Ali.Sh ارسال شده در بهمن 21، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 21، 2015 با سلام و درود خدمت عزیزانبنده هم نظرم رو به عنوان یک بیننده بدون در نظر گرفتن محتوای تاپیک عرض میکنم. ( البته همکار جدید دی بی اس تم در بخش برنامه نویسی هستم و امیدوارم سوتفاهم نشه چرا که هیچ علاقه ای به بحث های حاشیه ای که معتقدم حتی اگر حق با یک طرف ماجرا باشه ، ندارم و در واقع ضرر واقعی از نظر وجه کاری برای هر دو طرف در ذهن کاربر هست. و در طول سالها کار و برنامه نویسی در حوزه اینترنت هیچ حاشیه ای رو برای خودم صلاح ندونستم حتی در مواردی که صد در صد حق با بنده بوده. ) اما نظر من به عنوان یک خواننده تاپیک ؛کمی تجربه نیاز هست تا دلیل واقعی صحبتهای جناب معظمی که اکثر دوستان تند اونو خطاب کردند ، پیدا کنیم. دوستانی که به انداره کافی تجربه در محیطهای انجمنی رو داشتند میدونند که به هیچ عنوان نباید در یک تاپیک اعتراضی و شکایتی غیر از دو طرف ماجرا ، شخص دیگری پستی ارسال کنه چرا که پست ایشون هر چه که باشه به مثابه نمک پاشیدن بر روی زخم هست. اگر این تاپیک رو بررسی کنید میبینید که بعد از پست استارتر ، جناب @ramtin2025 مخصوصا در پاراگراف اول توضیحاتی دادند که عملا دی بی اس تم که بومی ساز قالبهای لئوتم هست زیر سوال رفت که چون برنامه نویسشون نیست پس تسلط کافی نداره. و در پاراگراف دوم هم به طور کلی محصولات دی بی اس تم از ریشه زیر سوال رفت. که در واقع متاسفانه از اونجایی که ایشون مدیر انجمن هم هستند نمکی که پاشیده به بحث ده ها برابر از نمکی که یک کاربر معمولی میتونه اضافه کنه تاثیرش بیشتر بود ! در اینجا انتظار میرفت یک مدیر انجمن ، مجرب تر عمل کنه و اینطور موضوع رو به انحراف نکشه. در ادامه تحلیل چرایی ماجرای تاپیک ، از اونجایی که مدیر محترم ( که واقعا برای ایشون احترام قائل هستم ) در تاپیک اعتراضی پستی ارسال کردند و قبح دخالت رو شکستند ، نفر بعدی که شخص محترم و بزگواری هستند و خودشون اعلام کردند که نه با لئوتم کار کردند و نه با دی بی اس تم اما ابراز کردند که چرا باید از بومی ساز و واسط استفاده کنند ، غیر مستقیم باز هم خدمات دی بی اس تم زیر سوال رفت اگر چه من مطئنم کاربر گرامی @mehranjo خواستن تجربه مثبتشون رو انتقال بدند و اصلا کاری با دی بی اس تم نداشتند اما متاسفانه ناخواسته خدمات دی بی اس تم رو زیر سوال بردند. نفر بعدی در پست چهارم خود استارتر پستی رو ارسال کردند که اگر به تبعیت از نفرات قبلی بودکه بدون اینکه منتظر پاسخ از سمت گروه دی بی اس تم باشند بر اثر این نمک پاشیدنها قضاوت و نتیجه نهایی رو کردند و اعلام کردند که کلا از گروه دی بی اس تم خرید اشتباه هست. پس پنجم هم کلا نامرتبط و صرفا سوال شخصی بوده. در نهایت هم در پست ششم یک بزرگوار جناب @jafar1374 پیدا شدند و از نتیجه مثبتشون از همکاری با دی بی اس تم نوشتند. و در پست هفتم صحبتهای جناب معظمی هست و ادامه بحث هم بدون ارتباط با موضوع تاپیک بر سر مسائل دیگه ای ارتباط پیدا میکنه. اما چرا باید تاپیک به این شکل آغاز پیدا کنه و به این شکل ادامه پیدا کنه. آیا مدیر یک انجمن موظف نیست که سلامت تاپیکها رو حفظ کنه و با هر گونه انحراف تاپیک از سمت اشخاص نامرتبط برخورد کنه ؟ اگر در انجمنی مدیر انجمن مسبب انحراف بشه چه میشه کرد ؟ چرا در تایپیکی که اشخاص محترم و بزگواری پست میزنند و هیچ ارتباطی هم به گفته خودشون به موضوع ندارند و حتی از خدمات استفاده نکردند اجازه درج پست داده میشه و پستشون هم پاک نمیشه ؟ آیا خدای ناکرده مدیریت این تاپیک با قصد و غرض بوده که با توجه به شناختی که تا امروز از مجموعه آی پرستا دورادور در انجمن شاپکیپر داشتم این موضوع بعید هست. اگر شخص شما در تاپیک مشابهی قرار بگیرید و یک نفر ناراضی از خدمات شما باشه که من مطمئنم پیدا میشه و هیچ چیز صد در صد نیست ، آیا اگر نفراتی نامرتبطی پیدا بشند و خدمات و زحمات چندین ساله شما رو زیر سوال ببرند ، شما عکس العملتون چیست ؟ آیا بعد از نگاه دقیق تر به موضوع و قرار دادن خودمون به جای جناب معظمی ، این پاسخ تند رو ممکن نبود خودمون بدیم ؟نیازی به پاسخگویی نیست چرا که متاسفانه در خارج از گود همه ما بهترین عکس العمل رو نشون میدیم و میشیم خونسرد ترین و ریلکس ترین شخص دنیال اما در واقعیت اوضاع همه میدونیم متفاوت هست. سلام مجدد به همه دوستانمحراب عزیز ممنون از مشارکت شما و وقتی که گذاشتید ولی لطفا در رابطه با موضوع تاپیک و بحث جاری مطلب بذارید.اینجا اصلا مساله پشتیبانی مطرح نیست. سوء تفاهمی بود بین استارتر و تیم دی بی اس تم که برطرف شد. مساله در حال حاضر تهمت هاییست که جناب کامران معظمی به تیم ما نسبت دادند و پاسخ هم داده شد.این نکته رو مطالب بالا اضافه کنم که من از روز اول مخالف شدید گرفتن نمایندگی از لئوتم بودم ولی اصرار کاربران و زیاد شدن افرادی که سایت کلاهبردار پرســــتاتولز سرشون کلاه گذاشته بود باعث شد این تصمیم رو بر خلاف میل باطنی بگیریم. کافی بود آقای معظمی نمایندگی لئو رو مطرح میکرد تا با کمال میل در بدو کار ، نمایندگی رو به ایشون منتقل میکردیم. این همه جنجال و تهمت به خاطر این موضوع بی اهمیت واقعا جای تاسف داره. موفق باشید توی این پست هم متاسفانه ، مدیر محترم کاملا آشکار از کاربران محترم درخواست مطلب گذاشتن کردن.در یک تاپیک اعتراضی یک کاربر که مرتبط نیست با دو طرف ماجرا چه شما چه استارتر و چه دی بی اس تم چه حرفی برای گفتن داره ؟ چه حرف مفیدی میتونه بیان کنه ؟ با کدوم یک از جریان های مطرح شده در تاپیک اطلاع داشته که بخواد مطلبی اینجا ارسال کنه یا شفاف سازی حتی بکنه ؟ سلامممنون از شما دوست عزیز که به این مسائل توجه دارید ولی پاکسازی این تاپیک امکان پذیر نیست مگر با درخواست جناب معظمی. ما هم دلمون نمیخواست این مشکل به وجود بیاد و اصلا تصور نمیکردیم که چنین مشکلی وجود داشته باشد. موفق باشیدبه نظر بنده با توجه به پست شما در ابتدای تاپیک و نحوه مدیریت تاپیک ، انتظاری بیش از این نمیرفت که تاپیک به اینجا کشیده نشه اگر در این زمینه کم تجربه هستید میتونید یک بار دیگه در یک تاپیک اعتراضی همینطور پست بدید و بررسی کنید ببینید اون تاپیک به کجا ختم میشه آیا همه چی خوب تموم میشه یا بلکه اختلاف بیشتر و عمیق تر میشه ؟ اگر و فقط اگر استارتر پست ارسال میکرند بعد از اون مطمئنا جناب معظمی پاسخ ایشون رو میدادند و در نهایت استارتر متوجه سوتفاهم میشدند و مطمئن باشید بحث اینقدر راحت تموم میشد چرا که دی بی اس تم و آی پرستا و پرستا استور ازشون همین انتظار در پشتیبانی مشتریان میره نه انتظار کمتر ! غیر از اینه ؟ به طور کلی اگر نخوایم بحث این تاپیک رو به پای قصد و غرض احتمالی بزاریم ( که صد در صد همینطور هست و از تیم آی پرستا بردباری و اخلاق انتظار میره ) و صرفا کم توجهی ارسال کنندگان تاپیک به بار بسیار منفی پستها و تاثیرات واقعی پستشون ، مطمئنم که فقط و فقط ضعف و سو مدیریت در این تاپیک مسبب این بحث نامبارک شده و مطمئنم که انشالله در آینده با تجربه بیشتری اینطور تاپیکها مدیریت میشه. اما یک نکته در باب برنامه نویسی و توسعه : در تعجبم که مدیر محترم @ramtin2025 که برنامه نویس هستند چرا پاراگراف اول رو بیان کردند با این توضیج شما آیا بومی سازی اسکریپت پرستاشاپ هم که طراح و نویسنده اونها نیستید و در آپدیتها ممکنه تغییرات بومی ساز با اشکال مواجه بشه ، آیا بدین معنی هست که محصول نهایی بومی ساز ضعیف هست ؟ برای اشکالات بومی سازی پرستاشاپ شما به خود پرستاشاپ اطلاع میدید که مشکلات حل بشه و منتظر آپدیت ها میشید ؟ آیا با این طرز فکر بهتر نیست یک پرستاشاپ دیگه از صفر نوشته بشه چرا که طراح و برنامه نویسش خودمون باشیم و به کار مسلط ؟ در قالب هم دقیقا همین موضوع صدق میکنه شما قالبی از لئوتم یا تم فارست تهیه میکنید با هزینه پایین و بعد به بومی سازی که کیفیت خوبی داره میدید و همون یک ماه رو که باید صرف نوشتن یک قالب از بیس کنه رو صرف بومی سازی و جزییات و کیفیت بالا میکنه . آیا دی بی اس تم یا شخص بنده یا کاربر محترم @mehranjo یا خیلی از بزرگان وب ترجیح میدند که به جای اختراع چرخ یک چرخ دیگه رو توسعه بدند ، اشتباه میکنند ؟ اونقدر امکانات و ویژگی ها در قالبهای خارجی هست که شاید بعد از یک سال کاربر هنوز هم اون امکانات رو درک نکنه که چطور باید استفاده کنه البته متاسفانه دی بی اس تم توی این زمینه ضعیف عمل کرده و آموزشهای قالبها و امکاناتش رو منتشر نکرده که خریداران مسلط به قالب باشند و بتونند از امکانات قالب به خوبی استفاده کنند که در البته در جریان هستم که این آموزشها در دستور کار هست. از اون طرف قالبهایی که از بیس طراحی شدند هم مزایایی دارند که نمیشه نادیده گرفت و امیدوارم که یک روز شرایط این فراهم بشه که زحمات برنامه نویسان و طراحان ایرانی بتونه در خارج از مرزها هم منتشر بشه و زحمت واقعی این عزیزان به بار بنشینه.------------------------------------------بنده نظرم رو در این تاپیک به عنوان یک خواننده عرض کردم و دخالتی هم نمیکنم موضوعاتی مثل بحث نمایندگی لئوتم هم نه ازشون اطلاعی دارم و نه واقعا ارزش بحث دارند. اما بحث کلی اگر امروز پرستاشاپ در ایران مورد توجه قرار گرفته نتیجه زحمات چند پشتیبان قوی هست مطمئن باشید اگر هر کدوم از این پشتیبانها ، پشتیبانیشون رو خاتمه بدند و خدماتشون رو تغییر بدند خیلی زود سطح کیفی کار پایین میاد و کاربران هم به مرور از این سیستم فاصله میگیرند و جایگزین دیگه ای پیدا میکنند. متاسفانه انحصار طلبی بیماری هست که در جامعه ایرانی باعث عقب ماندگی بیش از پیش در هر حوزه ای که انحصار به وجود آمده ، بوده. امیدوارم سعی کنیم ظرفیت رقابت سالم و داشتن رقیب سالم رو درتک تکون پرورش بدیم که نه نتها باعث پیشرفت اون حوزه بلکه باعث پیشرفت خودمون خواهد شد. اگر آی پرستا امروز اینقدر پیشرفت کرده به دلیل رقیب قدرتمندی مثل دی بی اس تم بوده و دقیقا بالعکس. و در نهایت جو فعلی اینقدر به نفع فروشگاه داران و وبمستران بوده که خیلی راحت یک بار از خدمات دی بی اس تم استفاده میکنند یک بار از خدمات آی پرستا. آی پرستا مشتریانشون رو در مواردی زیادی به دی بی اس تم ارجاع میده و دقیقا بالعکس دی بی اس تم در مواردی بسیاری به آی پرستا ! امیدوارم بحث همینجا تمام بشه و از ادامه بحث به دلایل بی ارزش جلوگیری بشه و سه طرف ماجرا ، استارتر ، دی بی اس تم و آی پرستا سعی کنند با قلب بزرگتری و عطوفت بیشتری همکاری و رقابتشون رو ادامه بدند. بنده دورادور در انجمن شاپیکپر با مدیران این انجمن شناختی داشتم و دارم و همیشه براشون احترام قائل بودم امیدوارم که این بحثها و احتلافات به حداقل برسه و تمرکز و توجه به سمت ایجاد محصولات و پروژه های با کیفیت تر و حتی همکاری های بیشتر معطوف بشه. با احترام و خسته نباشید. واکنش ها : دانوش، amirrzd، ramtin2025 و 1 نفر دیگر 4 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
saeed.5570 ارسال شده در بهمن 21، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 21، 2015 به نظر من ای پرستا انجمن و فروشگاه بسیار خوبیه و دی بی اس تم هم واقعا فوق العادس.هر دو حق اب و گل دارن و خیلی ها امثال من بهشون مدیونن.فقط یک سوء تفاهم کوچیک پیش اومده همین.استارتر بنظر من مقصره که باعث این سوء تفاهم شده و اگه جای جناب معظمی بودم دیگه به همچین فردی خدمات و پشتیبانی نمیدادم.ای پرستا هم به گردن همه حق داره .تنها تنها و تنها مرجع اموزش و عیب یابی کامل فقط ای پرستا هست.محصولاتشون هم روز به روز در حال بهبود و بهتر شدنه .پس باید هم از ای پرستا متشکر بود و هم از دی بی اس تم بابت پشتیبانی بی نقص و فوق العادشون سپاسگذاری کرد واکنش ها : admin، ramtin2025 و asasoal 3 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 21، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 21، 2015 متاسفانه انحصار طلبی بیماری هست که در جامعه ایرانی باعث عقب ماندگی بیش از پیش در هر حوزه ای که انحصار به وجود آمده ، بوده. امیدوارم سعی کنیم ظرفیت رقابت سالم و داشتن رقیب سالم رو درتک تکون پرورش بدیم که نه نتها باعث پیشرفت اون حوزه بلکه باعث پیشرفت خودمون خواهد شد. اگر آی پرستا امروز اینقدر پیشرفت کرده به دلیل رقیب قدرتمندی مثل دی بی اس تم بوده و دقیقا بالعکس همانطور که شما در نهایت احترام و آرامش مطلبتون رو نوشتید من هم در نهایت احترام و آرامش بخشی از حرف شما رو پاسخ میدم.