رفتن به مطلب

نظر در مورد فعالیت گروه پرستا


saeedsobhkhiz

پست های پیشنهاد شده

من حدود چند سالی هست که از فروشگاه سازهای رایگان مثل ویرچو ایرانی و ویرچو مارت استفاده کردم که هر کدام دارای نواقصی بودند .

حدود 7 ماهی هست که از پرستا استفاده میکنم و پرستا نسبت به فروشگاه سازهای دیگه کامل تر هست ولی دارای یک سری کمبود هم هست

مثلا در قسمت ویژگیها شما وقتی تعداد ویژگیهات زیاد میشه بهم میریزه و نمی تونید درست دسته بندی را جوری تنظیم کنید که مثلا از 1تا 10 دقیق پشت هم قرار بگیره

دوم ماژولی به صورت رایگان یا حتی پولی توسط مدیران پرستا فارسی نوشته نشده که از فروشگاه به صورت جدی و حرفه ای در ایران استفاده بشه در صورتیکه این امکان در سایت اصلی وجود داره و بسیار گرونه . (ماژول بروزرسانی آفلاین که قبلا دوستان راهنمایی کرده بودند)

تعداد ماژول های فارسی خیلی کمه و شما فقط از امکانات پیش فرض می تونید استفاده کنید

آموزش به هیچ وجه به صورت حرفه ای وجود نداره و یک فرد مبتدی خیلی با مشکل مواجه میشه زمانیکه میخواد به درستی از این فروشگاه ساز استفاده کنه

 

پیشنهاد میکنم مدیران زحمت کش پرستا یکم وقت صرف یک سری ماژول حرفه ای که بدرد وب مسترا میخوره بکنن و اونا را با پول بفروشن چون واقعا فروشگاه ساز خوبیه فقط کمی مشکل داره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما کمی جستجو کنید متوجه می شید که این نقص داره رفع میشه برای نمونه به این سایت سری بزنید چون آغاز به کار است کمی محصولات کم است ولی رو زبه روز برتعداد ماژول های سفارشی که دوستان نیازمندند داره زیاد میشه و توسایت قرار میگیره همچنین یه سری هماهنگی ها برای ساخت ماژول های رایگان با انجمن شده که به زودی نتیجه ان را خواهید دید

www.prestatool.com

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وقتی وبمستر ها دنبال کپی کردن و نال کردن و ریپ کردن هستند اصلا صرفه اقتصادی نداره یک طراح بیاد ماژول طراحی کنه ، یعنی رو دستش میمونه ، فوقش سه چهار تا فروش میره یک ماژول حرفه ای و با ارزش در ایران ، بنابراین همینی هم که هست و انجام میشه بسیار بیشتر از حد اشباع بازار ایران هستش . :(

 

 

 

اقای صبح خیز کسی که بخواد حرفه ای از یک فروشگاه ساز استفاده کنه ، هزینه میکنه و سفارش میده واسش ماژول مینویسن ، برای مثال اگه شما نیاز به ماژول دارین کافیه سفارش بدین واستون بنویسن ، اینکه انتظار داشته باشین مثلا من بیام یه ماژول بنویسم و بذارم تو بازارچه به امید اینکه یکی پیدا بشه بخره ، انتظار نابجایی هست ، چون به ضرر من تمام خواهد شد .

 

 

کلا باید بگم هیچ فروشگاه سازی در ایران به اندازه پرستاشاپ انجمن منسجمی نداره و نقص هایی هم که داره اصلا مهم نیست چون هر کس بخواد میتونه هر امکانی رو که دلش بخواد سفارش بده واسش طراحی کنند .

 

در مورد آموزش و استفاده از پرستاشاپ باید بگم ، پرستاشاپ به هیچ وجه برای تازه کارها مناسب نیست ( البته در ایران برعکسه و تازه کارها همش استفاده میکنند ) تازه کار که نباید پرستاشاپ استفاده کنه ، پرستاشاپ برای کاربران آماتور نیست ، کسی که تازه وارد عرصه وب شده مسلما نباید پرستاشاپ استفاده کنه ، یا اگه استفاده میکنه حداقل باید یه چند ماهی بگذره تا یاد بگیره چی به چیه .

