رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      4

    • تعداد ارسال ها

      3,726


  2. Fahime1992

    Fahime1992

    مدیر انجمن


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      1,287


  3. admin

    admin

    مدیر کل


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      5,545


  4. Milad Mansourian

    Milad Mansourian

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      29


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۶/۰۱/۱۹ در پست ها

  1. سلام بر شما. بله می تونید. وارد منوی "تنظیمات >> مدیریت محتوا" بشید. یک صفحه با محتوای دلخواه ایجاد کنید. حالا اگه میخواید این صفحه در منوی شما نمایش داده بشه وارد بخش " ماژول ها >> ماژول ها" بشید و صفحه مربوط به اونو به منو اضافه کنید. اما اینکه با کلیک روی هر تیتر محتویات اوون نمایش داده بشه ، جزء امکانات پیش فرض پرستا نیست موفق باشید.
    2 امتیاز
  2. درورد به شما و تیم تون تبریک می گم خدا قوت
    2 امتیاز
  3. sam302

    عکس بالای سایت

    ددرود چجوری میشه یه عکسی مثل این بالای سایت اظافه کرد؟؟ تو قالب دیفالت بودhttp://s7.picofile.com/file/8234170426/nnnn.png
    1 امتیاز
  4. مرسی از راهنمایی عالی تون. مشکلم حل شد. بینهایت سپاسگزارم.
    1 امتیاز
  5. admin

    قالب پانیذ پرستاشاپ

    کلمه "تماس" رو در بخش ماژول هاتون جستجو کنید اگر منظورتون ستون هست بله از بخش "تنظیمات - قالب ها" ویرایش این امکان میسر هست
    1 امتیاز
  6. admin

    عکس بالای سایت

    ماژول بلوک بنر رو ویرایش (پیکربندی) کنید
    1 امتیاز
  7. سلام این مشکل متاسفانه فقط برای کاربرهای ایرانی پیش میاد که 2 دلیل عمده داره 1. وقتی ویژگی رو جا به جا شده قبل از اینکه صبر بشه تا پیغام ذخیره رو بده ویژگی بعدی جا به جا شده 2. این وسط یه تداخلی یا مشکلی بین ارسال و دریافت اطلاعات از کامپیوتر کاربر به سرور یا سرور به کاربر پیش اومده که بیشترین موردی که به من مراجعه کردن از نوع 1 بوده موقعیت تمامی ویژگی ها باید از 0 شروع بشه تا الی آخر و این وسط نباید عدد تکراری باشه یا تعدادی عدد گم شده باشه را حل تغییر دستی از دیتابیس و جدول ps_feature و در ستون position هست موفق باشید
    1 امتیاز
  8. سلام بر شما. وارد منوی " مدیریت >> منوها " بشید. لیست تمامی منوهای مدیریت نمایش داده شده که میتونید اونها رو حذف و یا منوی جدیدی به اونها اضافه کنید. فقط باید کلاس مربوط به اوون رو بلد باشید.
    1 امتیاز
  9. سلام تا اونجایی که من میدونم و استفاده میکنم بانک رفاه درگاه نداره و از درگاه های بانک پارسیان و سامان استفاده میکنه
    1 امتیاز
  10. B.A.H.M.A.N

