رفتن به مطلب

hamedkhan

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2,019 بازدید کننده نمایه

hamedkhan's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

2

اعتبار در سایت

  1. سلام و خسته نباشید ببخشید من قالبم به حالت quick start نصب کردم اما زبان پیشخوان و منوها های مدیریت انگلیسی چطوری تغییر بدم این منوها ، حتی با نسخه جدید presta.ir/ نصب کردم باز تغییری حاصل نشد. یک راه دیگه نیز امتحان کردم اول نسخه 1.6.1.7 فارسی نصب کردم بعد قالب ریختم ، قالب بهم خورد کاملا
  2. مشکل من اینه که به محض ورود به سایت و پنل کاربری مشتری (حساب کاربری مشتری در موقع خرید محصول ) تصاویر محصولات محو و به حالت علامت سئوال نمایش داده میشود . لطفا در این رابطه کسی اطلاع داره اطلاع رسانی کنه ممنون .
  3. hamedkhan

    چجوری سایتو سئو کنم ؟

    با درود خسته نباشید . میتونید راهنمایی کنید که چرا سایت من در ویرایش گوگل وب مستر معرفی کردم ، اما فعلا فقط نقشه گوگل مپ میاد و نوشته های سایتم در صفحه نخست موقع جستجو نمیاد علت چیست ؟ در قسمت ایندکس پرستا نیز من توضیحات سایتم اعمال کردم !
  4. با سلام و خسته نباشید من در مورد تغییر زبان منوهای پرستاشاپ نسخه جدید از انگلیسی به فارسی میخواستم سئوال کنم که چگونه این منوهای مدیریتی به زبان فارسی باید تغییر داد لطفا راهنمایی بفرمائید . فقط لطفا در این مورد اضافه کردن زبان فارسی توضیح بدین ؟
  5. با درود و خسته نباشید پرستاشاپ نسخه 1.6.1 دارم الان برای آپدیت به نسخه جدید 1.6.1.2 که همان آخرین نسخه منتشر شده پرستاشاپ هست باید، میبایست باید اول پشتیبان بگیرم و بعد ماژول ارتقاء یا upgrade نصب کنم و بعد در قسمت مدیریت پرستاشاپ حالت تعمیر را فعال کنم و روی ماژول upgrade کیک کنم که به نسخه جدید ارتقاء پیدا کنه ؟ البته ناگفته نمونه من قالب خریداری کردم و میبایست تغییر در حالت قالبم ایجاد نشه ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید . !؟
  6. من در قسمت ترجمه ویرایش متن ایمیل ها کردم اما در قسمت تغییر پسورد ، اسم پسورد اشتباها ویرایش کردم که الان در حال حاضر پسوردی که ایمیل میشود به جای کلمه پسورد مورد تغییر در ارسالی ایمیل کلمه password دریافت میشود باید چکار کنم که پسوردی که تغییر پذیرفته را دریافت کنم ؟
  7. hamedkhan

    لود شدن بسیار طولانی سایت

    با درود و خسته نباشید ، فرمت عکس هایی که در بنر ها و اسلاید شوها در پرستاشاپ که به حالت رسپانسیو باشد چه فرمتی از عکس پیشنهاد میکنید ؟
  8. با درود خسته نباشید در مورد نحوه تنظیمات seo و URL و نیز بخش پارامترهای پیشرفته در بخش کارایی و نحوه تنظیمات صحیح این دو مورد لطفا راهنمایی بفرمائید که چگونه باید باشد که در موردی همچون کند شدن سایت / عدم اجرای سبد خرید و نحوه کامپایل کردن قالب توضیح بدین ممنون میشم .
  9. سلام بهترین ماژول که تا به حال بدون هیچ مشکلی و طراحی زیبا ، برای گفتگو آنلاین یا به اصطلاح چت آنلاین کدام ماژول هست ، لطفا معرفی کنید .
  10. درود بر شما سئوال اول : قالب از سایتی در خارج از کشور خرید کردم روی cpanel نصب هست اما یکسری از ماژول هاشو غیر فعال کردم هنوز هم جای ماژول ها در صفحه نمایش محصولات هست به حالت جدول خارلی نشان داده میشود و فضایی در قسمت محصولات اشغال کرده اگر بخواهم این ماژول (علاقمندیهای شما یا علاقمندیها ) دوباره فعال کنم بیاد حالت اول باید چکار کنم . ؟ سئوال دوم : این قالب دوباره بخوام از اول کلا بر روی cpanel نصب کنم بر روی پرستاشاپ 1.06.14 کدام پوشه ها رو باید برروی پرستاشاپ کپی کنم (همکارتون راهنمایی کرد فقط فایل zip باید از قسمت قالب ها فراخوانی کرد این کار کردم اما ارور میده ) ؟ در صورت امکان پاسخ بدین ممنون میشم
  11. LIVE HELPER CHAT پنجم : به هاستتون برید و در پوشه قالبتون فایل footer.tpl را به حالت ویرایش باز کنید . این فایل footer.tpl در قسمت قالب من چند تا از این فایل دارم باید دقیق کدام پوشه پیدا و ویرایش کنم در یکی از فایلها این پیام زیر را مشاهده نکردم : {literal} your cod {/literal}
  12. LIVE HELPER CHAT پنجم : به هاستتون برید و در پوشه قالبتون فایل footer.tpl را به حالت ویرایش باز کنید . این فایل footer.tpl در قسمت قالب من چند تا از این فایل دارم باید دقیق کدام پوشه پیدا و ویرایش کنم در یکی از فایلها این پیام زیر را مشاهده نکردم : {literal} your cod {/literal}
  13. درود بر شما سئوال اول : قالب از سایتی در خارج از کشور خرید کردم روی cpanel نصب هست اما یکسری از ماژول هاشو غیر فعال کردم هنوز هم جای ماژول ها در صفحه نمایش محصولات هست به حالت جدول خارلی نشان داده میشود و فضایی در قسمت محصولات اشغال کرده اگر بخواهم این ماژول (علاقمندیهای شما یا علاقمندیها ) دوباره فعال کنم بیاد حالت اول باید چکار کنم . ؟ سئوال دوم : این قالب دوباره بخوام از اول کلا بر روی cpanel نصب کنم بر روی پرستاشاپ 1.06.14 کدام پوشه ها رو باید برروی پرستاشاپ کپی کنم (همکارتون راهنمایی کرد فقط فایل zip باید از قسمت قالب ها فراخوانی کرد این کار کردم اما ارور میده ) ؟
×
×
  • اضافه کردن...