 

در نهایت پرستاشاپ رایگانه و هر چیزی رایگان باشه طبیعتا نقص هم داره !!

 

فعلا زمینه مساعد نشده برای اینکه طراحان به صورت گسترده وارد ماژول نویسی بشن ، چون کاربران پرستاشاپ 99 درصدشون هنوز معتقد هستند که باید همه چیز رو رایگان یا با قیمت بسیار کم به دست بیارن و حتی قالب 2 تومنی خریداری نمیشه چه برسه به ماژول های 200 تومنی یا بالاتر . برای مثال بنده چندین قالب طراحی کرده ام و چندین ماژول ، اما با این وضعی که میبینم و بازخوردهای که کاربران میفرستن دلیلی نمیبینم بذار م واسه فروش و موندن تو گوشه هاردم داره خاک میخورن :(

 

اما در جمع اوضاع کم کم بهتر میشه ، با کمک کاربران گلی مثل شما و کاربران عزیز دیگر و همکاران ماژول نویس که کارشون رو کم کم دارن گسترش میدن ، آینده پرستاشاپ خیلی بهتر خواهد بود ، قربون شما :)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حرف جناب بهمن بسیار متینه من هم تاییدش میکنم جون مشکلیه همین الان هم درگیرشیم وراهی براش نیست وقتی تو ایران هزینه نمیشه یا انتظار دارند که ماژول 100 هزار تومنی رو 10 تومن بذاریم توقع چیه کمی حمایت لازمه کمی فرهنگ سازی ولی با این مشکلات ما داریم یه مسیری رو میریم شاید بتونیم یه نقصی رو از پرستا بر طرف کنیم و ایران هم بهتر باشه ولی شما برید سایتهای که با پرستاشاپ اومده بالا رو ببینید بیشتر قالب پیش فرض هستندیا اینکه قالب های ریگان این چه نتیچه ای میگیرید ازش؟خب حتی برای خود سایت خودشون هم وقتی حاضر نیستن هزینه کنن درحالی که یک کاربر اول به سایت و زیبایی و امکانات اهمیت میده و بازهم حرف جناب بهمن درسته چون پرستا فوق العاده پیجیده است و برای هرکسی مناسب نیست

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکر کنم این مربوط به نگشتن شما باشه!!!

 

تعداد ماژول های فارسی خیلی کمه و شما فقط از امکانات پیش فرض می تونید استفاده کنید

اژولی به صورت رایگان یا حتی پولی توسط مدیران پرستا فارسی نوشته نشده که از فروشگاه به صورت جدی و حرفه ای در ایران استفاده بشه

http://bazaar.presta-shop.ir/5-prestashop-modules

بحث حرفه ای بودنش هم بر می گرده به حرف بهمن جان چون وقتی که گذاشته میشه در ایران خریداری براش نیست و ی ماژول 20 تومنی رو به سختی ملت می خوان پول بدن چون در ایران ما همه عادت به استفاده مجانی کردیم ولی در نوع خودشون ماژول ها حرفه ای هستن و جدید

 

مخصوصا همین ماژول نماد که به موقع بعد از سربرگ های زیادی که زدن مدیران دست به کار شدن و ماژولش رو نوشتن مخصوص و دیگ از این به روز تر چه می خواهید؟

آموزش به هیچ وجه به صورت حرفه ای وجود نداره
http://bazaar.presta-shop.ir/34-learning-packages

 

 

ورود به بخش اسناد راهنمای پرستا شاپ پارسی

 

بقیه به عهده مدیریت انجمنه که اینها رو در دید کاربرا قرار بده و مثل لینک همین اسناد با اینکه چندین ماهه ردیف شده ولی هنوز در قالب و در پایین همین قالب لینک های مفید و ... قرار داده نشده!