این بخش از سخن شما رو نمیتونم بپذیرم چون نه ما انحصاری در اختیار خودمون گرفتیم و نه قصد این کار رو داریم.پرستاشاپ فارسی شده در انحصار ماست چون تمام بومی سازی ها با خلاقیت و شیوه های استاندارد توسط خود ما بومی شده. هرجایی هم که به مشکل خوردیم با تیم اصلی پرستاشاپ مشکل را (مشکل آن ها را) حل کردیم. فکر میکنم بیشتر سخنان شما به دلیل ناآشنا بودن شما با تاریخچه پیشرفت ما باشه.زمانی که دی بی اس تم وارد خدمات پرستاشاپ شدند این انجمن بهترین انجمن فروشگاه ساز در ایران شده بود و تیم ما به شکل جدید خودش در حال تحول بود. دی بی اس بخشی به نام پرستاشاپ نداشت و خدمات وردپرس انجام میدادند. پس اصولا ما قبل از پیشرفت رقیبی به نام دی بی اس نداشتیم که پیشرفتمان را مدیون آن ها باشیم! برعکس این موضوع قطعا میتونه صادق باشه چون اگر پرستا با قدرت کار نمیکرد قطعا این همه کاربر به سمت این انجمن و طبیعتا پرستاشاپ کشیده نمیشد.از افتخارات ما این هست که با بستن در کپی و نال و ریپ و ... در انجمن رسمی و مرجع فارسی راه را برای رشد برنامه نویسان داخلی فراهم کردیم. با افتخار این را بیان میکنم که یک تنه از روز اول جلوی هرگونه کپی کاری را در انجمن گرفتم و حتی شاید باور نکنید همکار فعلی خودم ramtin2025 (مهدی شاد) مخالف عقیده من بودند و آن را سخت گیرانه میدونستند و امروز دلیل این سرسختی رو به خوبی درک میکنند. در این زمینه به قدری سخت گیر هستیم که چنانچه فروشگاهی از محصولات غیر اصل استفاده کند از تمام خدمات ما محروم می شود. قطعا همه تیم ها در پرستاشاپ ایران مدیون این سیاست هستند. در حال حاضر هم دی بی اس تم را رقیبی برای خود حساب نمیکنیم چرا که قصد رقابت با دوستان خود را نداشته و نداریم. قطعا با مطالعه تاپیک باید متوجه میشیدید که در حال بررسی امکان همکاری بین دو تیم بودیم تا پیشرفت مجموعه وب فارسی و به خصوص فروشگاه های اینترنتی را رقم بزنیم. وقتی هدف ما خدمت صادقانه است و پیش رفت وب فارسی در همه زمینه ها (از جمله برنامه نویسی و خدمات) نمیتوانیم دیدی انحصاری به داشته باشیم. در نهایت با تمام احترام از این که نظرتون رو بیان کردید سپاسگذارم. بخشی از مطالب شما دوستانه بوده و بسیار از شما قدردانی میکنم و بخشی هم فکر میکنم دارای اشکال هست که خیلی نمیخوام واردشون بشم. واکنش ها : admin 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در بهمن 21، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 21، 2015 سلامعلی عزیز ممنون از مشارکت شما ولی شما حرفهایی زدید که نمیشه بدون جواب بمونه.صحبتهای شما در مورد سوء مدیریت انجمن رو نادیده میگیرم و جوابی نمیدم و قضاوت با دوستان.در مورد منحرف شدن بحث از موضوع ، متاسفانه این انحراف توسط جناب معظمی بوجود اومد و همون مسائلی که شما فرمودید ازشون اطلاعی ندارید بحث رو به اینجا کشوند. تهمتهای دروغ به کل تیم پرستاشاپ فارسی زدند و رفتند. اگه یه کاربر عادی بود و پای اعتبار تیممون مطرح نبود مطمئنا پست ایشون رو خودم ویرایش یا حذف میکردم و بحثی پیش نمیومد . ولی صحبت ایشون اگر بی پاسخ میموند یا حذف میشد ، در ذهن افرادی که این مطلب رو خونده بودند چه تفکری نسبت به تیم ما بوجود میومد ؟ بدون شک مهمترین دلیل پیشرفت پرستاشاپ فارسی تا به امروز ، صداقتش با مشتریان و اعضای انجمن بوده و ما نمیتونیم به این سادگی اجازه بدیم کسی بیاد و 4 سال زحمت و خدمات صادقانه ما رو زیر سوال ببره و به جرم مرتکب نشده محکوممون کنه و بی جواب بمونه.مطمئنا هیچ تیم و شخصی بدون اشتباه نیست و تیم ما هم در مواردی دچار اشتباه و اشکال شده ، ولی اونقدر شهامت داریم که اگه اشتباه یا کوتاهی ای انجام بدیم ، به اون اقرار کنیم و عذرخواهی کنیم. در همین انجمن یا شاپکیپر اگر جستجو کنید ، تاپیکهای زیادی هستند که خودم شخصا از کاربران پرستاشاپ بابت مواردی که پیش اومده عذرخواهی کردم و اصلا هم کسر شان نمیدونم این کار رو. ولی شما برید تهمتهای جناب معظمی ، از ادعای اولین نماینده لئوتم ، تا راستچین سازی و آشنایی من با پرستاشاپ از نسخه 1.6 رو بشمارید و ببینید که همگی در این تاپیک با مدرک ثابت شدند که ایشون اشتباه میکردند و تهمت بیجا به بنده و تیم ما زدند، ولی شهامت روبرو شدن با اشتباهی که کردند رو ندارند. اما در مورد جواب بنده به استارتر :بنده و جناب معظمی تا قبل از این تاپیک با هم دوست بودیم و هیچ مشکلی تا به حال با هم نداشتیم و جواب بنده بر خلاف تصور شما ، کاملا دفاع از تیم شما بود. ولی وقتی تفکر و دید منفی باشه به اینجا کشیده میشه. 1- قالبهای خارجی همیشه این دردسر ها را به همراه دارند. پشتیبانی قالبهای خارجی کار بسیار سختی هست به دلیل اینکه شما طراح و نویسنده اونا نیستید و نمیتونید دخل و تصرفی در کدنویسی و اصلاح داشته باشید و اگر هم هر اصلاحی انجام بدید در آپدیت بعدی قالب به احتمال 90درصد از بین خواهد رفت و باید مجددا این کار انجام شود. پس راه حل اصولی و بهینه اینه که اشکالات قالبها به طراح (لئوتم) گزارش داده بشه و منتظر انتشار آپدیت بمونید.در اینجا هدف این بود که استارتر متوجه بشه که پشتیبانی از قالبهای خارجی ، به دلیل محدودیت هایی که وجود داره بسیار سخت هست و نباید توقع بیش از حد از تیم دی بی اس تم داشته باشه. چرا که خیلی از اشکالات رو حتی اگه این تیم برطرف کنه باز هم با اجرای آپدیت بعدی از بین خواهد رفت. پس مشتری بهتره که منتظر بمونه تا اشکالات قالب رو لئوتم در آپدیت خودش برطرف کنه و سپس از طریق دی بی اس تم دریافت کنه.میشه بفرمائید کجای این مطلب بنده ، این مفهوم رو میرسونه که لئوتم چون برنامه نویس قالب نیست پس تسلط کافی نداره ؟ 2- سایت لئوتم طی صحبتهایی که داشتیم ، نمایندگی انحصاری در ایران رو به تیم ipresta.ir داد و ما مدتی به فروش و پشتیبانی قالبهای این سایت پرداختیم تا اینکه بر خلاف وعده و مکاتبات انجام شده به سایت دی بی اس تم هم نمایندگی داد و ما به طور کامل ارتباط خود را با این سایت قطع کردیم. تجربه این مدت همکاری به ما نشان داد که اولا سایت لئوتم در پشتیبانی و ارائه آپدیت بسیار ضعیف عمل میکند و ثانیا با توجه به خلف وعده ای که با ما داشتند ، میتوان نتیجه گرفت که از ارزشهای اخلاقی کاملا به دور هستند. هر چند تیم پرستاشاپ فارسی تنها به خاطر براورده کردن نیازهای مشتریانش این همکاری رو آغاز کرده بود ولی امروز بسیار خوشحالیم که در بدو همکاری ، این رابطه قطع شد.