    قالب نایس شاپ 2

    ماژول پیشفرض پرستاشاپ هست . محصولات هم شاخه
    1 امتیاز
  11. اگر میخواهید شروع کنید به هیچ وجه با ماژول بانکی شروع نکنید! ماژول نویسی برای پرستا خیلی سخت تر از نوشتن پلاگین برای وردپرس و ... است. برای شروع پیشنهاد میکنم از ویرایش یک ماژول ساده تر شروع کنید
    1 امتیاز
  12. سلام این ماژول اگه همون ماژول قدیمی باشه که نماد رو از روی سایت نماد الکترونیک نشون می ده توی سایت جدید اینماد دیگه کار نمی کنه توی سایت جدید اینماد کد نماد رو بهتون می ده که برای نمایش اش می تونین از ی ماژول دیگه اقای بهمن طراحی کرده برای سایت ساماندهی استفاده کنی و نماد توی اون نشون داده میشه و یا می تونین کد html روی قسمت ای توی قالب کپی کنید
    1 امتیاز
  13. موضوع : 4 نکته مهم در افزایش سرعت پرستاشاپ نویسنده : برایان شاو ترجمه : b.a.h.m.a.n ( ترجمه خلاصه با زبان ساده + مخلفاتی که اضافه کرده ام ) فکر میکنید پرستاشاپ شما از اونی که باید باشه خیلی کند تره ؟! ایا مشتریان شما از زمان لود بیش از اندازه سایت شما گلایه مند هستند ؟ در جهان تجارت الکترونیک سرعت فروشگاه مسئله بسیار مهمی است که به صورت مستقیم روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد . فروشگاه های سریع مشتریان شما را شگفت زده میکنند و با ایجاد راحتی و صرفه جویی در زمان ، کسب و کار شما را رونق میبخشد ، از طرف دیگر فروشگاه های کند و پر حجم ، علاوه بر اینکه هزینه و زمان مشتری را هدر میدهند ، باعث ایجاد حس تنفر ، بی حوصلگی و در نهایت باعث ترک سایت شما توسط مشتریان خواهد شد . مشتری میگوید چرا از یک فروشگاه که زمان لود هر صفحه 10 ثانیه طول بکشد خرید کنم ؟! میرم و از فروشگاهی که 3 ثانیه لودش طول میکشه خرید میکنم !! به این موضوع خوب فکر کنید ، وقتی مشتری از سایت شما خارج میشه ، شما نمیتونید بفروشین ، این فرایند بسیار ساده ای هستش و نیاز به درک خاصی نداره . اما شماباید چیکار کنید تا بتونید جلوی خروج مشتری رو از سایتتون بگیرین ؟ خوب من در اینجا 4 روش مهم و اساسی رو مطرح میکنم : 1 - هاست خوب ، هاستی خوب است که خوب ببوید نه آنکه هاست فروش یا فروم ها یا اشخاص مختلف ببویانند !!! مسئله هاست بسیار بسیار بسیار مهم و مسئله بزرگ و بسیار خطرناکیست! شما باید خودتون رو آماده کنید تا برای هاست خوب پول پرداخت کنید ، باید دستتون بره تو جیبتون و بیرون بیاد ( اونم پر نه خالی ) اینترنت ما پر هست از صد ها شرکتی که هاست های مختلف با رنگ های جورواجور و اسم های مختلف و طعم های توت فرنگی و وانیلی و آناناس و ... ارائه میدن . اما باید بدونید اکثر این هاست ها برای شروع یک کسب و کار آنلاین مخصوصا فروشگاه ، اصلا مناسب نیستند . شما تصور کنید که هاستتون به مانند یک موتر هستش ، هر چه موتور قویتر باشه ، سایتتون سریعتر میشه . مثلا صفر تا صد پیکان خدابیامرز خودمون چنده ؟ شاید 13 ثانیه یا بیشتر ، حالا صفر تا صد لامبورگینی چنده ؟ شاید سه ثانیه یا حتی کمتر !! یک مثال ساده میزنم که همه کاربرا متوجه بشن : در گشت و گذاری که تو این سایت های هاستینگ دارم میبینم که مثلا زده هاست لینوکس 200 مگابایتی اشتراکی سالانه 15 هزار تومان !! الان خیلی از کاربران پرستاشاپ از این نوع هاست دارن استفاده میکنن ، حالا بیایید از دید دیگری این موضوع رو بررسی کنیم : هاست لینوکس یکساله 200 مگابایتی = 15 هزار تومان یعنی در هر ماه 1250 تومن !! 1250 تومن پول تو جیبی یک پسر بچه 7 ساله در یک روز هستش ! طرفای ما اینجوری هستش ، تهران رو نمیگم که بچه ها ی دو سه ساله هزینه چیپسی که هر روز میخورن شاید 5 هزار تومان هم بیشتر باشه حالا خودتون قضاوت کنید ، این شرکتی که هر ماه از شما 1250 تومن میگیره و بهتون هاست میده ، چطور پس سود میکنه ؟ خیلی ساده به جای اینکه در هر سرور 50 تا سایت رو قرار بده و از هر کدوم 4000 تومان در ماه بگیره ، برای سود بیشتر و تبلیغات و جذب مشتری میاد رو هر سرور 300 تا سایت میذاره و از هر کدوم 1250 تومن ماهانه میگیره . و نتیجش این میشه سرعت و کیفیت سایت شما که رو این سرور هست 600 درصد افت کنه . نتیجه نهایی این میشه که بعد دو سه ماه کاسه کوزتون رو جمع میکنید و فروشگاه رو میبندید. پس اگه میخواین یک کسب و کار اصولی و واقعی راه اندازی کنید ، طوری که ازش نون گیرتون بیاد و درآمد داشته باشین به فکر هاست مناسب و خوب باشین . والا اگه میخواین دو سه تا محصول بذارین و بعد چند ماه فروشگاه رو جمع کنید همین هاست های 1000 تومنی در ماه هم زیاده واستون . 2 - ماژول های اضافی و به درد نخور و اونایی که استفاده نمیکنید غیرفعال کنید ( کاری که 99 درصد کاربرا نمیکنن ) وقتی پرستاشاپ رو نصب میکنید بیش از 310 امکان و قابلیت در اختیار شما قرار میگیره ، اما همه این 310 قابلیت مال همه شما نیست !! وخیلی هاشون به درد فروشگاه شما نمیخوره وبلا استفاده هستند . پیشنهاد میشه ( اکیدا ) بعد از نصب پرستاشاپ به سراغ بخش ماژول ها برین و به ماژول های بلااستفاده که موقع نصب پرستاشاپ اتوماتیک فعال میشن رو به خط کنید و یکی یکی همشونو حذف کنید ( حف نصب ) به زبان ساده تر به ماژول های بلااستفاده بگین که هر چه زودتر با پای خودشون از پرستاشاپ شما برن بیرون وگرنه خونشون گردن خودشونه یه مثال ساده میزنم خوب متوجه بشین : وقتی برای اولین بار ویندوز نصب میکنید و هیچ نرم افزاری روش نصب نیست ، ویندوز خیلی سریع بالا میاد و زود آماده به کار میشه ، اما وقتی فتوشاپ و کورل و برنامه های مختلف روش نصب میکنید موقع باز کردن ویندوز وقتی میخواد وارد دسکتاپ بشه زمان بیشتری میبره ، بعضی وقتا اگه startup ویندوز رو مدیریت نکنید بدجوری حال آدمو میگیره و علف زیر پا سبز میشه . پرستاشاپ هم همینطوریه و هر ماژولی وقتی نصب میشه زمان لود رو افزایش میده ، حدودا 25 تا ماژول رو خیلی راحت میتونید حذف کنید که به دردنمیخورن ، هر ماژول جدیدی هم که نصب میکنید اول فکر کنید ارزشش رو داره با نصبش سایت رو سنگین کنید یا نه . 3 - تمامی ماژول های آمار پرستاشاپ رو غیرفعال کنید !! به هیچ کدوم رحم نکنید پرستاشاپ فروشگاه ساز بزرگیه و قسمت آمار داخلی دقیقی هم داره ، اما این قسمت برای هاست های اشتراکی واقعا کشنده و دردسر سازه ، پیشنهاد میشه تمامی ماژو های بخش آمار رو غیرفعال کنید . حالا شاید بپرسین چطوری آمار فروشگاه رو داشته باشم ؟! خوب اینم راهکار خوبی داره که بهتون میگم : از گوگل آنالیتکز + Jirafe استفاده کنید . jirafe ماژول رایگانی هست که میتونید ازش استفاده کنید و بدون فشار به سرور و پایین آوردن سرعت سایتتون آمار دقیقی از فروشگاهتون داشته باشین . این موضوع خیلی رو سرعت سایتتون تاثیر داره . 4 - سایت خودتون رو بهینه کنید ، بهینه کنید ، بهینه کنید پرستاشاپ گزینه هایی برای بهینه سازی در مدیریت داره ، اما اونا کافی نیستند ، شما باید سعی کنید قالبتون رو در کمترین حجم و بیشترین سرعت بهینه نمایید ، برای تست سرعت و کیفیت قالب و سایتتون هم میتونید از page speed گوگل استفاده کنید یا از سایت gtmetrix.com که سایتتون رو چک میکنن و پینشهاداتی برای بهبود ارائه میدن . البته اکثر این پیشنهادات رو خودتون نمیتونید انجام بدین چون نیاز به تغییرات اساسی در قالب خواهد داشت . که پیشنهاد میشه بدین یک طراح خوب واستون چک کنه و سایتتون رو بهینه کنه . دوستان این مطلب کار اقای برایان شاو از انجمن پرستاشاپ بود که با کمی تغییر و اضافه کردن تجربیات خودم خدمتتون تقدیم کردم و اگه غلط املایی وجود داشت بسیار عذر میخوام و اگه از شوخی های بی مزه ای هم که برای گرم کردن و روح بخشیدن به مطلب استفاده کردم خوشتون نیومد بازم شرمنده