 

ماژول بانک ملت هم ساخته شده و رایگان در دسترس همگان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر من هم اینه که پرستا رو به پیشرفته و روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار میگیره و با زیاد شدن استفاده کنندگان، توجیه اقتصادی برای نوشتن ماژول و قالب های بیشتر فراهم میشه. البته هنوز مشکلاتی وجود داره، مثل خواسته های غیرمعقول برخی مشتریان ، هزینه نکردن برای امکانات و ...

برای پیشرفت پرستاشاپ:

کاربران میتونن با عضویت در vip و استفاده از امکانات غیر رایگان ، مثل قالب ها و ماژولها و ... به انجمن کمک کنند

توسعه دهندگان و طراحان هم میتونن با ارائه محصولاتشون فقط از طریق بازارچه به انجمن کمک کنند

 

و چیزی که مشخصه اینه که در حال حاضر رقیبی در ایران برای پرستاشاپ وجود نداره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از نقد شما سپاسگذارم. بحث خوبی هست و همه دوستان میتونن پاسخ بدن.

ضمن این که باید بگم ما در برنامه ریزی قدری مشکل داریم چون افراد زیادی از بودن این انجمن دارای درآمد هستند اما کمکی در کار نیست.

با این حال منتظر باشید چون پرستا شاپ از همین چند روز پیش به github پیوسته که میتونید از طریق لینک زیر به گیت هاب ما دسترسی داشته باشید:

https://github.com/prestashop-iran

 

به زودی میتونید نسخه کامل و فایل تغییرات آخرین نسخه را در گیت هاب ببینید و در لحظه از تغییرات و رفع باگ مطلع بشید!

ماژول های طراحی شده و رایگان هم در گیت هاب قرار میگیرند تا توسعه بهتری داشته باشند. (حداقل مدیران و کاربران آشنای ما کمک خواهند کرد)

 

بخش vip در دست طراحی است. محصولات هم در حد چندین قالب و ماژول بومی شده که در حال تکمیل هست.

روی بخش پشتیبانی ویژه و اعتباری فکر شده و شاید در آینده نزدیک عملی شود.

و چیزهای دیگه ای که نگفتنش بهتره چون عمل کردن مهمه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون که مدیران جواب دادند .

ببینید با برنامه ریزی که من برای فروشگاه کردم و دارم روی سئو کار میکنم امید دارم در پایان سال 1393 به امید خدا و تلاش و کمک شما عزیزان رنک فروشگاه به زیر 10000 هزار بیاد (الان 85 هزار هستیم)که فکر کنم بهترین فروشگاه پرستا در ایران بشه . بعد از اینکه این اتفاق بیافته مطمئنن خیلی ها ، وقتی ببینند که فروشگاه ساز خوبیه و نیاز همه سطحها را جواب میده مطمئن باشید زحمت شما مدیران هم بی ارزش نمی مونه و ماژول هایی که گوشه هاردتون گذاشتید و داره خاک میخوره با زمانیکه صرف کردید براش ، هزینه بابتش پرداخت میشه و کم کم کاربران را به طرف انجمن و سایتهای تخصصی میکشه ولی قبلش هم باید کمی زمینش فراهم بشه .

مثلا در مورد مسئله امینت پرستا مطلب جامع ای وجود نداره چه در سطح مبتدی چه در سطح پیشرفته .من میدونم که جواب دادن به تیکت ها کار مشکلی هست و این را عملا در بخش آموزش سایت خودم با 6 هزار کاربر متوجه شدم ولی باز از هرچی بگذریم نتیجه و هدف مهمه .

 

من برای فروشگاه احتیاج به چند چیز دارم که حتما باید تا چند وقته دیگه در سایت قرار بگیره .لیستش را در زیر قرار میدم تا دوستانیکه میتونن شروع به ماژول نویسی کنند پیغام خصوصی با قیمت اعلام کنند تا بررسی کنیم و کار را به امید خدا شروع کنیم

اول .در فروشگاه این ویژگی بوجود بیاد که "فقط همکاران" یک قیمت با موجودی کالا به غیر از قیمتی که برای محصول نمایش داده میشه برای همکاران نمایش داده بشه که بتونن تعداد محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه و مبلغ را پرداخت کنند .