در اینجا هم هدف من این بود که استارتر متوجه پشتیبانی ضعیف سایت اصلی لئوتم بشه و توقع آپدیت هفتگی و ماهانه از دی بی اس تم نداشته باشه. منتها برای اینکه استارتر بدونه که بنده روی هوا و بدون دلیل ، لئوتم رو ضعیف خطاب نمیکنم ، مختصری درباره اینکه قبلا تیم ما هم نماینده لئوتم بوده ذکر کردم و هیچ دروغی هم ننوشتم و تمام مطالب عین واقعیت هست. اما چرا بنده اصلا در این تاپیک به قول شما اعتراضی شرکت کردم ؟ به دلیل اینکه مدتهاست که در شاپکیپر و انجمن خودمون ، آقای معظمی حضور نداشتند یا مطلبی ارسال نکردند و فکر نمیکردم به این زودی ها جواب این تاپیک رو بدهند. من از سر لطف و به خاطر رفاقتمون جواب این کاربر رو دادم وگرنه فشار کارم اونقدر زیاد هست که وقتی برای این موارد باقی نمیمونه. اگر آقای معظمی از مطلبی که من گذاشتم برداشت دیگه ای داشتند ، کافی بود یه پیام خصوصی به بنده میدادند که مطلبی که نوشتم درست نیست یا منظور رو به درستی نمیرسونه یا برداشت اشتباه میشه و مطمئنا من یا ویرایش میکردم یا کلا حذفش میکردم. اما در مورد تعجب شما در رابطه با برنامه نویسی بنده :بومی سازی قالب با بومی سازی پرستاشاپ کلا متفاوته و این مقایسه از پایه اشتباه است. جهت اطلاع باید بدونید که ما در بومی سازی پرستاشاپ ، هیچیک از فایلهایی را آپدیت میشوند ، دستکاری نمیکنیم و تغییر نمیدهیم چون بسیار واضحه که با اولین آپدیت، بسیاری از بومی سازیها از دست خواهد رفت. به عنوان مثال فایهای اصلی ماژولها و ... کاملا دست نخورده هستند.ولی در قالب ، وقتی یکی از ماژولهای قالب دچار اشکال باشه و شما مثلا فایل اصلی php ماژول رو اصلاح کنید (اگر طراح مجوز این کار را داده باشد) ، پس از آپدیت، این تغییرات از دست خواهد رفت و شما باید مجددا این کار را انجام دهید. در مورد رقابت و پیشرفت هم حرفهای شما کاملا ضد و نقیض هستند. همانطور که خودتون فرمودید ، تیم ما مشتریان زیادی برای دی بی اس تم فرستاده و بالعکس و این نشون میده که ما هیچ رقابتی نداشتیم که بخواد باعث پیشرفتمون باشه. از همان ابتدا ما با همه تیم های فعال در حوزه پرستاشاپ رفاقت داشتیم و هیچ کسی رو در مقابل خودمون تصور نکردیم ( البته به جز سایت کلاهبردار پرســــتاتولز که بحثش جداست و فعالیت ناسالم میکنه ). اگه ما پیشرفتی داشتیم به خاطر تلاش ، پشتیبانی و صداقت خودمون در کار بوده و اگه دی بی اس تم پیشرفتی داشته ، باز هم حاصل خدمات خوبش به مشتریانش بوده. سعید جان از شما هم ممنونم به خاطر دلسوزی ای که برای هر دو تیم دارید . ولی لطفا نسبت به سایرین قضاوت نکنید . اولا که مشکل ایشون با سایت دی بی اس تم حل شده و نیازی به این تذکرات نیست و ثانیا شما شرایط ایشون رو نمیدونید و شاید اگر من و شما هم در شرایط ایشون بودیم ، این کار رو انجام میدادیم. در مورد سایت ما هم مواردی در شاپکیپر و همین انجمن بوده که کاربری از خدمات ناراضی بوده و تاپیک زده . این جای نگرانی نداره ، یا ما اشتباه کردیم و ایشون رو به هر ترتیبی که ممکن باشه راضی میکنیم و یا ایشون در اشتباه بوده یا برداشت درستی از نحوه کار نداشته که توجیح میشه. البته همیشه کمی صبر باعث میشه راه حل های بهتری به ذهن آدم برسه. موفق باشید واکنش ها : دانوش و admin 2 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
معظمی ارسال شده در بهمن 22، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 22، 2015 سلام و وقت بخیربنا بود بنده دوباره به تاپیک سر نزنم چون چنین مباحثی و چنین دلخوری هایی رو در شأن دوستان قدیمی، مدیران انجمن، کاربران انجمن و البته شخص خودم نمی دونم. از طرف دیگه الآن که دارم شروع به نگارش این پاسخ میکنم، ساعت از 3 صبح گذشته و فکر میکنم یکی از نشونه ها این باشه که به چه میزان مشغله و موضوعات مهم تر در طول روز هست که باید مدیریت زمان کنیم. ولی با این وجود چون تاپیک در زمانی که من نبودم ادامه پیدا کرده و مطالب ادامه پیدا کرده، به ناچار یکبار دیگه در تاپیک شرکت میکنم و امیدوارم آخرین باری باشه که همه ما در چنین تاپیک هایی شرکت میکنیم. ---1- افراد زیادی بنده و همینطور مجموعه دی بی اس تم رو میشناسن. صدها کاربر در اینجا از مشتریان دی بی اس تم هستن و من در برابر حجم زیادی از افرادی که با محصولات ما آشنایی دارن ادعا میکنم که با قضاوتی منصفاه میشه گفت سطح کیفی محصولات و خدمات پشتیبانی دی بی اس تم در بالاترین حد ممکن قرار داره و مجموعه دی بی اس تم از ابتدای فعالیتش به پاسخگویی و پشتیبانی خوب خودش شهرت پیدا کرده. مواردی مثل آپدیت مادام العمر رایگان و پشتیبانی مادام العمر رایگان در اینترنت ایران اولین بار توسط دی بی اس تم ارائه شده و هنوز فکر میکنم در این زمینه پرچم دار هستیم و شخصاً گاهی اوقات مشتریانی رو می بینم تیکت ایجاد میکنن که تاریخ خریدشون به 4-5 سال پیش برمیگرده و همچنان در حال استفاده از خدمات پشتنیبانی شون هستن. ولی گاهی اوقات در هر کسب و کاری بدون استثناء شرایطی پیش میاد که صحیح یا نا صحیح شخصی از محصول یا خدماتی که خریداری کرده راضی نیست. محال ممکنه یک مجموعه تجاری با چنین شرایطی رو به رو نشه مگر اینکه اصلاً مشتری نداشته باشه! حالا یکی از دوستان مقصر این بحث رو استارتر خطاب کردن و نوشتن اگر جای بنده بودن دیگه هرگز به استارتر پشتیبانی نمیدادن. برعکس! ما به استارتر محصول فروختیم و پشتیبانی از ایشون وظیفه بی چون و چرای ماست. ما که نمیتونیم به دلیل یک موضوعی که هیچ ربطی به بخش پشتیبانی یا محصول دی بی اس تم نداره حق ایشون رو ضایع کنیم! اتفاقاً ایشون مشکل دیگه ای رو پس از این تاپیک اشاره کردن که با کمال میل ثبت در فهرست آپدیت شد. ما این رو آزادی بیان میدونیم و مشتری حقشه که هر جایی که خواست آزادانه چه خوب چه بد نتیجه تجربه خودش رو در اختیار دیگران قرار بده. همچنین بنده اشاره کردم کل موضوع این تاپیک یک نوع خاص سوء تفاهم بود که باعث ناراحتی استارتر شده بود که ما سعی کردیم برطرف کنیم این جریان رو ولی متأسفانه تاپیک یک روز قبل ایجاد شده بود و وقتی موضوع در تیکت حل شد، در تاپیک مطالبی نوشته شده بود که بسیار ناراحت کننده تر از خود تاپیک بود.