رفتن به مطلب

asasoal

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    81
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی مطالب نوشته شده توسط asasoal

  1. سلام دوستان، این مشکلی که دوستمون saeed5570 مطرح کردن ناشی از قالب هستش یا باگ هسته بررسی کنید ممنون میشیم.
  2. asasoal

    مدیریت صفحات 404

    سلام؛ اگر 404 به خاطر غیر فعال کردن محصول بوجود اومده می تونید بعد از غیر فعال کردن محصول در همون قسمت ریدایرکت کنید اونو به لینک دلخواه. اگر 404 بخاطر مورد دیگه ای هستش یا اینکه لینک محصول فعال هستش: می تونید ماژولش رو از پرستا استور بخرید. و در این صورت به شکل مطلوب میتونید اونو مدیریت کنید. البته یک راحش هم ریدایرکت از طریق پنل هاستتون هست، که البته معمولا این روش ممکنه بر روی بعضی از پنلها جواب نده.
  3. سلام با توجه به استفاده از تگ H3 در عنوان توضیحات بلند استفاده از H2 در متن توضیحات بلند مجاز است؟
  4. سلام دوستان در این رابطه توجه شما را به این مقاله ای که در یکی از سایتهای آقای شیرازی اخیراً منتشر شده است جلب می کنم: مهم ترین عوامل موفقیت صفحاتی که در سال 2015 بالاترین رتبه نتایج گوگل را داشتند لینک غیر مستقیم (اصلی سایت)
  5. سلام دوست گرامی در حین وارد کردن بعد از عددهای 29 و همچنین 52 یک ممیز بگذارید ببینید درست می شود؟ در نرم افزار Google Earth بایستی در قسمت Options>3D View>Show Lat / Long از لیست موجود اولین آن یعنی Decimal Degrees را انتخاب کنید. بر روی OK کلیک کنید. در این صورت مختصات شما بر حسب درجه تبدیل می شود. موفق باشید
  6. سلام فکر کنم نزدیک سال نو هستند، تو جو آخر سال پر جنب و جوش شدند.
  7. سلام ماژول ای بازار رو غیر غعال کنید، یک حامل پستی ایجاد کنید با عنوان پست پیشتاز، هزینه هم داخلش تنظیم کنید. البته می تونید با ایجاد منطقه های داخل شهر،داخل استان، استانهای همجوار، استانهای غیر همجوار مبلغ پست را متغیر کرده و هزینه های پستی را به واقعیت نزدیک تر کنید. (آموزش این کار توسط دوستمون mehranjo در سایت هست جستجو کنید.)
  8. asasoal

    وارد نشدن به مدیریت

    در اینصورت احتمال زیاد مشکل در هاست شما هستش، برای اطمینان بک آپ خود را در لوکال یا یک هاست دیگر تست کنید. اگر مشکل رفع شد، یعنی هاست شما تنظیم نیست و بایستی تنظیمات MySQL-Appachi-PHP (سرویس دهنده برنامه کاربردی وب-سرویس دهنده وب -سرویس دهنده منبع داده ای) را بررسی کنید.
  9. سلام دوست عزیز کاش راه حل مشکلتون رو بنویسید مطمئن باشید بدرد خیلی ها میخوره بعضی وقتها آپدیت برخی از ماژولها بر روی نسخه های قبلی باعث مشکلات غیر منتظره ای می شود.
  10. asasoal

    وارد نشدن به مدیریت

    اگه همه راه ها رو رفتید و به نتیجه نرسیدید تو بازارچه تیکت بزنید شاید بتونن مشکلتون رو حل کنن
  11. asasoal

