رفتن به مطلب

ماژول موزیک پلیر زیر هر محصول


emzziper

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

بنده ماژولی مشابه این نیاز دارم

http://demo-modules-prestashop.prestaplayers.com/en/7-module-mp3

فقط میخوام که یک علامت PLAY زیر هر محصول قرار بگیره و نیازی به اینکه یک پلیر در یک بلوک جدا نمایش داده بشه نیست. البته بنده به طراحی ماژول آشنا نیستم ولی فکر میکنم باید یک گزینه به بخش ویرایش محصولات در مدیریت اضافه بشه.

قیمتی که برای ماژول بالا در سایت تولیدکننده هست 30€ هستش.. شرایط خرید از سایت بالارو دارم ولی متاسفانه با وضعیت فعلی ارز عاقلانه نیست که بخوام هزینه چند برابر ارزش این ماژول رو پرداخت کنم. لطفا قیمت منصفانه بدید. ورژن پرستاشاپ من 1.5 هست.

 

با سپاس فراوان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

 

برای استفاده از ماژول اختصاصی و همچنین استفاده از ماژول پرستا شاپ و عدم دستکاری در کدهای سایت میتوانید از فرم تماس با ما بازارچه به مدیران درخواست ساخت ماژول رو بدین که هماهنگ باشه با سایت تون

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شروین جان اون ابزار رایگان این چیزی که دوستمون میخوان نیست! ایشون میخوان در صفحه هر محصول بتونن یک موسیقی رو بذارن (اونطور که بنده از پستشون برداشت کردم) ولی اون ابزار یک موسیقی رو در کل فروشگاه به صورت خودکار اجرا میکنه!

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 months later...

ببینید چیزی که شما فرمودید کمی متفاوته با چیزی که من می خوام..پارس تولز یک پلیر میده که میذاریم داخل صفحه محصول و موزیک پخش می کنه که به نظر من اصلا قابل مقایسه با soundcloud خارجی نیست.. از آغاز کار فروشگاه با soundcloud کار میکنم و پلیر بسیاز مجهز با ظاهر خیلی زیباتر رو در اختیار میذاره .. فقط مشکلش اینجاس که فی*تر شده سایتش ولی با ف*یل*ر شکن میشه وارد سایتش شد ، موزیکو آپلود کرد و پلیرش رو روی سایت گذاشت که پخش موزیکش ف*ل*ر نیست و پخش میشه.. من می خوام در صفحه اصلیه فروشگاه در کنار هرمحصول یک علامت PLAY بیاد که وقتی روش کلیک میشه یک پلیر در صفحه (حالا در پایین یا چپ و یا راست صفحه ) ظاهر بشه و شروع به پخش دموی اون محصول کنه..

عکس زیر رو ببینید ، دقیقا متوجه میشید خواسته من چی هستش.. به امکاناتش هم دقت کنین

post-2615-14373018826298_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز خوب ، سفارش بدین یکی از ماژول نویس های خوب سایت براتون اینو ماژول کنه که دیگه دردسر نداشته باشین . اینجوری که نمیتونید کار کنید . خواسته شما رو همه متوجه میشن چی هست ، اما خواسته شما فقط با ماژول امکان پذیره .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 years later...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...