----- 2- من مواردی که مربوط به جریان بین ما و لئوتم بوده و جریانات پس از اون در ایران بین ما و تیم آی پرستا بوده رو در حضور خود مدیران آی پرستا در پاسخ های قبلی خودم مطرح کردم. چه نیازی به بیان مطالب تکراری هست وقتی یکبار زمان گذاشتم و هر چیزی که بوده و میدونستم رو در صفحه قبل توضیح دادم؟ اما با بحثی که مطرح شده میخوام مطالبی به گفته های خودم اضافه کنم. اولاً اینکه شما میدونید و مطلعید و مطلع بودید که دی بی اس تم در حدود یک سال بود که قالب های کپانی لئوتم رو برای اولین بار در ایران ارائه می کرد. لئوتم اکانت دولوپر داره این رو همه میدونن. ما از زمانی که اکانت دولوپر رو تهیه کردیم تا زمانی که کار به مکاتبه کشید تا بتونیم شرایط فروش آنلاین هم داشته باشیم چند ماهی طول کشید. اولین مشتری ما آقای نوروززاد از دوستان خوب و نزدیک خودم در انجمن شاپکیپر حدود 2 سال پیش بود که سفارش استفاده از یکی از قالب های کمپانی لئوتم برای یک سایت فروش عطر در زمان پرستاشاپ 1.5 به ما دادن. ما در جریان اون سفارش اکانت دولوپر لئوتم رو تهیه کردیم و طبق حق قانونی این اکانت، از این قالب برای طراحی و راه اندازی سایت ایشون استفاده کردیم. این اولین بار در تاریخ ایران هست تا جایی که اطلاع دارم که به این شکل رسمی تیمی اکانت سطح دسترسی دولوپر لئوتم رو برای انجام یک پروژه طراحی سایت تهیه و خدمات مرتبط رو ارائه میکنه. آقای نوروززاد و بنده سایت فروشگاه عطر ایشون رو به عنوان یک نمونه کار موفق معرفی کردیم و تعداد درخواست های دوستان نزدیک و سایر کاربران شاپکیپر برای استفاده از سایر قالب های این کمپانی بالا رفت. کم کم درخواست هایی برای ما اومد که مدیر فروشگاه مایل به خرید قالب بود نه راه اندازی فروشگاه با قالب و این خارج از محدوده عرف کپی رایت اکانت سطح دسترسی دولوپر کمپانی لئوتم هست. پس در بخش پشتیبانی لئوتم تیکتی زدیم و در اسکایپ با مدیر لئوتم صحبت کردیم و جریان رو مطرح کردیم (بعلاوه محدودیت خرید با دلار در ایران و اینکه زبان ما راستچین هست و باید قالب رو قبل از ارائه حتماً ترجمه و بومی سازی کنیم) و موضوعاتی که قبلاً چه اینجا و چه در شاپکیپر و چه حتی روی سایت دی بی اس تم در برگه شرایط خرید قالب های لئوتم توضیح دادم. ماه ها ما به همین شیوه فعالیت کردیم و با توافقی که صورت گرفته بود با سطوح دسترسی متفاوتی که داشتیم به دو شیوه قالب ها رو یکی برای راه اندازی سایت با قالب و دومی فروش آنلاین قالب بدون خدمات راه اندازی سایت عرضه کردیم و هیچ کس نیست که بتونه ادعا کنه که در تمام این مدت سایت دیگه ای هم بوده که قالب های کمپانی لئوتم رو در ایران ارائه میکرده یا حتی قصدش رو داشته. هر ادعایی خلاف توضیحات بالا خلاف واقع هست و دی بی اس تم در حدود یک سال (شاید کمتر) تنها مرجعی بود که قالب های بومی شده لئوتم رو هم می فروخت هم با این قالب ها فروشگاه راه اندازی میکرد. پس از مدتی مدیران آی پرستا اطلاعیه ای منتشر کردن که موفق به اخذ اکانت نمایندگی لئوتم در ایران شدن. و ما هم تاریخچه صحبت هامون هست چه در سطح انجمن شاپکیپر و چه در پیام خصوصی که فکر کنم به آقای مهدی شاد دادم علاوه بر تبریکات فروان، توصیه هایی هم در باب نحوه ارائه قالب های بومی شده در ایران داشتیم. باور کنید برای ما خبر خوشحال کننده ای بود که در ارائه قالب های این کمپانی در ایران تنها نیستیم! اما پس از مدتی این ادعا با لحن بدی مطرح شد که آی پرستا تنها نمایندگی قانونی لئوتم در ایرانه و جریاناتی که قبلاً توضیح دادم. قبلاً گفتم که در انجمن های گفتگو به ادعاهای مطرح شده جوابی ندادیم و جریان رو با مدیر لئوتم مطرح کردیم و مواردی که در پست قبلی خودم مطرح کردم. حالا دو بحث اینجا مطرحه:1- در شرایطی که دی بی اس تم در حدود یک ساله قالب های لئوتم رو در ایران به صورت بومی شده و اورجینال عرضه میکنه و مشتریان زیادی هم از قالب های حرفه ای این کمپانی از طریق دی بی اس تم قالب تهیه کردن، چرا باید مهرشاد عزیز ما بره به مدیر لئوتم ایمیل بزنه که ما میخوایم تنها نمایندگی در ایران باشیم و به قول خودتون نمایندگی انحصاری باشید؟ خود مهرشاد عزیز متن ایمیل رو در تاپیک قرار داده و هر آدم منصفی که نوشته های من رو میخونه قضاوت کنه که آیا این کار، کار درستی بوده که شما بری اینطور به این شکل تقاضای نمایندگی کنی به شرطی که سایتی که در حال حاضر نمایندگی داره نمایندگیش ازش گرفته بشه و در آینده هم هیچ سایتی نتونه نمایندگی بگیره در ایران؟ آیا این کار درستی بوده؟ آقای مهدی شاد عزیز بنده نیازی ندارم شما با خوشحالی نمایندگی که قبل از شما داشتم و هرگز اعتقادی به انحصاری بودنش هم نداشتم و ندارم رو دو دستی به بنده تقدیم کنید! و مهرشاد جان متأسفانه مدیر لئوتم در یکی از پاسخ های خودش به شما نشون داده که در تجارت اخلاق نداره! یعنی چی شما 70 قالب که ارسال کردید ما به دی بی اس تم ایمیل میزنیم قالب هامون رو از روی سایت حذف کنه؟ فرضاً ما قالب هامون رو هم حذف کردیم، اون کاربرهایی که قالب رو از ما خریدن و نمیتونن به انگلیسی با پشتیبان لئوتم در ارتباط باشن چطور قراره "" آپدیت نسخه بومی شده و پشتیبانی برای نسخه بومی شده "" قالبش رو از لئوتم بگیره وقتی ما دیگه خدمات دهنده نباشیم؟ اگر دی بی اس تم رو که این وسط داره قربانی طمع فروش بیشتر میشه اصلاً در نظر نگیریم، این خیانت محض در حق مشتری های دی بی اس تم هست! 2- در مدت دو سه ماهی که مجموعه آی پرستا قالب های لئوتم رو در ایران ارائه کردن، فکر کنم به خوبی به این موضوع تسلط پیدا کرده باشن (همونطور که بهمن عزیز بارها در شاپکیپر به این موضوع اعتراف کرد) که بومی سازی قالب های لئوتم با کیفیتی که دی بی اس تم ارائه میکنه 100% سالم همراه با ارائه آپدیت هایی به روز و پشتیبانی نامحدود کار هرکسی نیست و ما خودمون به صورتی تیمی یک قالب رو که میخوایم آماده کنیم گاهی در گذشته 40 روز روی یک قالب کار کردیم تا آماده عرضه روی سایت یا به مشتری خاص بشه! اما وقتی آی پرستا نمایندگی خودش رو کنار گذاشت، اول پای دی بی اس تم رو وسط کشید که چرا آی پرستا تنها نمایندگی رسمی نیست و در تاپیک اطلاعیه لغو نمایندگی با لحن بسیار زننده ای دی بی اس تم شد مقصر اصلی ماجرا طوری که انگار چوب لای