    1 امتیاز
  14. هیچ مشکلی وجود ندارد فقط ، بعد از نصب آپدیت حتما باید ماژول تنظیمات قالب رو تنظیم دوباره یا بازنشانی کنید . ماژولی به اسم lemblock رو هم پاک کنید (ار هاست یا مدیریت پرستاشاپ )
    1 امتیاز
  15. سلام . فایل invoice.tpl مربوط به فاکتور سفارش هست . البته لوگو و بخش های بالایی فاکتور در فایل فایل header.tpl تنظیم شدن . فایل footer.tpl هم که بخش فوتر پایین فاکتور داخلش تنظیم میشه . البته حواستون به هر تغییری باشه . چون حتی با پاک کردن یک فاصله ممکنه اعداد فاکتور برعکس بشن . در کل بعد هر تغییر کوچیکی هم یک فاکتور تست تولید کنید تا با خطایی روبرو نشید . چون فقط آشنایی با html کافی نیست .
    1 امتیاز
  16. صادقانه یا غیر صادقانه فرقی نمیکنه زیاد . اینکه شما با انتخاب یک فروشگاه یا عدم انتخاب یکی شکست خواهید خورد یک حرفی هست که یک در میلیون هم نمیتونه درست باشه . اگه بخواین شکست بخورین هر کدوم رو که انتخاب کنید شکست خواهید خورد و فرقی نداره ، پس این مورد رو کلا از ذهنتون خط بزنید که تفاوت اسکریپت میتونه باعث موفقیت یا شکست بشه . تفاوت اسکریپت زمانی باعث موفقیت یا شکست یا تاثیر روی کسب و کار شما میشه که به بلوغ و رشد حدودی تو کسب و کار برسین . برای مثال دیجی کالا رو فرض کنید . اگه الان دیجی کالا بخواد بیاد و از اوپن کارت و پرستاشاپ استفاده کنه مسلما شکست سختی میخوره چون پرستاشاپ و اوپن کارت در حدی نیستن که نیازهای دیجی کالا رو بتونن برآورده کنن و کم میارن . برای شما فعلا هیچ فرقی نمیکنه از کدوم فروشگاه ساز استفاده کنید چون همه فروشگاه سازها امکانات مورد نیاز شما رو دارن . برای اینکه راحت تر انتخاب کنید توماتو رو خط بزنید از انتخاب هاتون و بین اوپن کارت و پرستا براساس موارد زیر انتخابتون رو انجام بدین : 1 - اگه این اولین تجربه شماست و قبلا تجربه مدیریت یک سایت فروشگاهی رو نداشتین === اوپن کارت 2 - اگه تجربه دارین قبلا == پرستاشاپ 3 - اگه آدم راحت طلبی هستین یا دنبال سادگی هستین تا امکانات و از پیچیدگی خوشتون نمیاد == اوپن کارت 4 - اگه پشتکار زیادی دارین و دنبال امکانات بیشتر هستین و از پیچیدگی ها زود خسته نمیشین == پرستاشاپ 5 - و در نهایت قبل از انتخاب هر دو رو روی لوکال هاست تست کرده و کمی باهاشون کار کنید و ببینید با کدوم راحت تر هستین ، چون کمی هم سلیقه ای هست . و یک مسئله مهم اونم اینکه مسلما شما شکست خواهید خورد . از این حرف من ناراحت نشید چون بهتره که همین الان ناراحت بشین تا اینکه بعد از چند ماه وقت تلف کردن شکست خورده و ناراحت بشین . همین اول کار قراره که رایگان براتون یک فروشگاه ساز رو نصب کنن . مدیر یک فروشگاه اگه بلد نباشه فروشگاهشو خودش نصب کنه یا در صدد یاد گرفتنش نباشه محکوم به شکسته . چون فقط نصب نیست و مشکلات اصلی بعد از نصب و مدیریت فروشگاه پیش میاد و هیچ کسی هم رایگان کمکتون نخواهد کرد و اگه خودتون تا حدودی بلد نباشین مجبورین برای هر چیزی پول خرج کنید تا دیگری براتون انجام بده و هر چی درمیارین میره برای این چیزا و عملا سودی براتون نمیمونه . پس خودتون یاد بگیرین و خودتون نصب کنید .
    1 امتیاز
  17. بستگی به خودتون داره. یک عنوان جامع دارید که در تمام صفحات میاد و بهتره فقط یک کلمه یا حداکثر دو کلمه باشه یک عنوان هم میتونید طولانی تر بذارین که میتونه روی سئوی سایت اثر بذاره به طور مثال فلان شاپ ـ فروشگاه اینترنتی لباس و زیور آلات Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...