]
     

     
     
     
     

    ماژول جستجو پیشرفته ( جستجو بالای سایت
    همراه با تصاویر محصولات نمایش داده میشود)


     

     
     
    دارای 4 رنگبندی پیشفرض[align=center]و...
     
     
    [align=right]مشاهده دمو

    [/align]
     
     
     


    رنگ بندی شماره 1رنگ بندی شماره 2
    رنگ بندی شماره 3
    رنگ بندی شماره 4
     
     
     
    لینک خرید


     

     
    ایمیل پشتیبانی: hnasirivatan [at] gmail [dot] com


     
     
     
    [/align]
    [/align]
  12. Like
    miladsalehi به ramtin2025 امتیاز داد در قالب با ظاهری مناسب و دارای ماژول وبلاگ   
    سلام
    بلاگ قالب دیجیتال ، یک ماژول رایگان هست که در انجمن موجود است و میتوانید قبل از خرید تست کنید
     
    موفق باشید
×
×
  • اضافه کردن...