    وارد نشدن به مدیریت

    سلام مطمئن هستید که بک آپ را بدرستی برگردانده اید. توصیه میکنم از پشتیبانی هاست تقاضای برگشت بک آپ کنید.
  12. سلام بهمن عزیز ممنون بخاطر زحمتی که کشیدی و این قالب رو طراحی کردی، قالب زیبایی از کار دراومده برای شروع و استارت آپ سایت قالب بسیار خوبی است. من با نصب این قالب بر روی نسخه 1.6.0.1 این موارد را مشاهده کردم : شاخه بندی و زیر شاخه ها مانند قالب پیش فرض است اما وقتی بر روی شاخه ماوس را نگه می داریم در دور شاخه ها یکسری فریم و استروک می اندازد . وقتی هم که بر روی یک شاخه اصلی کلیک می شود محصولات مانند قالب پیشفرض در تعداد 12 یا 24 عددی نمایش داده نمی شود و به ازای هر صفحه فقط یک محصول نمایش داده می شود. یعنی برای دیدن همه محصولات یک شاخه باید به ازای هر محصول یک دکمه فلش را کلیک نمود نمیدانم تا چه اندازه تونستم منظور خودم را رسونده ام . کلاً میخوام بدونم آیا این قالب رایگان نسخه اصلاحی دارد؟
  13. سلام من قبلاً در مورد گرافیک سایت یکسری توضیحاتی داده بودم خدمت شما اما کوچکترین توجهی به اونها نکردید....! اگر توانایی آن را ندارید از یک متخصص گرافیک کمک بگیرید. با توجه به تجربه ای که دارم اجناس شما جزو اجناسی هستند که شانس فروش آنلاین خوبی دارد. پس کمی اگر هزینه بیشتری برای امکانات خود کنید شانس موفقیت سایت خود را بالاتر خواهید برد. برای بلوکهایی که در پایین صفحه هستند باید این ماژولها را ویرایش کنید. ویرایشگر متن صفحه اصلی بلوک اطلاعات مدیریت محتوای سفارشیو توصیه میکنم این ماژول را هم حتماً سفارشی سازی کنید: بلوک محتوا
  14. سلام من در نصب بر روی لوکال و همچنین هاست فعلا به مشکل برخوردم ارتقای 1.6.1.0 به این نسخه هم با شکست روبرو شده است. البته برخی از خطاهایی که داده قابل رفع هستش ولی با برخیشون هنوز مشکل دارم کلا تو ورژن 1.6نسخه 1.6.0.14 از همه خوشدست تر بوده
  15. سلام خیلی ناراحت شدم از مشاجرات بین دو گروهی که هر دو در توسعه پرستا بهترین های ایران هستند. پیشنهاد میکنم هر دوتیم با همدیگر یک ملاقات حضوری و دوستانه داشته باشید بخصوص که هر دو در یک شهر هستید این امر میسر است. قول میدهم تمام این سوء تفاهم ها از بین میرود و تمامی کامنت های این پست را پاک و حذف کنید. این بحث کمی بر روی کاربران هر دو سایت که کاملاً آشنا هستند بار منفی دارد. و البته بدتر اینکه زمینه همکاریهای جدی بین دو تیم را تیره و تار میکند. با تشکر
  16. سلام آقا بهمن ممنونم منظورتون همون ماژول: "بلوک لوگوهای درگاه پرداخت "هستش، اونو پیدا کردم تشکر و غیر فعال کردم. البته در پیکربندیش میشه لینکش رو به آیتم های دیگری از مدیریت محتوا تغییر داد. و تنها ضعف این ماژول اینه که در پیکربندیش گزینه اختصاص و تغییر عکس و لوگو نداره.
  17. asasoal