چرخ کن این داستان بوده. و بعد از اون هم به شدت قالب های بسیار پیشرفته پرستاشاپ لئوتم همیشه با بدترین شکل ممکن خطاب شدن. ما برای اولین بار در جهان شاهد استفاده از ماژول فوق العاده پیشرفته پیج بولدر آپولوتم (کمپانی همکار لئوتم) بر روی قالب های لئوتم هستیم. به سایت لئوتم سر بزنید قالب های جدید این کمپانی با 10 دموی متفاوت ارائه میشن چون به کمک چنین ماژول پیشرفته ای برای اولین بار در دنیا مدیر یک فروشگاه پرستاشاپی میتونه بی نهایت ظاهر متفاوت با ترکیب چیدمان اجزا و المان های متفاوت و حتی رنگ بندی ها و ظاهری 100% متفوات بسازه. به عنوان نمونه 4 دموی قالب leo_outdoor رو بررسی کنید ظاهرهایی کاملاً متفاوت ولی یک قالبه نه 4 قالب! با ماژول پیج بولدر پیشرفته آپولوتم مدیر سایت میتونه به این شکل با یک قالب هر زمان که خواست ظاهرهای متفاوت داشته باشه و تنوع بدون هزینه برای خودش ایجاد کنه! ماژول های پیشرفته بوت اسپرت مگامنو و مگا منو سایدبار، ماژول بسیار عالی وبلاگ پرستاشاپ لئوتم. ماژول ویجت منیجر که به تنهایی جای نزدیک به 50 ماژول پرستاشاپ امکانات داره و پیشرفته ترین ماژولیه که برای پرستاشاپ طراحی شده 100 دلار روی سایت لئوتم فروخته میشه و روی همه قالب هاش هست. ماژول اسلایدر لایه ای لئوتم از پیشرفته ترین ماژول هاییه که من تا بحال برای پرستاشاپ دیدم. ماژول ایجکس سفارشی به کاربر امکاناتی رو میده که به راحتی به دست نمیاد. مثل شمارنده معکوس هوشمند برای محصولات تخفیف دار، نمایش تعداد محصولات هر شاخه. نمایش تصاویر بیشتر از یک محصول به صورت ایجکس با بردن ماوس روی تصویر محصول و غیره. ماژول جستجو در شاخه های لئوتم به کاربر این امکان رو میده که وقتی داره در فروشگاه جستجو میکنه، شاخه مورد نظرش رو انتخاب کنه و فقط در محصولات همون شاخه جستجو کنه. از بحث ماژول ها که بگذریم، میزان سئو فرندلی قالب های لئوتم به حدیه که حتی من هم بارها متعجب شدم و به زودی قراره مطلبی در همین ارتباط روی سایت دی بی اس تم منتشر کنم تا کاربر با سطح کیفی سئوی قالبی که خریداری کرده یا قصد خرید داره آشنا بشه. در نهایت، اگر قالب های حرفه ای لئوتم انقدر بده که بطور مستقیم و غیر مستقیم در جاهای مختلفی نوشته میشه خرید قالب اورجینال به نوعی یک اشتباه هست و هیچ کس نباید سمت چنین قالب هایی بره، پس چرا نمایندگی لئوتم رو مکاتبه کردید و از لئوتم نمایندگی گرفتید؟ ----و پاسخ به نوشته های بهمن عزیزبهمن جان بنده در پاسخ قبلی خودم به صورت غیر مستقیم به طراحی اختصاصی نبودن قالب های ایرانی اشاره کردم و چی نوشتم؟ نوشتم من شاید با حرف ها و رفتار یکی دو نفر مشکل داشته باشم ولی نمیخوام با مطالبی که اینجا گفته میشه روی فروش و درآمدزایی دیگران هم تأثیر بذارم! یکی از اون دیگران که بنده مایل نبودم پای خودش و محصولاتش به این موضوع باز بشه و به احترامش موضوع رو باز نکردم شما بودی. چرا عادت داریم هر بحثی که ما مربوط نیست رو واردش بشیم و با یک لحن تند و زننده ای شخصی که عملاً نوشته نباید بحث پای دیگران به وسط بکشه رو خطاب کنیم؟ شما نوشتید که حسرت خوردید کسی رو به ما معرفی کردید و دوباره نوشتید که اغلب مشتریان شما از سبد خرید دی بی اس کارت استفاده میکنن. اولاً ما هم متقابلاً شما رو به عنوان یک طراح و برنامه نویس خوش ذوق و با استعداد به دیگران بارها و بارها معرفی کردیم و از انجام این معرفی هم برعکس شما متأسف نیستیم. و ثانیاً در ایران هر فروشگاهی که با سبد خرید دیفالت پرستاشاپ فعالیت کنه مدیر بسیار کم تجربه و بی اطلاعی پشتش هست که با وجود چندصد فروشگاه پرستاشاپی که از این سبد خرید استفاده میکنن هنوز متوجه نشده که چنین محصول ارزشمندی روی دی بی اس تم هست که بعید میدونم حتی همون شخص هم به زودی متوجه نشه که سبد خرید سایر فروشگاه های پرستاشاپی ایرانی پیشرفته تر از خودشه و با تحقیق به ما نرسه. شما شاید نقش معرفی کننده رو داشتی و شاید هم در آینده باز داشته باشی ولی اطمینان میدم که دیر یا زود همون اشخاص بدون معرفی شما پی به وجود این سبدخرید روی دی بی اس تم می بردن. ما از بابت معرفی های شما سپاسگزاریم و با اطمینان میگم در سطحی برابر همیشه معرفی متقابل وجود داشته. ---- در نهایت چون در تاپیک دیدم صحبت از حذف تاپیک اومده، در صورت رضایت استارتر از حذف تاپیکش، به نظر من هم این بحث ها بسیار دور از شخصیت همه ماست و نباید خیلی از موضوعات مطرح میشد و نباید جرقه ایجاد یک ناراحتی زده میشد و الآن هم بهترین کار برای دو طرف اینه که بحث رو فراموش کنن و زمان ارزشمند رو برای رسیدگی به برنامه ریزی های کاری و درخواست های مشتریان شون بگذارن. دانوش جان بار قبل هم گفتم که با اینکه بارها در تیم دی بی اس تم ارائه یک بومی سازی باکیفیت مطرح شده (و اگر هم بخواد انجام بشه قطعاً با ایده ای نو و شیوه ای متفاوت انجام میشه و نیازی نیست نگران کپی برداری از کدها باشید)، ولی اشاره کردم که با اینکه انجام یک کار در سطح کیفیت عالی که سقف ایده آل هامون باشه 6 ماه زمان میخواد، ولی همیشه به دلیل ایجاد یک اتحاد بین خدمات دهنده های پرستاشاپ در ایران و وجود "یک مرکز" برای عرضه پرستاشاپ بومی شده، اینکار انجام نشد. بیایم امیدوار باشیم هرگز نیازی به دو پاره شدن خدمات دهنده های پرستاشاپ در ایران نباشه و رقابت ما رقابتی در کنار حمایت از هم باشه. چیزی که خواسته قلبی من هست و وظیفه شما به عنوان بومی کننده پرستا در ایران و مدیر این انجمن در تحقق اون. بدترین روز رو روزی میدونم که این باورها و این اعتمادها به دلیل حرف ها و رفتار نسنجیده و غیر حرفه ای یکی دو شخص از بین بره. یا علی واکنش ها : saeed.5570 و MoReNu 2 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