دوم . وب سرویس آفلاین .یعنی چند ویژگی که بعدا اعلام میکنم و قبلا در یک تیکت خدمت شما بزرگواران مطرح کرده بودم برنامه نویسی بشه که بچه های فروش شرکت بتونند خیلی سریع و بدون اینکه وارد مدیریت فروشگاه بشن ، قیمت . موجودی ، تاریخ بروز رسانی را تغییر بدن .ماژول بروز رسانی گروهی را نمیگم که در انجمن هست . این ماژول در خود پرستا هست و خیلی هم ویژگی داره یعنی پرستا آفلاینه اگه بخوام راحت تر بگم ولی من به اون نیاز ندارم من فقط چند ویژگی را میخوام .

سوم اسکریپتی وجود داره که شما می تونید بصورت آزاد مبلغ مورد نظر خودتان را به حساب مشتری واریز کنید که این هم برای من مهمه و همکارانم خیلی وقتی محصول میخرن با این موضوع مشکل دارن .

 

تمام مطالب را با جمع بندی که میکنم روز شنبه خدمت شما عزیزان اعلام مینکم تا ببینید اینکار ها از عهده شما بزرگواران با دریافت هزینه بر میاد(حتما بر میاد) ، بسم الله بگیم و کار را شروع کنیم . این هم در نظر بگیرید که هر ماژولی بنویسید در خود فروشگاه هم بفروش میرسه .

 

 

موفق و پیروز باشید /بدرود

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من در مورد استفاده از ماژولها و قالبها بگم که اگه واقعا ماژولهایی با کارآیی و قیمت مناسب نوشته بشه و در فروشگاه عرضه بشه حتما استقبال خواهم کرد.

شما توجیه اقتصادی میکنید درست،اما یک وبمستر که تازه فروشگاهش رو راه اندازی کرده و هنوز مدتها طول خواهد کشید تا به سودرسانی برسه توقع نداشته باشید که یک ماژول رو طرفای 100 تومان بخره.من خودم همون اول قالب رو خریدم و فعلا دارم روی ماژولها و بهترین طراحی برای سایت تمرکز میکنم.چون الان برای من توجیه اقتصادی نداره که حدود یک میلیون برای طراحی خرج کنم.پس فعلا بهترین راه استفاده از ماژولهاست و اگه ماژولی نباشه مجبورم با رایگانها سروکار داشته باشم.اما این تفکر رو دارم که بعدها و با پیشرفت کسب و کار،اینبار به دنبال طراح برای بهبود قسمتهای مختلف برم.

پس این وسط یه نیاز دوطرفه احساس میشه که امیدوارم با همکاری همه دوستان،روابط بهتری ایجاد بشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

نظر شما رو نه میشه تائید کرد و نه میشه رد کرد

کلا برای راه اندازی سایت فروشگاهی خیلی چیزا رو باید در نظر گرفت .

ولی اولین و مهمترین چیز، هدف از راه اندازی سایته که باید مشخص بشه.

اینکه شما قصد داری به چه حدی از فروش برسی و اینکه محصولاتی که ارائه میکنی کشش این رو داره یا نه

عوامل خیلی زیادی در این امر دخیل هستند و عدم برنامه ریزی و بررسی دقیق میتونه باعث شکست بشه.

ولی در نهایت هزینه اولیه با توجه به همین اهداف نهایی تعیین میشه

مثلا اگه من هدفم فروش 10 میلیون تومان در ماه هست ، قطعا هزینه اولیه من با کسی که هدفش فروش 1 ملیون تومان در ماه باشه فرق میکنه

تازه از این بگذریم که خیلیا به این تجارت به دید شانس نگاه میکنن و با خودشون میگن که یه فروشگاه راه میندازیم به صورت رایگان و اگه نتیجه داد براش خرج میکنیم

باید اینو بدونیم که اگه به خودمون و کاری که انجام میدیم ایمان نداشته باشیم، قطعا به نتیجه ای هم نخواهیم رسید

 

