رفتن به مطلب

راهنمایی برای ساخت قالب پرستاشاپ


nikshop

پست های پیشنهاد شده

سلام ..

 

میشه کد قالب html رو تو هاست ( کنترل پنل ) اضافه کرد ؟؟ یعنی به صورت php دربیارم ؟؟

 

میدونید چی میگم ؟؟ مثلا قالب خود پرستا به صورت فایل فایل هستش ..

 

اما قالب html مثلا قالب بلاگفا به صورت یک کد هست ..

 

من میخوام کد هایی که به صورت html هست رو به صورت فایل دربیارم رو هاست ( پرستا ) پیاده کنم .. ممنون میشم راهنماییم کنید ..

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیر امکانش نیست ، برای این کار شما باید با php و smarty و tpl آشنایی داشته باشین . کلا برای تبدیل یک قالب اچ تی ام ال به قالب پرستاشاپ باید در سطح متوسط به بالا باشین تو برنامه نویسی تحت وب . آموزش هم نمیشه داد چون بحث یکی دو سطر یا حتی یکی دو صفحه نیست . میتوانید برای شروع از بخش designer guide سایت پرستاشاپ اصلی استفاده کنید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون .. پس نمیشه .. چون من قالب وبلاگ رو که به صورت کد html هست میتونم تغییر بدم .. گفتم شاید بشه .

 

چون کد سورس قالب پرستا رو درآوردم .. تغییر هم دادم .. اما چون نمیشه به صورت فایل درآورد .. کاریش نمیشه . کرد .. در کل .. ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این ساختار منظم یکی از نکات قوت پرستاشاپ هست و درسته که کار رو برای افراد تازه کار مشکل میکنه اما رفع اشکال و برنامه نویسی رو ساده میکنه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با این توضیح که می تونید همون قالب رو که خوشتون اومده و html هست رو تبدیل به پرستا کرد

نه میدونید چی میگم ..

 

ببینید با مرورگرتون تو هر سایتی که هستین کلیک راست کنید .. گزینه view page source که بزنید کد سورس رو به شما میده که وقتی این کد رو تو نرم افزار طراحی سایت مثلا front page وارد کنید .. سایت رو براتون لود میکنه و خیلی راحت میشه توش تغییرات ایجاد کرد .. اما نمیشه مثلا تو پرستا شاپ پیادش کرد .. اما تو وبلاگ میشه کد رو گذاشت و استفاده کرد ..

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیزم سیستم طراحی قالب پرستا شاپ با قالب های معمولی زمین تا آسمون متفاوته! :)

همونطور که اشاره شد باید با html، css، php، smarty آشنا باشید و با frontpage نمیتونید قالب پرستا شاپ رو ببینید! باید حتما روی پرستا شاپ نصب کنید تا بتونید مشاهده کنید. پرستا شاپ از html خالی استفاده نمیکنه!

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با artisteer نمیشه. اون فقط با بعضی سیستم های مدیریت محتوا سازگاره. نرم افزار خاصی نیاز ندارید! notepad++ میتونه بهترین گزینه باشه. میتونید از designer's guide سایت پرستا شاپ و تغییر یکی از قالب های پرستا شاپ شروع کنید تا یاد بگیرید

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

دوست گرامی این کار بستگی به نوع قالب و المان های استفاده شده در قالب داره بعضی از المان های استفاده شده در قالب های HTML با استفاده از JQuery هست و باید یک ماژول براش درست بشه یا روی ماژول موجود تغییراتی انجام بشه.

 

سایر قسمت های قالب HTML شما هم باید به جدا سازی بشه و هر بخش به فایل های مخصوص خودش و ماژول های مختص خودش انتقال پیدا کنه.

 

برای انجام دادن این کار باید به HTML و CSS مسلط باشید و همچنین طریقه استفاده از smarty رو بلد باشید هم چنین با خود پرستا شاپ و ماژول هاش آشنایی کامل داشته باشید.

 

برای انجام اینکار میتونید از طریق فرم تماس با ما بازارچه اقدام کنید و اگر هم دوست دارید که خودتون انجام بدین باید به مواردی که بالا گفتم آشنایی کامل داشته باشید و اگر پیگیر هستین که یاد بگیرین اول داخل سایت w3schools.com قسمت HTML و CSS رو مطالعه کنید و قدم بعدی قسمت Resources -> Designer's Guide خود سایت اصلی پرستا شاپ بهترین نقطه برای شروع است.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...