معظمی ارسال شده در بهمن 22، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 22، 2015 سلام مجددبهمن جان من پست اولی که در اون عکس گذاشتید رو ندیدم. بهمن عزیز من در صفحه نحوه خرید قالب های اورجینال لئوتم روی سایت دی بی اس تم توضیح دادم که ما دو اکانت متفاوت دولوپر و نمایندگی داریم:http://dbstheme.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE-%D9%84%D8%A6%D9%88%D8%AA%D9%85/من توضیح دادم خودم که تفاوت شون چی هست و مشتری چطور از بین این دو نوع متفاوت لایسنس ، لایسنس مناسب خودش رو انتخاب کنه. بعد شما عکس از صحبت های من گذاشتید که من گفتم ما اکانت دولوپر هم داریم؟فکر میکنم اشتباه متوجه شدی. عکس هایی که گذاشتید تصدیقی بر موضوعاتی هست که در تاپیک مطرح کردم. به خصوص اون پیام خصوصی که قبل از اعلام نمایندگی آی پرستا هست و بنده در اون پیام خصوصی براتون نوشتم که با لئوتم برای فروش قالب هاشون مذاکره کردیم و بد جواب میدن. دلیل بد جواب دادن هم امروز در پست قبلی خودم توضیح دادم. تا صدرا در اسکایپ با مدیر لئوتم صحبت نکرد و اعتمادش به ما و حرفه ای بودن ما جلب نشد، رسماً فروش قانونی قالب ها رو تأیید نمیکرد. کل این جریانات هم به سندیت عکسی که گذاشتی قبل از نمایندگی آی پرستا هست.یا علی واکنش ها : saeed.5570 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در بهمن 22، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 22، 2015 سلامکامران عزیز البته شما به صورت گلچین به مطالب پاسخ دادید.با این حال تاریخ عکسی که بهمن از گفتگوی شما گذاشته ، 15-08-2014 هست و تاریخ اعلام نمایندگی از طرف بنده در سایت خودمون در لینکhttp://ipresta.ir/forum/topic/45862014-09-09 یعنی حدود 25 روز بعد و حدودا از یک ماه قبل ما نمایندگی رو گرفته بودیم و همونطور که بهمن هم در پست خودش گفت ، در زمان گفتگوی شما ، ما نمایندگی لئوتم رو داشتیم و در حال آماده کردن 3 قالب برای شروع کار و همچنین راه اندازی بخش leo.ipresta.ir و سازگار کردن ماژولهای موجود در بازارچه با قابلیت چند فروشگاهی بودیم که مدتی طول کشید تا اعلام رسمی کنیم. تاریخ همه ایمیلهای رد و بدل شده هم در ایمیل مهرشاد جان موجوده و قابل ارائه هست.در ثانی وقتی ما به لئوتم درخواست نمایندگی انحصاری در ایران رو دادیم و قبول کردند ،به این معنی هست که نماینده دیگه ای در ایران ندارن و نمیدونم شما چه اصراری دارید که واقعیت رو برعکس جلوه بدید ؟ در مورد اینکه اگه قالبهای لئو ضعیف هستند ، چرا ما نمایندگی گرفتیم ؟ در پستهای قبلی توضیح داده شد و گویا شما فرصت مطالعه نداشتید.در مورد بحث انحصاری :کامران جان در زمانی که ما درخواست نمایندگی کردیم ، دلیل اصلی شاکیان زیادی بود که از سایت کلاهبردار پرســـتاتولز به سمت ما میومدند و تیم شما هم با اینکه در همون زمان بصورت پراکنده و پروژه ای بر روی لئو کار میکرد و من در شاپکیپر هم مواردی رو دیده بودم ولی بر روی پرستاشاپ تمرکز نداشتید و بخش پرستاشاپ شما تنها شامل یک ماژول بود به نام سبد خرید پیشرفته و کار جانبی محسوب میشد.اتفاقا پیشنهاد انحصاری بودن ، از طرف شخص بنده مطرح شد و دلیلش هم اون سایت کلاهبردار بود نه شما و تیمتون. و باز هم میگم کافی بود شما یه پیام به من یا بازارچه میداد تا این نمایندگی رو با کمال میل با توجه به شناختی که داشتیم به شما محول میکردیم. اما چند هفته بعد از اینکه ما اعلام نمایندگی انحصاری کردیم ، شما هم اعلام نمایندگی کردید. دقیقا خاطرم هست که این خبر رو مهرشاد جان به من گفت و من هم بلافاصله با لبخند بهش گفتم عالی شد ، بخش لئو تعطیل. پیامی که مهرشاد به لئو ارسال کرد در واقع اعلام لغو بود نه اینکه ما درخواست کرده باشیم که نمایندگی شما رو لغو کنند که حتی اگه لغو هم میکردند ما باز هم با تیم لئو همکاری نمیکردیم چون به چنین افرادی که به هیچ ارزش اخلاقی ای پایبند نیستند ، چطور میشه اعتماد کرد ؟ در جوابی که لئوتم به مهرشاد داده هم اگه دقت کنید متوجه میشید که لئوتم هیچ ارزشی برای نمایندگی شما هم قائل نیست و کلا پایبند به هیچ چیزی نیستند و نمیشه روی مکاتبات رد و بدل شده با لئوتم حساب باز کرد. یعنی اگه ما قبول میکردیم و قالبها رو تا تاریخ ذکر شده روی سایت میذاشتیم ، نمایندگی شما رو لغو میکردند. قطعا این کار به دور از کلاس و شان تیم پرستاشاپ فارسی بود.در پیام های قبلی هم ذکر کردم ، ما با اعضای انجمن و مشتریانمون صداقت داریم و عین اتفاقی که افتاد رو اعلام کردیم و در پیام لغو نمایندگی هم دلیل لغو رو ، دادن نمایندگی به دی بی اس تم ( البته شک دارم که آیا اسم تیم شما رو بردیم یا خیر ) اعلام کردیم و نمیدونم شما توقع داشتید چی باید اعلام میکردیم ؟ بنده و دوستانم این پیام رو اصلا توهین یا کوچک کردن تیم شما نمیدونیم و هر تیمی مختاره برای منافع خودش هر کاری انجام بده . تا اینجا این سایت لئوتم هست که زیر سوال هست نه شما و هیچوقت هدف ما این نبوده که شما رو زیر سوال ببریم. در آخر امیدوارم متن زیر رو با دقت بخونید و از غرور کاذبی که دارید بکاهید و از این همه تهمتی که به ناروا به بنده و تیم ما زدید ابراز پشیمانی کنید ، عذرخواهی به کنار :http://forum.shopkeeper.ir/showthread.php?t=57753&p=373105&viewfull=1#post373105 سلام مهدی جانتبریک میگم تصمیم و خبر خوبی بود. قالب های ایرانی با اینکه خیلی روشون زحمت کشیده میشد و ظاهر دلنشین تری برای کاربران ایرانی دارن و قیمتشون هم عالیه اما بازم در مقایسه با نمونه قالب های خوبی مثل قالب های لئوتم کمی ضعیف تر هستن.البته دوتا نکته رو میخوام یادآور بشم. اول اینکه لئوتم به هیچ وبسایتی نمایندگی رسمی نمیده. حدود 6-7 ماه پیش دی بی اس تم اکانت دولوپر لئوتم رو اخذ کرد و تقریباً تمام قالب های لئوتم توسط دی بی اس تم ترجمه رو راستچین شد توی این مدت. چندتا از کاربرهای این تاپیک هم از مشتری های قالب های بومی شده لئوتم توسط دی بی اس تم هستن.توی این مدت بارها و بارها با لئوتم وارد مذاکره شدیم که با پرداخت هزینه اضافی بتونیم نمایندگی رسمی تری از این تیم دریافت کنیم اما قبول نکردن. اول اینکه به هیچ عنوان اجازه فروش فایل قالب روی سایت رو نمیدن. طبق شرایط لئوتم یوزرهای دولوپر فقط مجاز به دریافت سفارش هستن و برای سفارشاتشون میتونن از قالب های لئوتم استفاده کنن.اجازه فروش قالب به شکلی که ما قالب های الگانت تمز و سی اس اس ایگنایتر روی دی بی اس تم می فروشیم (که کاربر بعد از خرید بلافاصله لینک دریافت قالب رو مشاهده میکنه) داده نمیشه. لایسنس فروش قالب های لئوتم محدود تره.