عرض دهانه چاه رو بر اساس عمقی که باید کنده بشه تعیین میکنن

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یک سوالی هم دارم که چند وقتی هست میخوام بپرسم ولی فرصت نمیشه . به نظر شما فروشگاه پرستا برای نیاز حرفه ای و در سطح بالا پاسخگو هست یا خیر ؟ (بدون تعصب پاسخ بدید)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مثلا اگه من هدفم فروش 10 میلیون تومان در ماه هست ، قطعا هزینه اولیه من با کسی که هدفش فروش 1 ملیون تومان در ماه باشه فرق میکنه

 

تازه از این بگذریم که خیلیا به این تجارت به دید شانس نگاه میکنن و با

خودشون میگن که یه فروشگاه راه میندازیم به صورت رایگان و اگه نتیجه داد

براش خرج میکنیم

منم با دسته دوم مخالفم.با جمله اولتون هم موافقم ولی یه حد وسط هم هست.یه سری همون اول یه کار اساسی انجام میدن یعنی توافق با یک طراح برای انجام کلیه کارهای بهینه سازی و خوب با قیمت کامل،یه سری هم همونطور که گفتید همه چیزو به قضا و قدر میسپرن یا نهایتا به استفاده از امکانات رایگان بسنده میکنند.

اما خوب یه کسانی هم هستند که با مبلغی کمتر درخواست امکانات کمتر دارند.شما اصلا درنظر بگیرید یک وبمستر حرفه ای برای اضافه کردن امکانات سایتش،به یک ماژول نیاز داره.چرا نباید قدرت انتخاب داشته باشه و حتما باید ابتدا درخواست ساخت بده.

کلا بحث من سر این هست که فقدان ماژولهای متفاوت کاملا حس میشه.فروشگاه ایرانی پرستا اصلا قابل قیاس با فروشگاه خارجی نیست.اونجا درخواست بالاست اما قیمت هم بالاتره.اینجا درخواست پایینتره خوب قیمت هم باید براساس اون تنظیم بشه نه اینکه هیچ چیز نباشه و کلا همه کارها تمام سفارشی بشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ایران زیاد هم هست ، اگه میخواین سایتی مثل آمازون و ebay و .. بزنید خیر اصلا جوابگو نیست . اما شما نخواهید توانست فروشگاهی بزنید که پرستاشاپ نتونه جواب بده !! اگه تونستید باید بگم کار معرکه ای کردین و در ایران تک خواهید بود .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام

 

 

باید به دوست عزیزمون terme بگم که اولاً کیفت کار خیلی مهم هست معمولاً ماژول های درخواستی از طرف وب مستر های ایرانی با کیفیت و امکانات بیشتر نسبت به ماژول های مشابه موجود در سطح اینترنت درخواست میشه اما با هزینه یک چهارم اونها که اصلاً منصفانه نیست بعد هم شما درخواست ماژول دادین که بر آورد هزینه نشد؟ یا اینکه درخواست ماژولی دادین که نسبت به زحمتش خیلی بیشتر اعلام هزینه بشه؟ بنده که الان در حال نوشتن ماژول های مختلف برای پرستا هستم و سیاست هایی که برای فروش در پیش گرفتم اینه که هزینه ماژول نسبت به قیمت واقعی کمتر میزارم که هزینش رو روی فروش تعداد جبران کنه اما من دیدم طرف میاد ماژول میخواد با 10 هزار تومن شما تو سطح نت نگاه کنی کمترین کاری که برای سایت انجام بدن 50 هزار تومن هزینه میگیرن چرا راه دور میرید همین جوملا با این که ماژول های رایگان خیلی زیادی در سطح نت داره، میتونید به صورت آزمایشی به کسایی که خدمات طراحی سایت و یا ماژول برای این سیستم مدیریت رو میدین بررسی کنید بعد مقایسه کنید نمونه کوچیکش اینه که کاربر به خود من سفارش طراحی سایت میده برای سایت دانلود موزیک با امکاناتی فوق العاده بعد میگه من میخوام 50 هزار تومن هزینه کنم این هزینه حتی برای یکی از پلاگین های اون سیستم مدیریت هم نمیشه نمونه این کاربرا داخل نت زیاده و بچه های انجمن و مدیران خودشون بارها و بارها به این موضوع بر خوردن.

 

از تمامی دوستان درخواست بخشش دارم به دلیل پر حرفی با تشکر از تمامی کاربران انجمن پرستا شاپ فارسی موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ایران زیاد هم هست ، اگه میخواین سایتی مثل آمازون و ebay و .. بزنید خیر اصلا جوابگو نیست . اما شما نخواهید توانست فروشگاهی بزنید که پرستاشاپ نتونه جواب بده !! اگه تونستید باید بگم کار معرکه ای کردین و در ایران تک خواهید بود .

بخش اول جوابتون گفتید خیر .بخش دوم جوابتون گفتید بله . ایران مگه چه فرقی داره ؟ وقتی قابلیت ارتقاء داشته باشه و از لحاظ فنی توسعه دهندگان بتونند ارتقاش بدن چی دیگه از سایتهای دیگه کم داره . تنها تفاوتش اینه که اونها فروشگاه جهانی هستن و در 99 درصد محصولات تولید کننده ولی ایران فقط مصرف کنندست و جنسی نداره که بخواد عرضه کنه. با قسمت اول صحبت شما موافق نیستم چون با این حرف شما خودتون را هم زیر سوال می برید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخش اول جوابتون گفتید خیر .بخش دوم جوابتون گفتید بله . ایران مگه چه فرقی داره ؟ وقتی قابلیت ارتقاء داشته باشه و از لحاظ فنی توسعه دهندگان بتونند ارتقاش بدن چی دیگه از سایتهای دیگه کم داره . تنها تفاوتش اینه که اونها فروشگاه جهانی هستن و در 99 درصد محصولات تولید کننده ولی ایران فقط مصرف کنندست و جنسی نداره که بخواد عرضه کنه. با قسمت اول صحبت شما موافق نیستم چون با این حرف شما خودتون را هم زیر سوال می برید .

دوست عزیز منظور من اینه که شما نخواهید توانست سایتی مثل آمازون و ebay و غیره در اون گستردگی تو ایران راه بندازین . این کاری نیست که با گفتن اینکه من میتونم بشه انجام داد ، اگه میتونید میگم خیر نمیتونید روی پرستاشاپ حساب کنید . چون پرستاشاپ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده نه کسب و کارهای بسیار بزرگ .

 

فوق فوق فوقش اگه هنر بکنید میتونید سایتی مثل دیجی کالا یا چاره یا مثل اینا راه بندازین تو ایران ، برای اینا هم پرستاشاپ جوابگو هستش . بزرگتر از اینا نه جوابگو نیستش . من خودمو زیر سوال نمیبرم شما هدفت رو مشخص کن بعد برو دنبال فروشگاه سازی که شما روبه هدفت میرسونه .

 

ایران اونقدر کشش نداره که شما فروشگاهی بزنید که اونقدر بازدید داشته باشه پرستاشاپ نتونه جوابگوی شما باشه . همه فروشگاه های شاخ و بزرگ ایران جزو کسب و کارهای کوچک و متوسط به حساب میان که پرستاشاپ میتونه ساپورت کنه .

حالا اگه فکر میکنید فروشگاهتون مثلا از دیجی کالا یا چاره یا هر فروشگاه دیگه شاخ تر خواهد بود برید دنبال یه فروشگاه ساز دیگه .اگه نه رو همین پرستاشاپ بمونید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

مارکت در ایران خیلی هم خوب جواب میده چرا یه سایتی مثل دی .... میاد بهترین سایت ارائه محصولات الکترونیکی میشه یا یه سایتی مثل چا... میاد سایتی میشه که به طور وسیع محصولات مصرفی رو در ایران پخش میکنه؟ من برای دوست خودم سایتی زدم که ازش درآمدم فوق العاده ای داشته و به هدفش رسیده پس اینا ربطی به مارکت ایران و غیر ایران نداره همین الان سایت هایی هستن تو ایران که فقط به خارج از ایران خدمات میدن نمونه این سایت ها هم کم نیست منتها وقتی خیلی از کاربرا میان پیاده سازی فروشگاه رو مطرح میکنن تمام حرف اینه که این کارو بکنید و اون کارو نکنید اصلاً هیچ گونه مشاوره ای گرفته نمیشه و هیچ گونه آنالیزی انجام نمیشه همین بحث رو تو طراحی و دلایل موفق نبودن سایت ها رو بهمن جان مطرح کرده بودن و وقتی این مسائل صورت میگیره و اینکه وب مستر ها موفقیت رو تو تیم فنی و پیاده سازی سایت میبینن و نه خودشون این مشکل ها پیش میاد و در نتیجه کسی که میخواد خدماتی که گفتم رو با یک چهارم هزینه انجام بده میره به همون خارج کشور خدمات میده که براش به صرفه تر هم باشه وجود یه سری فرهنگ غلط در استفاده از نت و اینترنت باعث بروز این مشکلات میشه پس خود کاربرای نت هستن که باید این فرهنگ رو جا بندازن نه من نه هیچ یک از مدیران این فرم نمیتونن آموزش فرهنگ استفاده از نت رو یاد بدن بلکه خود کاربر ها باید بخوان البته من موضوع های کلی رو گفتم و به هیچ یک از اعضای این انجمن قصد توهین نداشتم.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت همه دوستان،

چند تا پيشنهاد كوچولو دارم براي مديراي عزيز:

1. يه سيستم جمع آوري پول قرار بدين براي خريد اشتراكي ماژولهاي كاربردي و همينطور بابت هزينه ي نوشتن اينجور ماژولها كه بتونه پرستا رو جذاب تر كنه (مثل Store Manager for PrestaShop و اسلايدر هاي مختلف يا تايمر هاي تخفيف و منو ها و فوتر هاي مختلف و كاربردي)

2. يك سربرگ قرار بدين براي درخواست ماژول كه اگه افراد ديگه هم از موارد درخواستي شما خوششون اومد توي هزينه شريك بشن و سريعتر به نتيجه برسه نه اينكه پيام خصوصي بدين بعدشم سر قيمت به نتيجه نرسه

3. دوستان اگه ماژول يا قالبي دارن عكس و توضيحاتشو قرار بدن كه اگه كسي خواست سفارش شخصي سازي بده بهشون

اميدوارم مورد توجه قرار بگيره و مفيد باشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام

باید به دوست عزیزمون terme بگم که اولاً کیفت کار خیلی مهم هست معمولاً ماژول های درخواستی از طرف وب مستر های ایرانی با کیفیت و امکانات بیشتر نسبت به ماژول های مشابه موجود در سطح اینترنت درخواست میشه اما با هزینه یک چهارم اونها که اصلاً منصفانه نیست بعد هم شما درخواست ماژول دادین که بر آورد هزینه نشد؟ یا اینکه درخواست ماژولی دادین که نسبت به زحمتش خیلی بیشتر اعلام هزینه بشه؟ بنده که الان در حال نوشتن ماژول های مختلف برای پرستا هستم و سیاست هایی که برای فروش در پیش گرفتم اینه که هزینه ماژول نسبت به قیمت واقعی کمتر میزارم که هزینش رو روی فروش تعداد جبران کنه اما من دیدم طرف میاد ماژول میخواد با 10 هزار تومن شما تو سطح نت نگاه کنی کمترین کاری که برای سایت انجام بدن 50 هزار تومن هزینه میگیرن چرا راه دور میرید همین جوملا با این که ماژول های رایگان خیلی زیادی در سطح نت داره، میتونید به صورت آزمایشی به کسایی که خدمات طراحی سایت و یا ماژول برای این سیستم مدیریت رو میدین بررسی کنید بعد مقایسه کنید نمونه کوچیکش اینه که کاربر به خود من سفارش طراحی سایت میده برای سایت دانلود موزیک با امکاناتی فوق العاده بعد میگه من میخوام 50 هزار تومن هزینه کنم این هزینه حتی برای یکی از پلاگین های اون سیستم مدیریت هم نمیشه نمونه این کاربرا داخل نت زیاده و بچه های انجمن و مدیران خودشون بارها و بارها به این موضوع بر خوردن.

از تمامی دوستان درخواست بخشش دارم به دلیل پر حرفی با تشکر از تمامی کاربران انجمن پرستا شاپ فارسی موفق باشید

سلام

جناب نجفی عزیز

اینطور که از جواب شما مشخصه،شما گله دارید از وبمسترهای آماتور که با کمترین میخوان به بهترین برسند...نمونش همون سایت موزیک که مثال زدید

خب اگه منطقی باشم منم به چنین درخواستی میخندم چه برسه به کسی که کار اصلیش شاید همین طراحی باشه.

من هنوز ماژولی به تیم پرستاشاپ و دوستان این انجمن سفارش ندادم چون هنوز اول راهم و در رابطه با قیمت هم نگفتم که سفارش من زیاد بوده،چه بسا قیمت دوستان کاملا هم مناسب باشه.اما این وقتی مشخص میشه که حتما درخواستی داده بشه.صحبت من زیاد روی قیمت نبود.

ولی یه نکته رو درنظر بگیرید:شاید برخی از وبمسترها درست ندونن چه ابزاری برای فروشگاهشون مفیده تا دنبالش باشن.شاید علت اینکه بعضی ها میخوان همه چیز رو در یک ماژول داشته باشن همین باشه که با ماژول ها آشنا نیستند.

فروشگاه خارجی 2200 تا ماژول داره و فروشگاه پرستاشاپ فارسی 21 محصول.آیا اینقدر باید تفاوت باشه؟

صحبت کلی من اینه که هرچی فروشگاه پرستا،تنوع و کمیت و کیفیت بالاتری داشته باشه در مقابل درخواستها هم بالاتر میره و این هم به نفع طراحان و هم به نفع وبمسترهاست.

امیدوارم در آینده نزدیک طبق پستهایی که مدیران در این تاپیک و جاهای دیگه عنوان کردند شاهد روابط بیشتر و فعالیتهای بیشتر باشیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

جناب نجفی عزیز

اینطور که از جواب شما مشخصه،شما گله دارید از وبمسترهای آماتور که با کمترین میخوان به بهترین برسند...نمونش همون سایت موزیک که مثال زدید

خب اگه منطقی باشم منم به چنین درخواستی میخندم چه برسه به کسی که کار اصلیش شاید همین طراحی باشه.

من هنوز ماژولی به تیم پرستاشاپ و دوستان این انجمن سفارش ندادم چون هنوز اول راهم و در رابطه با قیمت هم نگفتم که سفارش من زیاد بوده،چه بسا قیمت دوستان کاملا هم مناسب باشه.اما این وقتی مشخص میشه که حتما درخواستی داده بشه.صحبت من زیاد روی قیمت نبود.

ولی یه نکته رو درنظر بگیرید:شاید برخی از وبمسترها درست ندونن چه ابزاری برای فروشگاهشون مفیده تا دنبالش باشن.شاید علت اینکه بعضی ها میخوان همه چیز رو در یک ماژول داشته باشن همین باشه که با ماژول ها آشنا نیستند.

فروشگاه خارجی 2200 تا ماژول داره و فروشگاه پرستاشاپ فارسی 21 محصول.آیا اینقدر باید تفاوت باشه؟

صحبت کلی من اینه که هرچی فروشگاه پرستا،تنوع و کمیت و کیفیت بالاتری داشته باشه در مقابل درخواستها هم بالاتر میره و این هم به نفع طراحان و هم به نفع وبمسترهاست.

امیدوارم در آینده نزدیک طبق پستهایی که مدیران در این تاپیک و جاهای دیگه عنوان کردند شاهد روابط بیشتر و فعالیتهای بیشتر باشیم.

فروشگاه اصلی باید زیاد ماژول داشته باشه چون از 200 کشور واسش ماژول مینویسن و میذارن اونجا 70 درصدش به نویسنده ماژول میرسه ، 30 درصد پرستاشاپ :D
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...