    آموزش ساخت دکمه خانه

    سلام دوستان شاید شما هم در قالب پیش فرض از دکمه و یا بهتر بگویم منوی "خانه" در شاخه های افقی خیلی راضی نباشید، البته علت این نارضایتی بخاطر این است که وقتی کاربر ماوس را روی این دکمه نگه می دارد همه شاخه های سایت در زیر آن نمایش داده می شود، و این دکمه تبدیل می شود به منو که در آن همه شاخه ها و زیرشاخه ها نمایش داده می شود. البته پرستاشاپ در طراحی آن مدرن عمل کرده و دوحالت دکمه و منو را برای این المان در نظر گرفته است. که البته اگر تعداد شاخه ها زیاد باشد کمی ظاهر ناخوشایندی به صفحه می دهد. اگر میخواهید این اتفاق نیفتد و این دکمه بدون نشان دادن شاخه و زیر شاخه ها شود مطابق زیر عمل کنید: وارد منوی ماژول ها شوید و ماژول منوی افقی بالا (blocktopmenu) را پیدا کنید و آن را پیکربندی کنید. در قسمت لینک بالای منو و آیتم‌های دردسترس اگر شاخه "خانه" پیش فرض پرستا فعال است آن را حذف کنید. در قسمت "افزودن لینک جدید" : در قسمت برچسب یک متن مناسب بنویسید: مثل خانه یا صفحه اصلی سایت، و یا ....... هر عبارتی که خودتان صلاح می دانید. در قسمت لینک آدرس سایت خود را به همراه پروتکل //:http بنویسید، و دقت کنید که حتماً عبارت پروتکل دامنه خود را بنویسید. (اگر هم از پروتکل https استفاده می کنید آن را وارد کنید.) به عنوان مثال: /http://domain.com در قسمت پنجره جدید هم بهتر است بر روی گزینه "خیر" باقی بماند. سپس بر روی دکمه "افزودن" کلیک کنید در قسمت لینک بالای منو در کادر آیتم‌های دردسترس باید این دکمه ای که ساخته اید ظاهر شود، (در قسمت آخر لیست بگردید) سپس و در کادر آیتم‌های انتخاب شده آن را اضافه کنید و بهتر است با فلش های تغییر موقعیت آن را به اول لیست ببرید. کار تمام شد، خسته نباشید. اعتقاد و انگیزه نوشتن من از این آموزش این است که کار گروهی باعث رشد ما می شود و نفعش به همه ما می رسد. * از دوستان درخواست می کنم آموزشها و تجربیات خود را در این بخش بنویسید تا یک آرشیو کاملی از نکات مهم داشته باشیم. شاید باورتان نشود این آموزشی که من اینجا نوشتم بیش از یکسال بود مشکل خودم بود و دنبالش بود و از چند نفر هم پرسیدم اما نتوانستند کمک کنند تا اینکه بالاخره با تست های مکرر کشفش کردم و جالب اینکه از ابتدا همه مراحل را می رفتم اما پروتکل //:http را نمینوشتم و با شکست روبرو می شدم. تجربه دیگر اینکه عبارت index هم تا حدودی جواب میده اما در صفحاتی مشکل دارد. و خطای 404 می دهد. ,و همچنین در صفحه محصولات ریدایرکت به دامنه اصلی نمی کند.
  18. سلام دوستان گرامی در نسخه 1.6.1.0 من وقتی در سایت یک عبارت را جستجو می کنم. مطابق شکل پیوست شده : در گوشه پایین سمت راست لوگوهای پرداخت پیش فرض Paypal VISA Mastercard ظاهر می شود. که نمی خواهم این لوگوها نمایش داده شوند و یا اگر بشود آنها را با لوگوهای سفارشی مناسبتر جایگزین کرد. این لوگوها در واقع برای لینک "localhost/content/1-delivery" می باشند که localhost برای سایتهای مختلف همان دامین آن سایت می باشد و متغییر است. این آدرس به لینک "ارسال کالا" در مدیریت محتوا ختم می شود. که اصلا متناسب آن نیست. http://s3.picofile.com/file/8223722534/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%BE%DB%8C%D8%B4_%D9%81%D8%B1%D8%B6.JPG
  19. دانوش جان این ارتقا مشکلی با قالب پیش فرض 1.6.1.0 ندارد؟ در ضمن از زحمات شما و همه برو بچه های آی پرستا و همه عزیزانی که در بومی سازی و ترجمه نقشی بر عهده داشته اند بی نهایت تشکر می کنم.
  20. سلام بایستی ماژول مربوط به آن را پیکربندی کنید. در قسمت: ماژول ها> بلوک تماس با ما در کادر جستجو ماژول ها هم اگر عبارت "بلوک تماس با ما" را بنویسید سریع پیدا می کنید.
  21. asasoal

    نتیجه

    بعد از مدتی درست می شود، در محتوا و توضیحات عبارت مورد نظر خود را بنویسید
  22. asasoal

    نتیجه

    از چه زمانی سایت را راه اندازی کردید؟
  23. سلام من برای نصب نسخه 1.6.1.0 بر روی لوکال (WAMP و Xamp) این مشکل را داشتم، از داخل بسته نصب فولدر زبان فارسی (fa) را خارج کردم پرستا بدون مشکل نصب نشد، سپس بعد از نصب از قسمت بومی سازی زبان آن فولدر را Import کردم و به این ترتیب مشکل حل شد. البته به صورت خودکار و آنلاین هم این بسته توسط پرستاشاپ قابل دریافت و نصب است.
×
×
  • اضافه کردن...