تنها طریقی که بعد از چندماه تونستیم با تیم لئوتم به توافق برسیم این بود که ما مشابه خود سایت لئوتم برای هر قالب یک صفحه اختصاصی روی سایت دی بی اس تم داشته باشیم و امکانات قالب رو توضیح بدیم، لینک دمو رو به نمایش بذارم اما امکان خرید و دریافت آنلاین قالب وجود نداشته باشه بلکه کاربر با دیدن دموی قالب ها به ما سفارش کار بده و قالب دلخواهش در حین انجام سفارش مشتری مطابق قوانین لئوتم براش نصب بشه.این در نهایت به نفع مشتریان دی بی اس تم هست (و به نفع مشتریان شما هم خواهد بود) چون با خرید قالب، از نصب رایگان پرستاشاپ و تنظیمات اولیه بهرمند میشن.شما هم دقت کنید که لایسنس فروش قالب های لئوتم مثل سایت هایی نظیر الگانت تمز نیست باید بصورت پزوژه ای از قالب ها در سفارشات استفاده کرد.موضوع دوم پشتیبانی مشتریان هست. متأسفانه همونطور که به بهمن هم یکی دو هفته پیش میگفتم پشتیبانی لئوتم افتضاح در افتضاحه. ایمیل که بزنی چند هفته بعد یک جواب آماده برات می فرستن. تیکت و بخش های مربوط به پشتیبانی از مشتریان اکانت های دولوپر کمی زودتر رسیدگی میشه ولی همون هم دقتی در ارائه پاسخ نداره.مثلاً ماژول لئو بلاگ دربخش ادمین فایلی برای ترجمه نداره و این موضوع رو گزارش دادیم پاسخ دادن دسترسی هاست بدید! دادن چنین پاسخی به اکانت دولوپرهای سایتشون که توسعه دهنده قالب ها هستن نه یوزر قالب (!) خیلی پاسخ زشتیه.مشکلات نسخه موبایل و تبلت قالب های لئوتم با زبان پارسی و مشکلات برخی ماژولهای مربوط به ویرایش زنده قالب، توسط صدرا علیزاده یا آقای افخمی برطرف میشد چون هیچ گونه پشتیبانی به مایی که اکانت دولوپر داریم هم در این ارتباط داده نمیشه چه برسه به مشتری های ما.بهرحال به عنوان یک انتقال تجربه عرض کنم که خواه ناخواه باید فراتر از محدوده مسئولیت های پشتیبانی خودتون به مشتریان این قالب ها پشتیبانی بدید چون مشکلات قالب و حتی مشکلات برخی ماژولهای قالب ها باعث میشه که مشتری شما نتونه از قالب تمام استفاده رو ببره و به بهمن هم دقیقاً همین رو میگفتم که نمیشه به مشتری گفت به ما مربوط نیست. باید مشکل مشتری برطرف بشه. و همین کلمه "باید" گاهی 3 هفته ما رو به دردسر مینداخت تا مشکلی که اصلا در محدوده پشتیبانی ما نبود برطرف بشه.امیدوارم این تجربیات ناچیز به درد شما هم بخوره و حداقل پاسخ برخی سوالت مرتبط با مسائل فروش قالب های این شرکت که بیشتر از 2 ماه طول کشید تا تونستیم پاسخ درست و قطعی از تیم لئوتم بگیریم رو بدون اون همه دردسر شما بدونید.برای تیم پرستاشاپ پارسی آرزوی موفقیت دارم.امیدوارم هر روز شاهد طرح های جدیدتر و خدمات بهتری از شما باشیم.یاعلیتاریخ این نوشته شما در شاپکیپر 12-09-2014 هست یعنی 3 روز بعد از اعلام خبر نمایندگی انحصاری پرستاشاپ و شما صراحتا اعلام کردید که تنها اکانت دولوپری دارید و خدا رو شکر این نوشته خودتونه و ما توش دخالتی نداشتیم. و در متن شما کاملا مشخصه که شما اصلا اطلاعی از وجود بخشی به نام نمایندگی در سایت لئوتم ندارید که البته تا این تاریخ وجود هم نداشت. و تمام ادعاهای شما مبنی بر اینکه بخش نمایندگی لئوتم به خاطر شما راه اندازی شده بی پایه و اساس هست بلکه دقیقا چند روز بعد از اینکه ما نمایندگی گرفتیم ، لئوتم این کار رو عمومی کرد و در بلاگش اعلام شد.در ثانی حتی ما باید از شما ناراحت باشیم که بعد از اطلاع از نمایندگی انحصاری ما از لئوتم ، و تبریک ( الان میفهمم ظاهری ) شما به تیم پرستاشاپ ، بدون اطلاع ما که ظاهرا دوست شما بودیم، در صدد گرفتن نمایندگی بر اومدید. ولی کار دنیا برعکسه و شما از ما کینه به دل گرفتید و حرف از نمک و نمکدون میزنید. در همین متن خودتون میتونید بخونید که شما هم مثل بنده ، لئوتم رو افتضاح خطاب کردید . هر چند که الان به خاطر منافع مادیتون ، لئوتم بهترین تیم دنیاست و قالبهاشم بهترین قالبهای پرستاشاپ در سطح جهان هستند. اگه شما از لحاظ ظاهری لئوتم رو بررسی کردید ، بنده و دانوش و شریف احراری ، تمام کد های لئوتم رو تجزیه و تحلیل کردیم و به صراحت میگم که از لحاظ کدنویسی فاید استانداردهای لازم پرستاشاپ هستند. فکر نمیکنم جای بحثی باقی مونده باشه و همه چیز کاملا مشخص هست. دوست نداشتم و هرگز گمان نمیکردم کار بنده و شما روزی به اینجا برسه که به تخریب همدیگه بپردازیم. ولی شروع کننده شما بودید و عکس العمل من و تیم ما کاملا دفاعی بوده است.همانطور که قبلا هم عرض کردم ، سرلوحه کار تیم پرستاشاپ فارسی ، همواره صداقت بوده و خواهد بود. این تاپیک به مدت یک هفته از امروز باز خواهد بود و بعد از آن با اینکه تیم ما و مخصوصا شخص بنده به شدت از این اتهامات مطرح شده ناراحت هستیم ، تنها در صورت درخواست جناب معظمی و به احترام دوستی سابق و خدماتی که تا به حال به رایگان در سطح وب ارائه نموده اند ، تاپیک به طور کامل پاکسازی خواهد شد و صرفا پست اول و جوابیه ایشان باقی خواهد ماند. موفق و سربلند باشید واکنش ها : دانوش، admin و B.A.H.M.A.N 3 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در بهمن 23، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 23، 2015 سلام این دلخوری باقی میمونه و بعدا مشخص میشه که حق با من بود یا شما کامران عزیزموفق و پیروز باشید. این متنی که اون روز نوشتم رو به خاطر نداشتم و الان دوباره دیدمش. از یک طرف خوشحال شدم که نتیجه راستی و صداقت خودم و تیم پرستاشاپ این شد که تمام اتهامات به خودشون برگشت ولی از یک طرف ناراحت شدم که چقدر راحت ، دوستی هایی که گمان میکردم سالیان سال دوام دارند ، بواسطه بی ارزشترین مسائل تبدیل به کینه و دشمنی میشوند. کاش قدر در کنار هم بودن و با هم بودن رو بیشتر بدونیم. موفق و پیروز باشید لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 23، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 23، 2015 به منظور جلوگیری از ادامه دار شدن موضوع بحث توسط سایر کاربران و از بین رفتن وقت کاربران محترم انجمن این تاپیک موقتا بسته می شود.طبیعی است افرادی که مایل باشند دفاعی ارایه کنند از جمله دوستان ما در دی بی اس تم و یا افرادی که نام آن ها آورده شده باشد می توانند درخواست باز کردن تاپیک رو برای هر یک از مدیران ارسال کنن و پاسخ ارسال کنند.در غیر این صورت تاپیک بسته خواهد ماند و به معنای پایان بحث خواهد بود. واکنش ها : amirrzd، saeed.5570، m3hrdad و 2 نفر دیگر 5 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده